• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk er gewoon aan om Jeremy te laten vallen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Ik denk er gewoon aan om Jeremy te laten vallen :')


    Dat heb ik dus met Isabelle. :S

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, ook een optie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Die kerel is oersaai, en anders wordt het te druk


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stiekem vind ik wel dat er meer mensen mee moeten doen anders is het weer zo.... hetzelfde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Ik moest even zoeken, maar ik vind hem wel op Kyle lijken, maar dan volwassener en toch nog gay, haha :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lol


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Gancanagh schreef:



    Ik moest even zoeken, maar ik vind hem wel op Kyle lijken, maar dan volwassener en toch nog gay, haha :p


    Zo übercute, dat word 'em!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dodge schreef:
    Lol


    Oh, hoi, jij leeft ook nog xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mombasa schreef:
    Stiekem vind ik wel dat er meer mensen mee moeten doen anders is het weer zo.... hetzelfde.


    Koekje doet mee! :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    *facepalm*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Koekje doet mee! :p


    Koekje!! Nee, maar je hebt weer die zelfde mensen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, maar uiteindelijk hebben ze zogezegd allemaal bij elkaar in de klas gezeten, dus maakt het dan zoveel uit? :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam; Mary Elizabeth Santiago
    Leeftijd[vanaf 20];21
    Innerlijk; Mary is qua gedrag nog steeds hetzelfde meisje als vijf jaar geleden. Vrolijk en vriendelijk, enthousiast, spontaan en heeft last van vreselijke ochtendhumeuren. Tegenover vroeger is ze iets zelfzekerder geworden en volwassener, al doet ze graag nu en dan eens gek of impulsief.
    Uiterlijk;


    Mary heeft lichtblonde haren en blauwgroene ogen (piercing eyes) die enorm opvallen. Ze is ongeveer 1 meter 70 lang, en heeft op elke pols 1 kleine tattoo. Kortom, ze is amper veranderd. Het enige verschil is dat ze, net als Arion, om haar linkerringvinger een Ierse liefdesring.
    Schooltijd/verleden; Het heeft een tijdje geduurd voordat Mary weer degelijk naar school ging. Na de begrafenis van haar moeder heeft ze een tijdje bij haar tante in Nashville gewoond, en na een maand besefte ze toch dat ze school miste. Ze keerde terug en heeft haar schoolcarriere afgemaakt.
    Na high school is ze pedagogie gaan studeren, omdat ze kinderen die eenzelfde jeugd hebben gehad als de hare, wil helpen.

    Extra's; Mary woont samen met Arion, en ze zijn sinds een jaar verloofd.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 8:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dodge schreef:
    *facepalm*


    Lynn ga reclame maken liefie! Doe dat eens voor je vriendin! :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.