• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael is still hawt, so hawt :9~


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hoé kan ik ooit aan jullie tippen? xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle is ook een speciaal geval hoor, maar op de lieve, schattige, gaymanier. Charlotte en Michael zijn gewoon een beetje gestoord :p.

    Wat doen we nu met Kyrial?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Kyle is ook een speciaal geval hoor, maar op de lieve, schattige, gaymanier. Charlotte en Michael zijn gewoon een beetje gestoord :p.

    Wat doen we nu met Kyrial?


    Lool stuurde je net een gb'tje, anders gewoon nog bij elkaar. Das wel schattig, vind ze zo leuk samen namelijk :P

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja da's waar. Ik wil Irial in een beroemde band laten drummen, maar dat gaat te ver :'). Maar k zou niet weten wat ik dat jong anders moet laten doen. Iemand een ideetje?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ja da's waar. Ik wil Irial in een beroemde band laten drummen, maar dat gaat te ver :'). Maar k zou niet weten wat ik dat jong anders moet laten doen. Iemand een ideetje?


    Hmmm, waarom gaat dat te ver eigenlijk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omdat dat echt niet vaak voorkomt :').
    En omdat ik met Charlotte al over the top ben gegaan :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Michael is still hawt, so hawt :9~


    Vind je? Haha. Ik heb btw geen idee voor Irial. Zelf heb ik het 'Donna-probleem'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hmm, ik weet wel wat met Kyle, maar ik kan maar geen leuke foto vinden voor hem. (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eventjes mijn topics


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja! Tenminste, dat vindt de Charlotte in mij toch :').
    God, ik weet het echt niet he voor Irial. En ik zei het toch: geef Donna een avontuurlijk beroep, of iets heel ambitieus, PR manager ofzo :'). En dan kan ze thuis huisvrouwtje spelen :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    YouAreMyLove schreef:
    Hmm, ik weet wel wat met Kyle, maar ik kan maar geen leuke foto vinden voor hem. (no_chears)

    Ik denk dat ik wel wat heb!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Oh ja! Tenminste, dat vindt de Charlotte in mij toch :').
    God, ik weet het echt niet he voor Irial. En ik zei het toch: geef Donna een avontuurlijk beroep, of iets heel ambitieus, PR manager ofzo :'). En dan kan ze thuis huisvrouwtje spelen :p.


    Misschien dat Irial en Kyle een eigen bedrijf hebben?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik wel wat heb!


    Show me! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    Oh ja! Tenminste, dat vindt de Charlotte in mij toch :').
    God, ik weet het echt niet he voor Irial. En ik zei het toch: geef Donna een avontuurlijk beroep, of iets heel ambitieus, PR manager ofzo :'). En dan kan ze thuis huisvrouwtje spelen :p.


    Haha. Zo'n collega waar je haat aan hebt. Te ambitieus :') Ik flans wel iets in elkaar.

    Toch denk ik dat Jeremy en Donna beter niet samen kunnen zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."