• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna is ook jong moeder geworden zeg :p. Nooit gedacht dat ze zo vroeg zou trouwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Niet verwacht? Haha. Ze was twintig, ik vind het wel meevallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, weet je, met haar wispelturig karakter en een beetje een losbol die niet altijd wist wat ze met zichzelf aan moest + ze liet mensen niet snel toe in haar leven. Dan verwacht je niet dat ze op haar twintigste zou trouwen. Maar het is dan wel weer typisch Donna om net te doen wat je niet verwacht, haha :p.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha. Ach. Ik vind haar trouwens nog niet goed hoor. Ik kan er niet veel mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Waarschijnlijk wordt ze net zo forever alone als Mignon, haha. Omdat je de belangrijkste personen in haar leven ook zelf verzonnen hebt, bedoel ik dan. Je kan nog beslissen of je haar effectief gaat gebruiken of niet ^^.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, ach. Om haar bij Jeremy te laten vind ik ook weer zo, nee net niet. Misschien gebruik ik haar helemaal niet. Alleen in het begin ofzo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als je haar echt wil gebruiken kunnen zij en Charlotte wel een keertje "mamatips" en "mamamomenten" delen terwijl de kinderen een speeldate hebben, hihi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha. Klinkt goed maar verder zie ik wel. Morgen zal ik haar wel weer veranderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil wel mee doen met een meisje:)


    ~

    Ik heb ook nog wat kleine aanpassinkjes gemaakt. Ik ben ook nooit volledig tevreden met mijn rollen.

    @Stuttgart, ga je gang maar ;D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bah, nee, ik ook niet. En helemaal omdat ik met deze rollen echt iets moet kunnen. Maar ja, ik ga even leren. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam;Layla Amore Woodstock
    Leeftijd; 22 jaar
    Innerlijk; komt in rpg
    Uiterlijk;


    Layla is een meisje met lang blond haar. Ze heeft een mooi slank lichaam met vrouwelijke figuren. Layla heeft helder blauwe ogen met een verleidelijke uitstraling. Ze draagt het liefst skinny jeans met een leuk shirtje en stiletto's. Verder draagt Layla haar haren meestal los.
    Schooltijd/verleden;Layla was op school altijd best wel aanwezig. Ze had duidelijk een eigen mening en hield zich nooit stil. Layla was een van de mooiere meiden van de school en kreeg altijd veel aandacht van jongens. Ondanks dat was ze heel trouw aan haar vriend James met wie ze een kindje zou krijgen. Layla heeft met goede cijfers haar diploma gehaald en werkt nu als journalist voor de Grazia.
    Extra's; Layla heeft een miskraam gehad toen ze zwanger was van haar eerste kindje. Dit gebeurde vlak nadat haar vriend James omgekomen is bij een auto-ongeluk.


    ~

    *wachtongeduldigaftotmorgen*

    Ik heb hier zin in!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahaha. Me too!!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    het is toch al gestart?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira