• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Arion O'Leary
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Arion is nog steeds een rustige jongen, die er van houdt af en toe eens goed gek te doen. Wel is hij veel romantischer geworden en heeft hij geleerd niet bang te zijn voor zijn dromen maar ze achterna te gaan. Terwijl hij vroeger kwaad werd als het hem teveel werd, probeert hij nu naar een oplossing te zoeken en het uit te praten.
    Tegenwoordig is Arion ook niet meer de luie jongen die niet van school hield, maar een harde werker. Wel is hij nog bezeten van ijshockey.
    Uiterlijk:


    Klik & klik
    Arion heeft een compleet ander kapsel nu en daar is hij zeer tevreden mee. Hij draagt het liefst een makkelijke jeans met een simpel t-shirt of een warme trui. Om zijn linker ringvinger draagt hij een Claddagh, een Ierse liefdesring.
    Schooltijd/verleden:
    Arion heeft echt heel hard zijn best moeten om te slagen, want school is nooit zijn ding geweest.
    Hij heeft dus ook vrij snel besloten niet verder te studeren en heeft samen met een vriend uit het ijshockeyteam een internetbedrijfje dat ijshockeyspullen verkoopt gestart. Het verdient vrij goed, maar omdat er niet de hele dag werk is, heeft Arion vanwege zijn ervaring een baantje als hockey coach gevonden op een middelbare school. Hij doet zijn werk met hart en ziel. Extra's:
    Arion woont al een klein jaar samen met Mary. Hij is nog steeds zo verliefd op haar dat hij haar ten huwelijk gevraagd heeft, op de ijsbaan net als bij hun eerste date. Ze zijn nu verloofd maar hebben geen haast en plannen alles rustig om pas later een datum te prikken. Zijn ring is dus eigenlijk ook een teken dat hij verloofd is.
    Zijn zusje Auryn komt vaak bij de twee logeren.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 23:03 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik maak Donna btw. zondag pas. Verder heb ik geen tijd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Ik maak Donna btw. zondag pas. Verder heb ik geen tijd.


    Ooh oké, neem je tijd maar hoor. :3 Heeft geen haast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet morgen de hele dag werken, dus ik wacht ook liever tot zondag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Morgen huiswerk, zang en ik ga morgenavond uit. Met een beetje geluk zondag, maar dat is ook niet gegarandeerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Beginnen we trouwens op het punt dat ze zich klaar aan het maken zijn voor de reünie?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kan wel, dat is wel een goed idee. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga slapen!

    Night ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik ga slapen!

    Night ^^


    Slaap ze :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Keegan schreef:
    Naam; Mary Elizabeth Santiago
    Leeftijd;21
    Innerlijk; Mary is qua gedrag nog steeds hetzelfde meisje als vijf jaar geleden. Vrolijk en vriendelijk, enthousiast, spontaan en heeft last van vreselijke ochtendhumeuren. Tegenover vroeger is ze iets zelfzekerder geworden en volwassener, al doet ze graag nu en dan eens gek of impulsief.
    Uiterlijk;


    Mary heeft lichtblonde haren en blauwgroene ogen (piercing eyes) die enorm opvallen. Ze is ongeveer 1 meter 70 lang, en heeft op elke pols 1 kleine tattoo. Kortom, ze is amper veranderd. Het enige verschil is dat ze, net als Arion, om haar linkerringvinger een Ierse liefdesring.
    Schooltijd/verleden; Het heeft een tijdje geduurd voordat Mary weer degelijk naar school ging. Na de begrafenis van haar moeder heeft ze een tijdje bij haar tante in Nashville gewoond, en na een maand besefte ze toch dat ze school miste. Ze keerde terug en heeft haar schoolcarriere afgemaakt.
    Na high school is ze pedagogie gaan studeren, omdat ze kinderen die eenzelfde jeugd hebben gehad als de hare, wil helpen.

    Extra's; Mary woont samen met Arion, en ze zijn sinds een jaar verloofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam: Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili
    Leeftijd: vierentwintig; 29 augustus.
    Innerlijk: Donna is een pittige tante geworden. Ze laat niet makkelijk over zich heen lopen. Altijd wilt ze het laatste woord hebben en ze vindt het belangrijk om gehoord te worden. Qua contacten is Donna wel rustiger geworden. Vooroordelen heeft ze niet meer zo veel als vroeger. Ze laat mensen eerder even toch zich bezinken. Ook haar kinderen hebben Donna in haar doen en laten anders gemaakt. Donna is veel liefhebbender dan vroeger en haar gezin gaat voor alles.
    Uiterlijk: Donna is niet extreem veranderd. Haar lange bruine haren zijn er nog steeds. Ze is wel meer volwassen geworden. Ze is nog steeds niet heel lang, 1.64. Het enige wat echt aan Donna is veranderd is dat ze de namen van haar kinderen op haar onderarm heeft laten tatoeëren.


    Extra: Donna is na haar school verhuisd naar New York. Dit deed ze als vlucht voor haar moeder die nog altijd van plan was om haar op haar achttiende naar Iran te sturen. In New York ontmoette Donna al snel de acht jaar oudere Zweedse student Felix. Sinds anderhalf jaar zijn de twee getrouwd en wonen in een appartement in de wijk Manhattan waar Donna ook werkt. Donna heeft in New York een twee jarige opleiding gevolgd; Commerciële Economie. Hierna is ze Marketingmanager bij een grote Brandstore geworden. Felix en Donna hebben drie kinderen: Noah van vier, Sophia van drie en Olivia van twee maanden.


    Zo iets. Er zal nog wel het een en ander worden veranderd.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:53 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh mijn god! Olivia is zo'n snoezebolletje!
    Jeeeeeej, speelmaatjes voor Evangelynn!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha. Wie weet. Ik heb hier zo'n zin in!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het valt me op dat ik de enige nieuwkomer ben :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat haal je wel in hoor (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."