• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Rachel.
    Ik merkte dat hij me niet meer los zou laten gaan en barste in huilen uit.
    Het werd me allemaal teveel. Elke keer als ik op het punt stond kawm er iemand het verstoren.

    Luke
    Gekwetst zuchtte ik. Ik baegon buiten te lopen Serieus je sms laat me met rust ik heb je fck lang niet gesproken ik heb niet geslapen omdat ik bezorgd was en dan flik je dit. Ik dacht dat je van me hield en alles zou aangeven maar laat het ok maar ik maak het zelf wel uit met je sms te ik boos terug. Vervolgens liep ik naar de supermarkt en pakte flessen drank ik duwde vrouwtjes weg en negeerde ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik sloeg mijn armen om haar heen, en zucht.
    'Het komt goed.' zeg ik..


    El Diablo.

    rachel
    Ik snik zachtjes verder als Tyler me omhelsd "
    ik wil Logan terug en Emily zien" zeg ik zacht. Ik had Emily verschrikkelijk gemist. Ik maakte me even los uit de omhelzing en pakte mijn ketting en mobieltje weer. ik sms'te naar Finn of ik naar emily mocht komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik liet haar los, en dacht na.
    'Anders zeg ik tegen die Logan dat ik jouw zoende' zucht ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik "dat zou lief zijn" ik bijt even op mijn lip om te stoppen met huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Zo bedoelde ik het niet' mompelde ik zuchtend, nadat Kurt wegliep en naar zijn kamer ging. Ik zag wat Finn deed en ik knikte dat het goed was. Ik wou helemaal niet van Kurt af, wie had dat weer gezegd. Ik wou alleen maar rust hebben en dan kom ik wel weer bij Kurt. En ik haatte hem niet, ik was alleen maar gekwets en natuurlijk in mijn hart stonden littekens wat ik gedaan heb tegenover hem. Ik zuchtte gekweld en wachtte maar op Finn. Dan kon ik mijn hart luchten bij hem. Ik was door mijn vader veranderd, natuurlijk in een positieve zin. Mijn vader zei dat ik goed moest nadenken en dat hem ik ook gedaan. Ik wou gewoon rust en even mijn dingen doen. Mijn toekomst plannen en Kurt gaat er ook bij zijn. Ik hield ziels veel van die jongen. Ik laat het voor nu, eerst moet ik aan mezelf denken.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte zwak en nestel me dieper in de dekens. Ik voelde me toch warm en veilig bij Finn. 'Ik hou van je, Finn' zeg ik zachtjes en teder. Ik voelde me moe en uitgeput. Het leek dat mijn lichaam zichzelf wou uitschakelen en slaperig keek ik hem nog aan, waarnaar ik in slaap viel. Hopend dat ik geen nachtmerrie's krijg en alles is stil om me heen.

    David Lopez:

    Ik glimlachte gelukkig toen ik dat hoorde en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. 'En ik laat jou nooit meer gaan, Jayden' zeg ik gelukkig en kijk hem verliefd aan. 'Ik hou zoveel van je' zeg ik naar waarheid en streel lief zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tyler

    Ik knik, en pak mijn telefoon.
    Die gast was inmiddels verder gelopen.
    Dude, neem Rachel gewoon terug. Ik zoende haar en zij duwde mij van haar af. Tyler verstuur ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik voelde me echt ellendig en ik liet me op een bankje zakken. "wat zei hij nou docent ofzo?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, 'uhhuh' mompel ik.
    Ik plof naast haar neer en kijk voor me uit..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even, hadden we maar gelijk gesprongen dan was ik hier van af geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zag dat ze in slaap viel en drukte nog een kusje op haar voorhoofd. 'Ik ga ervoor zorgen, dat je je nergens meer zorgen over hoef te maken.' fluisterde ik naar haar, waarna ik haar wang nog even streelde. Ik zuchtte en liep weer terug naar de woonkamer. Tijdens het lopen zette ik mijn mobiel weer even aan, en las ik het sms'je van Rachel. 'Natuurlijk mag dat, maar zou het misschien ook vanavond kunnen? Het komt nu namelijk niet erg goed uit. Finn.' sms'te ik terug, het kwam echt niet uit nu. Bella had rust nodig, en ik was bang dat als er teveel mensen kwamen, dat het niet meer rustig zou worden voor haar. Ik zag Blaine zitten en werd meteen bezorgd. Natuurlijk had ik gemerkt dat er een spanning hing tussen Kurt en Blaine. Maar ik was er niet zoveel mee bezig. Ik sloeg meteen mijn armen om hem heen, en omhelsde hem troostend. 'Ik weet wat er gebeurt is, in het ziekenhuis.' zei ik tegen hem, doelend dat hij dat in ieder geval niet meer uit hoefde te leggen. Ik wreef troostend over zijn rug. 'Lucht je hart.' zei ik een beetje streng, ik wilde niet dat hij bleef lopen met al die gevoelens.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hield hem stevig vast en kuste hem nogmaals. 'Ik hou ook zoveel van jou.' zei ik gemeend. Ik had een berichtje ontvangen van Luke en opende het. 'En blijkbaar ben ik weer beschikbaar,' zei ik droogjes. Ineens was ik heel hard voor Luke en ik snapte niet precies waarom. 'Ik hou echt van je, Dave. Nu is het allemaal gewoon zo duidelijk voor me.' zei ik naar waarheid.

    Logan Hudson

    Ik had een berichtje ontvangen van een onbekend nummer. Ik opende het berichtje en zuchtte gekweld, was het dan echt zo? We moesten in ieder geval praten en ik maakte een berichtje voor Rachel. 'Ik heb een berichtje ontvangen van Tyler, kunnen we in ieder geval een keer praten? Logan.' verstuurde ik terug naar Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Uit het niets voelde ik me heel vermoeid met moeite kon ik het smsje lezen en smste naar Finn Graag eindelijk, eindelijk na maeeer als 2 maanden zou ik Em weer zien. Kort daarna kreeg ik van Logan een smsje en ik voelde mijn tranen stromen Kun je nu praten?? deste sneller was ik ervan af. Als hij me niet meer wou zou ik het laten en proberen voor Em verder te gaan al zouj dat moeilijk worden.

    lUke
    Helemaal boos liep ik terug en pakte mijn spullen. Ik belde met de makelaar die regelde dat mijn huis te koop werd gezegd. Ik stopte alle spullen in dozen en in tassen en sms'te terug Weetje veel plezier met je Dave, ik ga er van door. Bedankt voor de gebroken hart trouwens
    daarna stopte ik nog wat spullen erheen en ik besloot naar Italy te gaan. Het had me altijd een mooi land geleken.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 17:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk haar aan.
    'En?'


    El Diablo.

    Rachel
    "hij wilt met me praten" zeg ik zacht terwijl ik naar voren staar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik.
    Ik kijk strak voor me uit en zucht..


    El Diablo.