• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Hier is dan een lijstje;

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 20];
    Innerlijk;
    Uiterlijk[geen foto];
    Schooltijd/verleden;
    Extra's;

    ===================
    Nieuwe mensen;
    - Marilyn Carter Mohawk
    - Layla Amore Woodstock Stuttgart

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Dodge
    - Michael Thomas Brown Mombasa
    - Charlotte Suavez Gancanagh
    - Mary Elizabeth Santiago Keegan
    - Kyle Noah Morgan. YouAreMyLove
    - William Irial Smelting Gancanagh
    - Arion O'Leary Gancanagh
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Mombasa
    - Ebony Morris Aria
    - André Sean Stenvers YouAreMyLove
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    ===================
    Regels;
    Schrijf gelieve meer dan 3 regels.
    Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    Géén perfecte personen.
    Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    Personen mogen elkaar niet meer kennen, maar het is toch altijd leuker als ze nog contact hebben.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hallo mensen ik doe straks alles weer inorde maken hoor. Jullie mogen gewoon starten ik spring wel in :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh en die zin klopte niet helemaal nee.
    Ik typte verkeerd ik bedoelde ze hoeven elkaar niet mer te kennen maar het is leuker als ze elkaar nog kennen.
    Gebroken contacten snappie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu snap ik het ^^
    Ik ga alvast posts maken WANT IK HOU HET NIET MEEEEER (A)

    Oh, Kelly. Ben jij jarig vandaag of was je dat gisteren? If so: gefeliciteeeeerd! *O*
    If not dan heb ik je signature verkeerd begrepen, haha.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze was gisteren jarig, toch?
    In ieder geval, happy sweet 16(bloos)
    Ik denk dat ik ook mijn eerste post nu ga schrijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Te vroeg verzonden en kon niet aanpassen xD

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh haha ja ik was jarig gister, dank jullie :3
    I've got a new phone from my parent. En van me opa een karaoke box, want je kan hem meenemen op straat etc. Volgens mij meer dan 150 of 200 euro :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik nog meedoen met Maya en Dimitry??


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ofcourse.
    Ik moet André en Isabella ook nog aanmaken xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Indeed ^^ kan André geen popo worden? XD anders moet ik de andere even wurgen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam;
    André Sean Stenvers.
    Leeftijd[vanaf 20];
    21
    Innerlijk;
    André is een aardige jongeman geworden, die met iedereen wel overweg kan. Toch is hij een stuk serieuzer geworden en ook wel wat streng. Grapjes kan hij ook wel maken maar bij sommige mensen vallen die niet echt in de smaak. Hij is socialer en directer.
    Uiterlijk[geen foto];


    André is haast niets veranderd en heeft nog altijd dezelfde blonde haarkleur, is een stuk langer geworden 193cm en weegt 77 kg.
    Schooltijd/verleden;
    André's leven was één warboel maar toch was het goed. Hij is vaak verhuisd en heeft vaak van school moeten wisselen. Op een van die scholen ontmoette hij Maya, waar hij opslag verlieft op werd.
    Na een half jaar moest hij naar zijn familie terug en is daar blijven wonen. Hij is daar naar school gegaan en heeft uiteindelijk zijn diploma gehaald, daarna is hij een opleiding gaan volgen als ordehandhaving.
    Nu, voor zijn werk is hij weer terug verhuist naar de stad, maar het is niet alleen voor zijn werk...
    Extra's;
    André is terug gekeerd voor zijn werk en Maya. Hij wil ook wat doen, maar daar is hij best zenuwachtig over.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Maya Hart

    Leeftijd[vanaf 20]; 20 en een half jaar oud
    Innerlijk; behulpzaam maar kan ook goed van zich af bijten, kan nooit te veel vrienden hebben en is ook erg mysterieus.
    Ze is goed in verzorging maar kan ook totaal niet vechten.

    Uiterlijk[geen foto];






    Ze heeft goudblond haar en groenblauwe ogen.

    Schooltijd/verleden;Ze had met André tot hij wegging.
    Ze is erg lang down geworden daardoor, en is nooit meer voor iemand anders gevallen, en leeft nu nog steeds is zijn huis.
    Nog steeds in haar dromen ziet ze hem terug keren, wat waarschijnlijk altijd een droom blijft. (denkt ze)
    Ze is geobsedeerd door foto's en heeft daarom ook altijd haar camera bij zich.

    Nu is ze zuster/doktersassistente en heeft ze een bijbaantje voor juf, ze valt soms bij.
    Ze heeft veel doorgeleerd, maar zit wel wat krap in het geld.
    Extra's;ze kan geweldig goed zingen maar als ze voor iemand moet zingen krijgt ze soms rare hartkloppingen en gaat ze trillen.
    Ze gaat niet met de mode mee en heeft overal haar eigen aparte smaak bij.
    Maya is onafscheidelijk van haar kat Sarona die ze al van kitten af aan heeft



    haar vader had een eigen bedrijf en kreeg ernstige concurrentie, de concurrent heeft een hekel aan Maya's familie en heef haar vader al vermoord, azend op Dimitry en haar.
    Dimitry is haar broer, die ze soms even belt.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:24 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Naam; Dimitry Hart
    Leeftijd[vanaf 20]; 23
    Innerlijk; Dimitry is vaak erg mysterieus, veel dingen kunnen hem niks schelen maar hij heefd een gloeiende hekel aan gepest.
    hij heefd een zwak punt: als iemand problemen maakt met Maya heefd diegene ook problemen met hem.
    Hij is goed in verdediging, heefd een goed gevoel voor humor, en heefd veel vrienden.
    Uiterlijk[geen foto];






    Schooltijd/verleden;Dimitry had geen tot weinig vrienden, alleen zijn zusje Maya en zijn
    Vriend Levi, waarmee hij nu woont.
    Hij is niet gay, maar ze kunnen het goed met mekaar vinden en maken goed geld samen.
    Extra's;hij heefd een keer gevochten en daar een groot litteken op zijn rug aan overgelaten die zo nu en dan nog wel eens ondraaglijk wil branden maar hij weigert naar een dokter te gaan daarvoor.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:51 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    YES PLAATJE GEWURGT! HIJ DOET HET MENSEN IK BEN GEWELDIG! xDxDxD
    op pagina 1 het plaatje van Levi doet het nu eidelijk


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    -

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 19:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    heheh wat zij je?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira