• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (NVM)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 0:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Levi Runner
    Ik schrik op een hoor het vage geluid van een schreeuw, het was niet zo ver weg, het kwam vanaf het strand, ik veeg een eigenwijse druppel van mijn kin af en hijs de tas weer op mijn schouder, ik moest verder.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 0:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    'ik zei toch dat het pijn ging doen' mompel ik en ga van de wond naar zijn gezicht waar ik het bloed een beetje afhaal. Ik bekijk de wond even en dan weer gauw weg, dat xag er vies uit. 'het is best groot' mompel ik maar ga niet nog een keer kijken. 'met mij gaat het wel hoor, alleen heel erg hoofdpijjn volgens mij en een paar kleine wondjes' zeg ik rustig.

    Matt Ledger

    'Als je hoofdpijn hebt moet je een speciaal blad van een boom mengen met... Oja ik weet het weer. Ik zal straks zoeken of ik hier wat spullen kan vinden tegen hoofdpijn.' zeg ik met korte tussenposes tegen hem. Ik besteed geen aandacht aan mijn eigen wond en kijk om me heen. Waar waren we? Kwamen we hier wel weer weg?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ryan Stevens
    'ach, het heeft geen haast, zorg eerdt maar is dat je zelf weer wat beter ben' zeg ik en kijk daarna om me heen. Ik vraag me af of der nog andere overlevende zijn. Ik kon wel even kijken, maar Matt kon dan waarschijnlijk niet mee. Ik kijk even naar Matt, hij zag er echt niet goed uit. 'ik wil eigenlijk wel weten of der nog meer zijn' zeg ik en kijk hem aan. Daarna kijk ik om me heen

    Matt Ledger

    Ik krabbelde overeind, probeerde even op mijn benen te staan en stond toen rustig stil.
    'Ik ga mee.' zei ik. 'Ik ga niet alleen hier zitten. Het lukt best wel.' ik schudde een beetje water uit mijn licht krullende haar. 'Welke kant zouden er anderen kunnen zijn?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naomia schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik, hoeveel kans zou er nou ook nog zijn dat ik Orlando nog levend zou terug vinden, o,1%. Ik zucht en slik even. Zet je erover heen, gek genoeg lukt het me en komen er geen tranen. 'Je hebt gelijk.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Wat is jouw naam?' vraag ik dan toch, hij wist mijn naam nu wel, maar ik de zijne nog stees niet en het praat wel wat makkelijker als ik zijn naam ook zou weten.


    David Cooper Andrews

    Ik kijk Charly aan. "Ik had je mijn naam toch al verteld?" zeg ik dan en kijk haar twijfelend aan. "Ach dan zeg ik het nogmaals, ik ben David Cooper Andrews." zeg ik in een traag tempo. Ik grinnik even en kijk dan naar het water. Er moet toch iets zijn om van dit eiland af te komen? Ik bedoel, hoe was dat in die ene film? Die man die op dat eiland vast zat, hoe kwam hij eraf?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'ik heb geen idee, gewoon en kant op' zeg ik en kijk om me heen. 'hallo!? Is er iemand!?'roep ik hard over het eiland en hoop dat iemand het hoort. Daarna pak ik de tas op die ik om mijn schouder doe en rustig begin te lopen. 'nu maar hopen dat er andere zijn'mompel ik terwijl ik even naar Matt kijkt. 'heb je hulp nodig?' vraag ik en loop naar hem toe.

    {mijn -beetje late- topics :Y)}


    Do what people say you can't.

    Agate Jule Bouvier
    Langzaam maar zeker opende ik mijn ogen. Waar ik toch niks zag. Ik tast met mijn hand op de grond. Het voelde als zand. Ik sta op en probeer richting de stemmen die ik hoorde te lopen. 'Euhm.. halloo?' zeg ik zachtjes.


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    Agate Jule Bouvier
    Langzaam maar zeker opende ik mijn ogen. Waar ik toch niks zag. Ik tast met mijn hand op de grond. Het voelde als zand. Ik sta op en probeer richting de stemmen die ik hoorde te lopen. 'Euhm.. halloo?' zeg ik zachtjes.


    [Over wie heeft ze het? ;)]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 17:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Levi Runner
    'hallo!? Is er iemand!?' hoor ik iemand roepen, ik hoop maar voor ze dat er geen gevaarlijke dieren op het eiland zijn. Ze roepen echt alles bij elkaar, opzich wel slim. Ik kijk een beetje verbaast naar een hol, het was perfect rond en in een grote stenen berg. Ik rommel wat in de tas en vind een zaklamp. Ik kijk verbaast naar de ruimte die zo te zien achter het gat is. Ik gooi mijn tas naar binnen en klim er ook in. Ik kan niet met mijn armen bij de grond en ik klap op mijn gezicht. "Auww" jammer ik waardoor er een vaag geluid ontstaat.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ wie wil er naar Ryan en Matt komen?]

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    David Cooper Andrews

    Ik kijk Charly aan. "Ik had je mijn naam toch al verteld?" zeg ik dan en kijk haar twijfelend aan. "Ach dan zeg ik het nogmaals, ik ben David Cooper Andrews." zeg ik in een traag tempo. Ik grinnik even en kijk dan naar het water. Er moet toch iets zijn om van dit eiland af te komen? Ik bedoel, hoe was dat in die ene film? Die man die op dat eiland vast zat, hoe kwam hij eraf?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.