• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck this, stiekem wil ik wel meedoen. Because of reasons en omdat ik me verveel, maar ik snap de verhaallijn niet. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, join! We leggen het wel uit :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Amy, join! We leggen het wel uit :')

    Ok Demi, hahaha, maar als ik mijn personage maak, wil ik wel weten waar het verhaal over gaat zodat ik me daar op aan kan passen, jeeeuj. Ik doe sowieso wel mee. (: (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ok Demi, hahaha, maar als ik mijn personage maak, wil ik wel weten waar het verhaal over gaat zodat ik me daar op aan kan passen, jeeeuj. Ik doe sowieso wel mee. (: (:


    Jeej, ik zal het je morgen uitleggen maar nu eerst even slapen (A)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Jeej, ik zal het je morgen uitleggen maar nu eerst even slapen (A)

    Okkiiii, welterusteeeen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @Amy: Deze rpg is een vervolg op eentje die hiervoor doodgelopen is. Het ging over een hoopje schooljongeren die al dan niet in de Glee Club zaten. Omdat we een beetje vast zaten en het dood was, hebben we besloten opnieuw te starten maar dan vijf jaar later. Iedereen is heel wat veranderd, sommigen hebben nog contact en anderen niet. Dus zelfs al spring je nu in en deed je toen niet mee, je personage kent zogezegd wel nog de anderen vanuit zijn/haar schooltijd. En ze komen elkaar terug tegen op een reünie die de school organiseert.
    Om het je even makkelijk te maken:
    Mary (Evelien) en Arion (ik) hadden toen een relatie en zijn nu nog samen.
    Kyle (YouAreMyLove) en Irial (ik) ook.
    Michael (Demi) en Charlotte (ik) zijn uit elkaar gegaan, want zijn familie mocht haar niet en toen sprong hij van een klif (toen wisten ze nog niet dat Charlotte zwanger was.)
    Donna (Demi) en Jeremy (Evelien) waren ook een koppeltje maar die zijn ook niet meer samen nu.

    De rest is volgens mij duidelijk in de nieuwe rollen ^^.

    En @ Kelly: "Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben."
    Dat snap ik dus helemaal niet, hoe kunnen ze contact hebben als ze elkaar niet meer mogen kennen? En dat kan duidelijk niet voor de koppels gelden :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Thankyouuuu. Ik ga nu wel even wat in elkaar flansen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gancanagh schreef:
    @Amy: Deze rpg is een vervolg op eentje die hiervoor doodgelopen is. Het ging over een hoopje schooljongeren die al dan niet in de Glee Club zaten. Omdat we een beetje vast zaten en het dood was, hebben we besloten opnieuw te starten maar dan vijf jaar later. Iedereen is heel wat veranderd, sommigen hebben nog contact en anderen niet. Dus zelfs al spring je nu in en deed je toen niet mee, je personage kent zogezegd wel nog de anderen vanuit zijn/haar schooltijd. En ze komen elkaar terug tegen op een reünie die de school organiseert.
    Om het je even makkelijk te maken:
    Mary (Evelien) en Arion (ik) hadden toen een relatie en zijn nu nog samen.
    Kyle (YouAreMyLove) en Irial (ik) ook.
    Michael (Demi) en Charlotte (ik) zijn uit elkaar gegaan, want zijn familie mocht haar niet en toen sprong hij van een klif (toen wisten ze nog niet dat Charlotte zwanger was.)
    Donna (Demi) en Jeremy (Evelien) waren ook een koppeltje maar die zijn ook niet meer samen nu.

    De rest is volgens mij duidelijk in de nieuwe rollen ^^.

    En @ Kelly: "Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben."
    Dat snap ik dus helemaal niet, hoe kunnen ze contact hebben als ze elkaar niet meer mogen kennen? En dat kan duidelijk niet voor de koppels gelden :p.


    Volgens mij bedoeld ze dat je personage iemand niet perse hoeft te kennen maar dat het voor de verhaallijn leuker is als iedereen elkaar nog wel kent.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het nog steeds zeer tegenstrijdig :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik neem ook aan dat ze allemaal in Glee club gezeten hebben, de groep en dat daarvan de reünie is, of is het een klassen reünie?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik neem ook aan dat ze allemaal in Glee club gezeten hebben, de groep en dat daarvan de reünie is, of is het een klassen reünie?


    Ik denk dat eerste :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Toen ik het aan Kelly voorstelde dat ik meer aan een reünie van "De klas van..."
    Want Donna ging uiteindelijk uit de Glee club, net als Michael, Arion wilde er net als die twee ook al niet heen in de eerste plaats en Charlotte kon ook maar moeilijk meedoen vanuit Puerto Rico.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ach, ik zie het wel. Haha. Eerst maar weer leren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Ebony Morris, soms wordt haar voornaam wel eens afgekort tot Bo.
    Leeftijd: Ebony is twintig jaar en verjaart in de zomer, een jonkie dus.
    Karakter: Ebony is een erg eigenzinnig en vastberaden meisje die haar dromen navolgt. Ze is niet iemand die graag meeloopt in de mensenmassa, nogal een dromerig typje en erg sociaal ingesteld. In het begin kan ze nog wel eens verlegen overkomen, maar wanneer ze loskomt is ze een redelijke kletskous. Ebony is een rustig persoon, geduldig ook en neemt voor dingen graag de tijd. Ze is een perfectionist en als ze zich eenmaal voor iets inzet, dan gaat ze er ook echt tot het bittere eind voor. Ze geeft niet graag op, is een doorzetter en deinst niet graag terug, ze houdt van uitdagingen op z’n tijd.
          Ebony is een echt buitenmens, ze houdt er niet van om binnen te zitten, heeft daar een godsgruwelijke hekel aan en zit daarom vaak in de tuin. Erg avontuurlijk is Ebony niet, nee, ze is zelfs een redelijke angsthaas. Bang voor insecten, slangen, er bestaat een hele waslijst.
          Haar gevoelens tonen is niet iets dat Ebony graag doet. Ze kropt ze op en is ondanks haar zachtaardige persoonlijkheid tegenover mensen erg hard tegen zichzelf. Ze is realistisch en eerlijk, kan hierdoor wel eens bot overkomen, maar zo is ze nu eenmaal. Ze is een zorgzame dame, steekt graag haar handen uit wanneer dit nodig is.
    Uiterlijk:



    Qua uiterlijk lijkt Ebony niets veranderd te zijn. Ze is nog altijd de roodharige, slanke dame met weinig vrouwelijke vormen en heeft het geaccepteerd dat dit altijd zo zal blijven. Zoals al werd gezegd is Ebony tenger gebouwd, moet hem doen met een kleine cup A en ook haar heupen zijn vrij smal. Wel heeft ze redelijk brede schouders. Haar lengte is niets bijzonders, ze is net 1.68m en draagt wel eens hakken waardoor ze boven de 1.70m uitkomt.
          Langs Ebony haar ovale gezicht vallen roodgekleurde haren, vol slag van nature. Vroeger deed Ebony nog veel moeite om het elke dag te steilen, maar dit interesseert haar nu vrij weinig. Ebony heeft strakke wenkbrauwen, waaronder haar grote bruingroene ogen die worden omringd door lichte wimpers – hierdoor is Ebony altijd druk in de weer met mascara. Tevens heeft ze zeer volle lippen en een spitse neus. Haar huid is niet de egaalste, hier en daar heeft ze wat moedervlekjes en oneffenheden, maar niemand is nu eenmaal perfect.
          Ebony haar kledingstijl is vrij girly, ze draagt jurkjes en rokjes en gaat graag langs vintage winkels. Hoe erg ze haar rode lokken vroeger haatte, hoe trots ze er nu op is.
    Schooltijd/verleden: Zoals vrijwel iedereen al weet is Ebony dé uitwisselingsstudente uit Engeland – Cardiff geweest en heeft ze een lange tijd van haar schoolcarrière in Amerika bevonden. Als eerst heeft ze gewoon meegedaan aan een uitwisselingsproject en is na dat jaar teruggekomen voor een jaar high school in Amerika. Ze was verzot van het land en zei nooit meer terug te willen naar Engeland. Haar ouders leek ze niet te missen en had het op en top naar haar zin bij het gastgezin waar ze verbleef. In haar laatste jaar heeft ze een scholarship aangeboden gekregen. Deze heeft ze met beide handen gegrepen en is naar Yale vertrokken waar ze nu nog steeds aan het studeren is om kinderarts te worden.
          In Amerika had Ebony een redelijke status, maar dit kwam vooral doordat ze een uitwisselingsstudent was. Veel vrienden had ze echter niet. Ze zong wat, studeerde hard en daar hield het mee op.
    Extra: Momenteel is Ebony nog steeds bezig met haar studie als kinderarts en dit zal nog wel een hele tijd gaan duren voordat ze daar uiteindelijk mee klaar is. Ze woont met een groepje jongens en meiden in een klein appartement – erg hectisch – dus Ebony is wel wat gewend. Om toch nog wat geld in het laatje te krijgen, is Ebony serveerster van beroep in een klein restaurantje. Hier leert ze het één en ander van koken, dus dat is ook mooi meegenomen.

    Aanpassingen kunnen gemaakt worden, zeg maar als er iets niet goed is of zo. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb bij Marilyn een afbeelding gezet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.