• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leukkk, ik denk dat ik wel weer mee doe. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Leukkk, ik denk dat ik wel weer mee doe. Haha.


    Hihi, na zijn je characters nog het zelfde? Of hebben ze veranderingen, zoals; Karakter, en natuurlijk het uiterlijk. :3 Hoeft niet persé, kan ook in de RPg zelf komen natuurlijk. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    tuurlijk doe ik mee :D


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam;Levi Unknown (spreek uit als: Lievei)(Hij heeft zijn naam verandert toen hij uit huis ging, zodat hij geen conecties meer had met zijn vader)
    Leeftijd;22
    Innerlijk; Meestal vriendelijk, hij is meestal ook stil. Maar zijn oude buien die hij vroeger had zijn niet verdwenen en heeft hij soms ook dagen achter elkaar. Hij kan ook soms aggresiefe buien krijgen en dan begind hij met spullen te smijten en op alles te rammen wat hij tegen komt, dit heeft hij jammer genoeg geerfd van zijn vader. Hij is niet zo snel te verleiden, je kan moeilijk grip op hem krijgen omdat hij nogal onvoorspelbaar is, hij is er achter gekomen dat hij een soort van bi is omdat hij nogal op jongens valt als hij dronken is, maar hij heeft het ook echt alleen als hij dronken is. Verder in RPG
    Uiterlijk;


    Eigenlijk het zelfde. Zijn haar is nu niet zo lang meer als het was maar nog wel steeds blond, zijn lichaam zit nogsteeds onder de harde spieren en hij heeft nog steeds metalen platen in zijn hoofd, die hij wel eens vergeet en gewoon gaat zwemmen xD. Hij heeft baard en snor groei die hij meestal scheert zodat hij er geen last van heeft. Zijn lichaam zit onder de littekens van de vele stomme dingen die hij gedaan heeft.
    Schooltijd/verleden; nogal rommelig, de ene dag was hij er en de andere dag niet, hij zat bijna altijd wel in de problemen en liep dan ook door met de verwondingen todat iemand het had opgemerkt. Hij moest een keer nablijven bij het Glee lokaal, en nam voor de lol zijn gitaar mee. Hij bleek volgens de docent veel talent te hebben, zijn antwoord daar op was het ophalen van zijn schouders en het lokaal uit lopen.
    Extra's; rook niet, drink niet, en doet niet aan drugs, hij heeft geen vriendinnetje. Hij verdient zijn geld door illegale klusjes te doen voor criminelen of 'crime' baasen. Grappig genoeg ondanks zijn gestuntel is hij nooit bij de politie terecht gekomen. In zijn vrije tijd gaat hij naar het plein of het park om op zijn gitaar te spelen, daar verdient hij meestal ook best veel maar dat doet hij voor zijn lol. Hij heeft een simpel huisje ergens in een woon wijk, hij is meestal buiten.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:56 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    Hihi, na zijn je characters nog het zelfde? Of hebben ze veranderingen, zoals; Karakter, en natuurlijk het uiterlijk. :3 Hoeft niet persé, kan ook in de RPg zelf komen natuurlijk. :3


    Ik maak ze wel iets uitgebreider. Haha. Na school zijn er natuurlijk ook veranderingen geweest maar ik moet even kijken wanneer ik ze afmaak aangezien ik het een beetje druk heb :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ik maak ze wel iets uitgebreider. Haha. Na school zijn er natuurlijk ook veranderingen geweest maar ik moet even kijken wanneer ik ze afmaak aangezien ik het een beetje druk heb :')


    Aah ja, dan zie ik het wel verschijnen. Ik ga er zelf ook nog een maken natuurlijk maar dan moet ik eerst Elise even hebben :3
    Naja, neem je tijd, zie het wel. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel meedoen, als Evelien ook nog mee doet dan ^^.
    -Grootse plannen voor Charlotte, durf wedden dat ze nog ruzie krijgt met Michael (duivel)-

    Maar ik kan je nu al vertellen dat ik niet elke dag zal kunnen reageren, soms een paar dagen na elkaar niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil wel meedoen, als Evelien ook nog mee doet dan ^^.
    -Grootse plannen voor Charlotte, durf wedden dat ze nog ruzie krijgt met Michael (duivel)-

    Maar ik kan je nu al vertellen dat ik niet elke dag zal kunnen reageren, soms een paar dagen na elkaar niet.


    Dat maakt niet uit hoor :3
    Ow over Kyrial gesproken, waren die nog samen? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil wel meedoen, als Evelien ook nog mee doet dan ^^.
    -Grootse plannen voor Charlotte, durf wedden dat ze nog ruzie krijgt met Michael (duivel)-

    Maar ik kan je nu al vertellen dat ik niet elke dag zal kunnen reageren, soms een paar dagen na elkaar niet.


    Haha. Kan niet anders :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil meedoen.


    Naam; Marilyn Carter
    Leeftijd[vanaf 20]; 21
    Innerlijk; Marilyn heeft alles van haar verleden achter gelaten en wist voor zich op te komen nadat ze af studeerde. Ze is niet langer het stille meisje dat zich door iedereen laat doen, maar is een zelfstandige jonge vrouw geworden die opkomt voor haar rechten en dat van anderen. Ze heeft geleerd om van zich af te bijten maar is toch nog steeds de lieve, vriendelijke meid die ze voorheen was.
    Uiterlijk;

    Hoewel ze vroeger niet bepaald een opvallend iemand was, is ze er enorm hard op verbeterd. Haar haren hebben een natuurlijke glans gekregen en zien er ook veel gezonder en verzorgder uit. Haar blonde lokken, vallen in mooie krullen tot net boven haar zitvlak. Nu ze een jaartje in Afrika aan vrijwilligerswerk heeft gedaan, heeft ze een leuk tintje gekregen en dus niet langer meer ziekelijk wit ziet waardoor haar groene ogen feller zijn dan anders. Ook is ze enkele kilo's kwijtgeraakt waardoor ze er gezonder dan ooit uitziet. Met haar 1m64 is ze nog steeds één van de kleinere meisjes.
    Schooltijd/verleden; Marilyn was altijd het verlegen meisje dat meestal in een hoekje stond zonder vrienden. Ze verstopte zich altijd achter haar grote bril en was absoluut niet populair. Desondanks had ze wel een prachtige zangstem die ze niet aan iedereen liet horen omdat ze gepest werd door vele mensen. Niemand wilde haar vriend(in) zijn en daarom wilt ze zo snel mogelijk haar verleden vergeten.
    Extra's; Ze heeft een jaar in Afrika geweest voor mishandelde apen op te vangen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:23 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Michael Thomas Brown
    Leeftijd: vijfentwintig; 16 maart
    Innerlijk: Michael is sinds zijn schooltijd niet heel erg veranderd. Zijn zwart-wit zicht is nog altijd aanwezig. Voor hem is er geen tussenweg. Aan de andere kant is hij heel eerlijk, te eerlijk. Hij zegt zo ontactisch wat hij vindt. Michael is in tegenstelling tot zijn verleden wel veel meer na de achtergrond getreden. Na zijn ‘ongeluk’ vond hij dat belangrijk. Zo belangrijk als dat hij zichzelf vroeger vond, vindt hij nu niet meer alhoewel het egoïsme nog in een behoorlijk deel van hem schuilt. Ook is hij meer een levensgenieter geworden. Hij heeft geleerd om bij de dag te leven en niet zo veel vooruit de denken. Hij wilt genieten van elk moment wat hij krijgt.
    Uiterlijk:



    Zo gespierd als vroeger is Michael niet meer. Zijn lichaam is niet slecht, absoluut niet maar de blokje en spieren zijn minder aanwezig dan in de tijd waarin hij dagelijk bezig was met sport. Hij donkere wenkbrauwen zijn borsteling en zijn bruine haar zit slordig door elkaar heen. Zijn sigaret is nog steeds Michael's beste vriend, weinig is hij zonder hen te vinden.
    Schooltijd en verleden: Michael is opgegroeid in een redelijk normaal maar erg Katholiek gezin. Zelf had hij niet veel met het geloof. Op school maakte hij deel uit van het groepje “Footballers” en was naar eigen zeggen behoorlijk populaire. Mensen mochten hem of totaal niet. Net zoals hij hen. Vaak was hij nogal onredelijk en had zijn emoties niet helemaal onder controle. Na zijn mislukte zelfmoordpoging als vlucht voor zijn ‘problemen’ is hij wat ingetogen geworden en kon hij alleen maar focussen op zijn toekomst.
    Extras: Na zijn laatste jaar school is Michael naar Quebec vertrokken. Hier is hij ingetrokken bij zijn neven en is hij begonnen aan een studie Sport Management begonnen maar al snel kwam hij tot de conclusie dat studeren niets voor hem is. Samen met zijn neven is hij naar Vancouver gegaan waar ze een tijdje met zijn drieën hebben gewoond. In deze tijd kwamen ook een groot deel van zijn vermiste herinneringen weer terug. In Vancouver ontmoette hij een meisje, Thiara -Brunettes blijven :')-, met wie hij een tijdje samen is geweest. Na twee jaar hebben zich zelfs verloofd. Door Thiara is Michael ook weer helemaal opgegaan in zijn Katholieke geloof. Maar van een echt huwelijk is het nooit gekomen. Thiara werd ziek en is er niet meer bovenop gekomen. Als een vlucht voor zijn verdriet is hij terug gegaan naar zijn geboorteplaats waar hij alle contact met familie en vrienden heeft afgesloten en zijn eigen leven is begonnen. Momenteel woont hij in een soort studentenhuis en hij deelt zijn appartement met twee anderen. Zelf vindt hij dat zijn leven niet slecht is. Hij heeft een dak, nieuwe vrienden, hij ziet Thiara’s familie als de zijne, hij werkt parttime als kok bij een klein restaurant midden in de stad, hij heeft geld en hij heeft een nieuwe opleiding: Frans. In Quebec heeft hij dit taaltje geleerd en het sprak hem wel aan. Na deze studie wil hij eigenlijk les geven. Naar meer dingen dan deze voorgenoemde is hij niet echt opzoek. Voorlopig wilt hij alleen genieten.
    De muziek heeft Michael een beetje links laten liggen. Echt een onderdeel van zijn leven maakt het niet meer uit. Eerlijk gezegd vindt hij het niet heel belangrijk meer.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:20 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Awww Demi nee! Ik wil me helemaal niemand anders dan Taylor moeten voorstellen bij Michael. That is just so wrong.

    Naam: Charlotte Suavez
    Leeftijd: even denken, Charlotte was 16 + 5= 21
    Innerlijk:
    Charlotte is een verantwoordelijke, zorgzame jongedame geworden. Ze is rustiger geworden, heeft een kalmte gevonden die ze vroeger niet had. Wel wil ze nog steeds genieten van het leven, en daar zijn de kleinste dingen goed voor bij haar; een oud koppeltje hand in hand zien lopen, fris bruiswater op een hete dag, op de bank zitten met een dekentje,... Ze is nog steeds een romantische ziel.
    Maar Charlotte heeft ook geleerd van zich af te bijten, en niet steeds te doen wat ze denkt dat anderen van haar verlangen uit angst ze anders te kwetsen. Charlotte weet wat ze wil en staat op haar strepen. Ruimte voor discussie is er wel, maar ze laat zich niet meer afschepen zoals vroeger.
    Uiterlijk:


    Ook qua uiterlijk is Charlotte veel volwassener geworden. Ze heeft een makkelijk, maar stijlvol kapsel. In haar kledingkeuze is ze bescheidener geworden, ze kiest niet meer voor kleren die haar laten opvallen, maar dingen waarin ze zich goed voelt. Dat kan variëren van een jeansbroek met een leuk t-short, tot een meer zakelijke, maar toch vrouwelijke look.
    Charlotte heeft nog steeds hetzelfde fijne lijntje van vroeger, of eerder: terug hetzelfde lijntje. Sinds haar zwangerschap zijn haar borsten groter, maar daar is ze niet echt tevreden mee. De zwangerschapskilo's zijn er door de zorgen en het werken vlotjes af gegaan.
    Schooltijd/verleden:
    Charlotte is op haar zestiende, na de begrafenis van Mary's moeder, "gevlucht" naar Puerto Rico omdat ze in Amerika niet gelukkig was. Daar heeft ze haar grootmoeder langs haar moeder's kant opgezocht en omdat de vrouw haar zoveel op haar moeder vond lijken, mocht Charlotte blijven, ondanks dat ze haar vroeger niet wilde kennen vanwege haar haat voor Charlotte's vader.
    Charlotte heeft dus haar school niet afgemaakt.
    Maar dat is niet de enige reden. Een paar maanden nadat ze naar Puerto Rico ging, begon Charlotte veranderingen op te merken aan haar lichaam. Niet veel later viel het muntje en ontdekte ze dat ze zwanger was. Ze heeft tijd noch kosten gespaard om Michael op de hoogte te brengen ervan -omdat ze dat juist vond, niet omdat ze iets van hem verwachtte- maar ze heeft hem nooit te pakken gekregen.
    Aanvankelijk was ze er het hart van in, maar al snel begon ze op te groeien. Ze ging meteen op zoek naar werk zodat ze zichzelf en het kindje kon onderhouden -het laten weghalen was voor Charlotte geen optie- zonder dat haar grootmoeder zich kapot moest werken.
    Toen Charlotte 18 werd, kwam er een spaarrekening die haar ouders voor haar hadden vrij. Met dat geld heeft ze in Puerto Rico een opvangtehuis voor alleenstaande tienermoeders opgericht. Ze zorgt ervoor dat de meisjes zo lang mogelijk naar school kunnen en helpt ze, als het kindje er is, op zoek te gaan naar een baan of als de mogelijkheid er is om school en werk te combineren. Daar verdient ze natuurlijk niet heel veel mee, dus drie dagen per week werkt ze als serveerster en twee avonden per week verdient ze bij als zangeres in een lokale bar.
    De rest van haar avonden spendeert ze aan quality time met haar dochter en nadat deze in dromenland is, leert Charlotte voor haar staatsexamen. Ze wil namelijk een goed voorbeeld stellen voor haar dochter en op z'n minst haar diploma van middelbaar onderwijs op zak hebben.
    Extra's:
    Charlotte heeft dus een dochtertje dat nu ongeveer vierenhalf jaar oud is, genaamd Evangelynn. Het is een vreemde schrijfwijze, maar ze heeft het meisje vernoemd naar haar eigen moeder, Eva en naar Michael's zus Lynn. Hoewel Charlotte en Lynn elkaar niet mochten, wilde Charlotte haar dochter vernoemen naar de meest zachtaardige en naar de taaiste vrouw die ze kende.
    Voor Charlotte komt Evangelynn, of "Koekje" zoals ze het meisje doorgaans noemt altijd op de eerste plaats. Ze wil haar alle kansen geven en daarvoor gaat ze over lijken, ze is een echte mama leeuw.
    Charlotte kan helemaal vertederd raken en het tegelijk soms lastig krijgen als ze de gelijkenissen tussen Michael en Evangelynn opmerkt.
    Ze is ook heel open tegenover het meisje wat haar vader betreft. Ze heeft Evangelynn gerust gesteld dat haar papa er niet is, niet omdat hij haar niet wilde, maar omdat "mama en papa elkaar geen kusjes meer wilden geven nog voor ze wisten dat jij zou komen."
    Als de kleine naar haar papa vraagt, dan zal Charlotte nooit iets slechts over hem vertellen. Ze wil namelijk een dochter opvoeden die iedereen een kans geeft en het positieve in het leven ziet.
    Muziek speelt nog steeds een belangrijke rol in Charlotte's leven want Evangelynn is er gek op. De twee kunnen urenlang Disney liedjes zingen, maar vaak vraagt Evangelynn zelf naar volwassenere liedjes. Het is nu meer ontspanning voor Charlotte dan een uitlaatklep, hoewel ze op eenzame momenten wel eens aan de piano durft gaan zitten.
    Charlotte belt wekelijks naar Mary en wil terug naar Amerika komen voor de reünie (dat was het plan toch, dat er een reünie zou komen waar ze elkaar weer zouden zien?) zodat ze het kleintje kan voorstellen aan "tante Mary en oom Arion".

    Bam. Het moet niet altijd Demi zijn die met dramatische wendingen voor de dag komt, toch? :')
    En over Arion en Irial moet ik nog even denken. Wat mij betreft is Kyrial nog samen ja, maar als jij het anders wil mag je het ook zeggen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom moet ik altijd tot drama zorgen (A)

    Haha, zal ik dan maar weer Taylor doen? Eigenlijk vind ik hem helemaal niet leuk. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, want zeg nou zelf; Evangelynn heeft meer weg van Taylor dan van die nieuwe dude :p

    -wacht, wie vind je niet leuk? Taylor of de nieuwe dude?-

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ja, want zeg nou zelf; Evangelynn heeft meer weg van Taylor dan van die nieuwe dude :p

    -wacht, wie vind je niet leuk? Taylor of de nieuwe dude?-


    Taylor, maar ik zal hem wel weer nemen. Is wel wat meer completer. Haha. Michael nam gewoon een zonnebankje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."