• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en staar naar mijn handen. 'Ja, hij was bij mij me, maar we raakte elkaar kwijt toen iedereen in paniek raakte omdat het schip zonk en sinds dat is alles zwart en weet ik niks van wat er in die tijd tussen nu en dan is gebeurt en ik heb dus geen idee waar hij is.' zeg ik dan en zucht en kijk de jongen dan weer aan. 'Ik ben trouwens Charlynn, maar noem me maar Charly, is makkelijker.' zeg ik dan en glimlach even kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zou ik doen dat Charly uiteindelijk Orlando's lijk ergens op het strand ziet liggen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Ik ben trouwens Charlynn, maar noem me maar Charly, is makkelijker."
    Ik knik. "Oké, maar nee. Ik heb hem echt niet gezien, sorry." zeg ik en trek mijn benen op. Het is hier raar, een vreemde plek en ik wil hier zo graag vanaf. Op het schip, hoe iedereen in paniek raakte, ik heb nog mensen geholpen, ze zien sterven... Hun kinderen zien verdrinken... Ik bijt op mijn lip. Zelfs mijn eigen vrienden die ik had gemaakt daar op het schip.
    "Weet je, soms kan het leven echt oneerlijk zijn, maar soms heeft dat zo zijn redenen." zeg ik dan tegen Charly en kijk haar aan. "Ik geloof niet maar zoals sommige mensen zeggen; God weet wat goed voor ons is." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik kijk even verbaast,boot? Ongeluk? Dit klopte niet, voor ik wakker werd was ik gewoon thuis! Ik bijt nadenkend op mijn lip en kijk voor me uit. Dit kon nooit gebeurt zijn, dan zou ik het weten! Ik kijk even naar de jongen, wat zei hij nou? Ik zat zo diep in gedachte dat ik hem niet goed gehoort had. Ik dacht even na en herinner me dan iets over gewond zij. 'ja best wel'zeg ik in de hoop dat ik zijn vraag nu goed beantwoorden en niet ineens iets heel raars zij omdat die wat anders vroeg. Mijn gedachte gaan weer af naar wat hij zei over wat er gebeurt is. Ik weet dat ik thuis was, dat is het enige wat ik weet, daarna deed ik mijn ogen open en was ik hier. Hoe kon dit tovh? Ik snapte het echt niet, hij zei iets over een boot, maar ik ben toch nooit op een boot gestapt? Dat zou ik dan wel weten. Maar dat wist ik niet, dus dat kon nooit gebeurt zijn. Langzaam werd ik hier helemaal gek van een een gefrustreerde grom ontsnapte uit mijn mond.

    Naomia schreef:
    [Zou ik doen dat Charly uiteindelijk Orlando's lijk ergens op het strand ziet liggen...]


    [Zou kunnen, dan gaan ze zo wel lopen. Maar ik moet wel nar boven. Dus ik reageer langzaam omdat ik dan op me ds zit.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [...halfopgegetendoorhaaienenhelemaalverminkt]
    [Ben een beetje lullig sorry xD kan je doen jah hem vinden, hoewel dan krijgt ze die niet meer uit haar hoofd en wilt hem misschien begraven of bij hem blijven xD en dats slecht]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Matt Ledger

    Ik vloek binnensmonds en zie hoe hij me verbaasd aankijkt over wat ik zei. 'Je weet het niet meer hè? Je bent misschien je geheugen kwijt?' Ik voel dat ik misselijk ben, maar leg er niet op. Ook het gevoel van straks in elkaar zakken druk ik weg en kijk naar de jongen voor me. Ik kon het weer niet laten alleen voor anderen te zorgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Nee, ze is niet zo'n dramatisch type, haha, of ik laat haar hem gewoon niet vinden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    YouAreMyLove schreef:
    David Cooper Andrews

    "Ik ben trouwens Charlynn, maar noem me maar Charly, is makkelijker."
    Ik knik. "Oké, maar nee. Ik heb hem echt niet gezien, sorry." zeg ik en trek mijn benen op. Het is hier raar, een vreemde plek en ik wil hier zo graag vanaf. Op het schip, hoe iedereen in paniek raakte, ik heb nog mensen geholpen, ze zien sterven... Hun kinderen zien verdrinken... Ik bijt op mijn lip. Zelfs mijn eigen vrienden die ik had gemaakt daar op het schip.
    "Weet je, soms kan het leven echt oneerlijk zijn, maar soms heeft dat zo zijn redenen." zeg ik dan tegen Charly en kijk haar aan. "Ik geloof niet maar zoals sommige mensen zeggen; God weet wat goed voor ons is." zeg ik dan.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik knik, hoeveel kans zou er nou ook nog zijn dat ik Orlando nog levend zou terug vinden, o,1%. Ik zucht en slik even. Zet je erover heen, gek genoeg lukt het me en komen er geen tranen. 'Je hebt gelijk.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Wat is jouw naam?' vraag ik dan toch, hij wist mijn naam nu wel, maar ik de zijne nog stees niet en het praat wel wat makkelijker als ik zijn naam ook zou weten.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 22:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    *headdeaks again*


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    ik schud nog steeds verbaast mijn hoofd. 'nee ik was thuis en nu toen ik me ogen opende was ik hier' zeg ik en kijk hem even aan. 'gaat het wel een beetje?' vraag ik wat bezorgt. Ik kijk even voor me uit tot ik wat in het water zie drijven. Voorzichtig sta ik op en loop het water in. Het is een grote tas, van wir weet ik niet. Ik til hem het water uit en leg hem in het zand. Als ik de tas open zie ik wat doorweekte kleding, ik kan wel zien dat het van een jongen is. Ik doorzoek de tas even en haal der een aanstreker uit. Ik probeer hem en tot mijn verbazing doet hij het nog. Ik stop hem terug in de tas en laat die even voor wat het is, binnekort zou ik weer veder kijken. Ik kijk even naar de jongen en bijt dan op mijn lip. 'wacht ik heb en idee' zeg ik en oprn de tas om daar vervolgens een shirtje uit te halen. Het is al helemaal nat. 'sorry als het pijn doet'zeg ik en dep voorzichtig met het shirt op zijn wond zodat het een beetje schoon wordt.

    [He already told his name xd Few messages ago.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oeps, forgot, verander hem dan zo wel... Maar switch even van pc naar foon, brb!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt Ledger
    Half neem ik waar wat hij allemaal doet, ik neem het niet echt in me op.
    Als hij plotseling een koude, prikkende soort doek tegen me aan houd schreeuw ik het uit en sla dubbel. Al snel herstel ik mezelf. 'Sorry, het prikt en ik verwachte het niet. Maar ik zal niet meer schreeuwen.
    Mezelf verzorgde ik nooit, ook niet als ik dit soort wonden heb. 'Gaat het wel goed met jou?' vroeg ik terwijl ik in het zand kneep door het prikkende gevoel van het zoute water te vergeten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Sorry ik ga, morgen veel te doen. Zaterdag weet ik niet of ik er ben want dan ben ik jarig -16-en ga een drukke dag tegemoet denk ik dan. X doeg mensen en slaap lekker alvast!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.