• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    arg ik voel me gebruikt xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam;
    Kyle Noah Morgan.
    Leeftijd[vanaf 20];
    Aangezien hij in zijn laatste weken van 16 was is hij nu bijna 22.
    Innerlijk;
    Kyle is een stuk zelfverzekerder geworden na de jaren zijn verstreken. Hij is wat sterker geworden en standvastig. Hij is wel nog gevoelig, maar laat dat nu minder zien dan vroeger. Kyle is wel ietsjes arrogant geworden maar tegenover mensen die hij mag is hij super lief.
    Uiterlijk;


    Kyle is een stukje langer geworden, maar hij is nog altijd klein, hij is 174 cm lang. Hij ziet er best jong uit voor zijn leeftijd maar dat maakt hem niet zoveel uit. Wel is hij best ijdel geworden en doet veel aan zijn uiterlijk, hij gaat de deur echt niet uit voordat alles goed zit.
    Schooltijd/verleden;
    De schooltijd van Kyle is, toen hij Irial was tegengekomen, verder erg goed gegaan. Hierdoor heeft hij zijn school af kunnen maken en zijn diploma gehaald. Hierna is hij naar een modeacademie gegaan en heeft een studie modemanagement gevolgd, hierbij heeft hij gekozen voor de richting Woonmode, waarbij hij interieur voor huizen uitkiest die bij de mensen past en wat ze willen. Hij heeft het erg naar zijn zin en wil niets anders.
    Extra's;
    Het contact tussen Kyle en zijn vader is redelijk verwaterd, eens in de zoveel tijd belt zijn vader wel eens. Daarom is Kyle bij Irial ingetrokken tot ze een appartement voor hun tweetjes vinden en ze daarheen kunnen.
    Met zijn broertje Diederick(nu 14) heeft hij wel wat meer contact gekregen, soms komt die ook wel langs bij Irial en Kyle, en blijft daar ook wel eens slapen. Kyle houd super veel van zijn jongere broertje en legt hem het liefst in de watten als hij bij hun is.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik dit topic anders in de spotlight zetten, voor meer mensen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb je in lost in blue gezet :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    ik heb je in lost in blue gezet :P


    I saw it <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: William Irial Smelting
    Roepnaam: Irial
    Leeftijd: 24
    Innerlijk:
    Irial is nog steeds de aardige jongen die hij vroeger was.
    Hij is wel rustiger geworden en heeft een betere band met zijn ouders opgebouwd door een serieus gesprek met ze aan te gaan waarbij het hele gezin zijn zegje kon doen. Hierdoor heeft hij minder de neiging zichzelf te bewijzen. Hij vind het nog altijd leuk net iets anders te zijn, maar hij loopt er minder mee te koop qua gedrag.
    Uiterlijk:


    Ook qua uiterlijk is Irial niet veel veranderd. Hij heeft nog steeds zijn piercings, en heeft er nog eentje extra laten zetten in zijn tong. Op zijn heup heeft hij een nieuwe tattoo laten zetten. Het beeld hem en Kyle af, omdat ze zo verschillend zijn als maar kan, maar toch hoort de een bij de ander.
    Qua kledij kiest hij nu eerder voor donkere jeans, met combats en ruitjeshemdjes die hij open laat hangen (met een shirt onder, welteverstaan].
    Schooltijd/verleden:
    Irial heeft nog een jare kunsthumanoria gedaan en werkt nu deeltijds als tattoo artist. Hij vind het een geweldig beroep ook omdat hij zoveel mooie verhalen hoort, redenen waarom mensen een tattoo laten zetten. Hiermee verdient hij genoeg om zijn huidige studies te betalen. Hij studeert namelijk voor maatschappelijk werker, waarbij hij kinderen wil helpen die gepest en mishandeld worden, vanwege zijn eigen littekens.
    Extra's:
    Irial is nog steeds samen met Kyle, ze zijn momenteel op zoek naar een appartement met een extra slaapkamer zodat Kyle's broer Diederick niet telkens op de bank hoeft te slapen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:12 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oooh dan ga ik mijn plannetje met Kyle ook maar voortzetten >:3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik hem nog ga aanpassen, misschien dat bandje niet doen en hem deeltijds als tattoo artist laten werken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik denk dat ik hem nog ga aanpassen, misschien dat bandje niet doen en hem deeltijds als tattoo artist laten werken.


    Vind ik wel meer bij hem passen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wáárom heb ik zo een zin om het te starten? xD
    Maar toch denk ik dat ik wacht tot Zondag, want morgen ben ik jarig, drukke dag etc. Word 16 dus ja.
    En dan Zondag hoef ik niets te doen, beetje huiswerk denk ik dus ik denk dat hij dan start.
    X

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was vergeten te vermelden dat mijn personage haar bril inruilde voor lenzen...
    Moet ik het even aanpassen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mohawk schreef:
    Ik was vergeten te vermelden dat mijn personage haar bril inruilde voor lenzen...
    Moet ik het even aanpassen?


    Nee hoor hoeft niet persé, mag wel. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, ik start hem nu gewoon! xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Topic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha. Snel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."