• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [denk ik]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews -Nu David-

    "Hallo," zegt het meisje dat op me af is komen lopen, wacht... Ik had haar al eens gezien op de boot. Omg, ze is gewond.
    "Je bent gewond," zeg ik en wijs naar haar arm, ik pak hem vast en kijk ernaar. Het is niet een hele diepe wond en ik laat haar arm los.
    "Ik ben David Cooper Andrews. Ik weet niet of je me al eens had ontmoet op de boot?" zeg ik en kijk haar aan. Zo ja, wat was haar naam ook alweer? Ik loop nog een stukje bij het water vandaan en ga dan in het zand zitten. Dan kijk ik naar het meisje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nou Matt ligt ook dus jet hoeft niet een lijk te zijn. Is het Matt, ryan?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (het was bedoelt als en lijk ja, maar je mag het wel zien als Matt^^)

    [Matt is dood xd Sorry voor mijn verwarrende berichtjes (bloos)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [met overal bloed][why not]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Matt Ledger

    Ik voelde hoe ieman bij me neer knielde.
    Langzaam probeerde ik om te draaien, zonder degene gelijk pijn te doen. Ik haalde diep en onregelmatig adem en zag door een waas iemand zitten. 'Waar... waar zijn we? Wie ben je? Ben je gewond?' mompelde ik
    Ik hoeste en probeerde overeind te komen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hij is net zo levend als dat vliegende dode vogeltje daar ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Richard droven

    Verward kijk ik om me heen, overal is zand. Ik knipper met mijn ogen als er langzaam beelden binnen schieten. Ik weet nog dat ik op het schip stapte, ook het moment van alarm weet ik nog. Daarna word alles wazig. Ik kijk omheen en realiseer dat hier niks is, ik kan beter opzoek gaan naar andere overlevende


    Can't control my second personality

    Ryan Stevens
    ik schik op als degene ineens begint te praten. Ik val achterover in het zand en haal even en paar keer diep adem, ik dacht dat die dood was. 'op een eiland volgens mij, en ik ben Ryan en ik ben niet echt gewond, alleen heel pijn aan mijn hoofd'vertel ik hem rustig en kijk hem aan. 'weet jij misschien hoe we hier zijn gekomen?'vraag ik en slik even. Daarna wrijf ik weer over mijn pjnlijke hoofd. Nog steeds zit ik te denken hoe ik hier ben gekomen, hoe kan ik nou vanaf huis ineens hier zijn?! Dit klopte echt niet. Verward straar ik een beetje voor me uit en schud even later lichtjes mijn hoofd waarna ik me weer op de jongen richt, hij zag er niet al te best uit.

    YouAreMyLove schreef:
    David Cooper Andrews -Nu David-

    "Hallo," zegt het meisje dat op me af is komen lopen, wacht... Ik had haar al eens gezien op de boot. Omg, ze is gewond.
    "Je bent gewond," zeg ik en wijs naar haar arm, ik pak hem vast en kijk ernaar. Het is niet een hele diepe wond en ik laat haar arm los.
    "Ik ben David Cooper Andrews. Ik weet niet of je me al eens had ontmoet op de boot?" zeg ik en kijk haar aan. Zo ja, wat was haar naam ook alweer? Ik loop nog een stukje bij het water vandaan en ga dan in het zand zitten. Dan kijk ik naar het meisje.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik ga naast hem zitten in het zand en kijk hem even aan en dan naar de wond in mijn arm, het is niet zo ernstig, maar het was me eigenlijk ook nog helemaal niet opgevallen. Dan kijk ik weer de jongen aan. 'Ja, dat zou best wel eens kunnen, ik heb je volgensmij wel eens een paar keer gezien, maar nog niet echt met je gesproken.' zeg ik dan en haal even mijn schouders op. 'Maar heb jij misschien de jongen gezien die op de boot de heletijd bij me was?' vraag ik dan zacht en bijt weer op mijn lip, misschien dat hij Orlando heeft gezien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Maar heb jij misschien de jongen gezien die op de boot de heletijd bij me was?" Ik schudt mijn hoofd. "Neen, niet gezien." zeg ik dan nadenkend. Ja het klopt er was een jongen bij haar op de boot...
    "Weet je waar hij was toen de boot zonk? Was hij bij je?" vraag ik dan en kijk haar aan. Nu weet ik nog haar naam niet, ach ik vraag die zo wel als ik het onthoud dan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 22:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner
    Ik was een paar rotsen opgeklommen en liep nu op een grasveld onder een paar onbekende bomen, ik ging af op het geluid van het water en werd weg gedreven van het strand door een herinnering die zij 'weg van het strand, niemand mag je zien'. Eindelijk kwam ik bij het water, het stroomde maar was wel helder blauw, ik boog voor over en nam een paar slokken van de bovenkant waar de minste bacterien zaten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Matt Ledger

    'Boot... Ongeluk, hier gestrand...' mompel ik zacht. Ik voel iets warms bij mijn rug en over mijn hele lichaam. Wat is dit? Ik kijk naar mijn handen, besmeurd met bloed. 'Shit.' scheld ik zacht en sluit mijn ogen. Ik vond mijn eigen wonden nooit belangrijk, alleen die van anderen. Ik lette nooit op mijn eigen wonden terwijl die soms erger zijn dan ik denk. Ik open mijn ogen weer. 'Ben ik erg gewond?' vraag ik aan hem, niets wetend van hoe mijn lichaam toegetakeld was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel