• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Melody Diana Rosemary Jackson
    Leeftijd[vanaf 20]; 21
    Innerlijk; Melody is een rustig meisje die niet veel zegt, ze kijkt meestal de kat uit de boom, maar als je haar kwaad maakt dan kan ze heel fel zijn en kan ze iemand een dreun gaan geven. Dus laat je ook niet verleiden door deze dame, ze ziet er onschuldig en kwetsbaar uit, maar dat is ze niet. Voor haar vrienden komt ze op en die laat ze niet stikken, ze gaat letterlijk voor hun door het vuur ook al zou het haar eigen leven misschien gaan kosten, ze is ook een vreemd, tikkeltje mysterieus en dat komt omdat ze vaak dromerig een beetje voor zich uit straat soms. Melody is best slim en denkt dan ook eerst altijd goed na voordat ze iets gaat doen, ze zegt ook bijna altijd haar mening op iets. Maar dat doet ze alleen als het erg belangrijk is, anders doet ze het niet. Melody heeft een hele erge hekel aan die een eigendunk voor zich zelf hebben en denken dat ze beter zijn dan wie dan ook. Ook kan Melody niet tegen players of fliterige types, ze blijft het liefst zo ver mogelijk uit de buurt bij zulk soort mensen. Melody kan heel goed oplossingen bedenken als er problemen zijn, ze is ook heel behendig.
    Uiterlijk[geen foto];


    Melody is 1.70 lang en heeft een heel slank postuur, je zou haast denken dat ze aan anorexia lijd. Alleen is dat niet zo, ze kan eten wat ze wilt en ze blijft altijd dun. Ze is gewoon blank en soms kan het wel zijn alsof ze als een lijk eruit ziet. Melody heeft gitzwart stijl haar, schouderhoogte, ze heeft echt van die donkere bruine dromerige ogen, maar soms kan dar veranderd worden naar een felle, kille of zelfs koele blik. Hangt net vanaf haar mood en wat ze van je vind. De kleding die Melody meestal draagt zijn rustige, kalme, dromerige kleding. Meestal jurkjes die een zacht tintje hebben, maar die jurkjes maken ook wel soms plaats voor lange rokken met een topje.
    Schooltijd/verleden; Nou heel sociaal is Melody niet, ze wacht altijd af. Ze wacht meestal als mensen naar haar toegaan in plaats van zelf initiatief te nemen. En omdat ze heel dromerig is willen de meeste niet met haar omgaan, omdat ze dan vast gaan denken dat ze niet luistert en meestal is het geval ook zo. Omdat ze vaak alleen is en voor haar weinig mensen met haar omgaan. Zit ze in geen enkele team.
    Ze heeft altijd haar neus in de boeken, ze is echt een boekenwurm. Elke dag leest ze wel een boek en als ze een boek uit heeft begint ze aan de volgende, ze kan nooit stoppen met lezen. Soms moet ze zich dwingen om te stoppen en dat is voor haar best moeilijk. Dit geld ook voor het schrijven van verhalen/gedichten. Nog steedsis ze het zelfde, maar doet nu opleiding Journaliestiek. Ze hoopt hier echt iets mee tebereiken en voorgoed haar ouders en zusje te gaan verlaten, zodat ze geen blok meer zou gaan worden aan hun been.
    Extra's; Melody heeft een hele rijke familie, haar vader is hoofd van een mega groot hotel en haar moeder is een beroemde ontwerpster. Verder heeft Melody ook een zusje en haar zusje Chantal is mega populaire eigenlijk in tegenstelling tot haar, ze is een soort van muisje in de familie en gedraagt zich ook heel anders. Ook al kan ze een trendsetter worden, ze doet het niet. Altijd treed Melody in de schaduwen van haar zusje Chantal, altijd kreeg haar zusje Chantal meer dan zij. Ze moest toezien hoe haar ouders haar zusje altijd vertroetelen alleen omdat zij altijd de populairste was, maar zij. Zij kreeg nooit de aandacht die ze eigenlijk verdiende en daardoor ging ze steeds dieper en dieper tot zich zelf keren totdat er een punt kwam dat ze niet meer verder kwam en alles liet begaan. Haar hele leven zag ze niet meer de zin in om te leven. Haar ouders gaven meer om haar zusje dacht ze steeds maar weer en daarom is ze zo geworden hoe ze nu is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Als jij denkt je in de rpg te kunnen vermengen mag je van mij meedoen ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Als jij denkt je in de rpg te kunnen vermengen mag je van mij meedoen ;)



    Tuurlijk gaat dat mij lukken, als ik even een kleine samenvatting krijg wat er gebeurd is allemaal en waar deandere personages zich bevinden.. ;)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    lol deze rpg was zo dood als wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee hoor, het is nog altijd lopende, niet zo snel maar hij loopt wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Nee hoor, het is nog altijd lopende, niet zo snel maar hij loopt wel.

    Loopt hij nog?
    Dat heb ik dan toch gemist...Ik krijg namelijk al een zeer lange tijd geen meldingen meer en heb het topic ook nergens meer zien verschijnen.
    Misschien is het beter dat ik me uit schrijf, je mag mijn oude username (Mohawk) verwijderen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    lol kun je me een link geven, want ik zie hem ook nooit meer verschijnen eerlijk gezegd en ik ben alles alweeer vergeten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wacht dit is best dom wnt ik kom erachter dat boven nergens mijn naam staat, heb ik er eigenlijk wel aan mee gedaanXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier is de link van topic vier mensen hahah.
    Ik zal je er vanavond uit halen Tyrion.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ondanks da tik er niet tussen stond zal ik voor de duidelijk heid toch uitschrijven

    ik speelde lilly

    Ik heb een nieuw goedlopende story, vakantie met 3 bijbaantjes, teveel rpg's en ik zit even met mijn prive want he tgaat niet echt goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan