• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk hem aan. 'Sorry, die had je inderdaad al gezegd, helemaal vergeten.' zeg ik dan beschaamd en bijt weer op mijn lip, tik van me. Ik kijk hem dan weer aan. 'En je hoeft het ook weer niet zo te zeggen alsof ik heel dom ben.' zeg ik dan, omdat hij het heel traag zei en kijk hem dan quasi boos aan, maar kan het toch niet laten even te grinniken. En kijk dan ook even naar het water net zoals David en voel de warme zeewind door mijn haren waaien en sluit dan toch even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    (...)

    [Over wie heeft ze het? ;)]


    {idk, ze is blind ze kan alleen op geluid af. Het kan dus ook dat ze nog 5 meter van iemand afstaat =)}


    Do what people say you can't.

    [mijn topics]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (MainnTopics,,
    Goshh hoe moet ik beginnen)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:35 ]


    Shit Could Be Worse.

    Levi Runner
    Na een paar keer over mijn gezicht gewreven te hebben, was ik eindelijk opgestaan en had ik mijn zaklamp weer gevonden. Ik keek rond, het was hier verschrikkelijk groot, uit de muur stroomde een stroompje wat op helder water leek, waar dat nou weer vandaan kwam, het water eindigde in een klein tunneltje die weer ergens anders heen liep. Ik keek weer naar de opening, en begreep nu de val die ik had gemaakt. Het gat zat nu veel hoger als ik er nu uit wilde komen zou ik moeten springen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ( ;OO me dinges zit dus al vast okay okay, :3 )

    Olivia Severance


    Ik lig op het strand en voel de warme zon op mijn gezicht schijnen. Heerlijk. Ik open mijn ogen en steun op mijn ellebogen om over de zee uit te kijken. Ik zucht en sta dan op. 'Laten we maar alvast eten gaan zoeken, niet?' Ik kijk omhoog en daar vliegt mijn felgekleurde papegaaitje door de blauwe lucht. 'Pepper!' Ik begin met lopen en voel Pepper op mijn schouder landen. ( Ik wist serieus niet wat voor naam ik die papegaai moest geven xd) Ik loop langs het water voel het koele water langs mijn voeten stromen. Even later loop ik het strand op.


    Shit Could Be Worse.

    Matt
    'Nee het gaat wel hoor.' Ik loop voorzichtig richting de grote bomen, die dreigend naar ons toe gebogen staan.
    'Moeten we daar in?' vroeg ik. Ik was niet bang, alleen maakte ik me zorgen of we in die wildernis ooit weer de weg terug zouden kunnen vinden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahaha dank je Lynnie! <3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ur welcome :3]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    "En je hoeft het ook weer niet zo te zeggen alsof ik heel dom ben." zegt Charly en grinnikt uiteindelijk even. Ik laat een lachje vrij. "Sorry, ik wilde dat je het zou begrijpen." zeg ik en kijk haar even aan.
    "Zullen we andere mensen gaan zoeken? Als die er zijn.." zeg ik dan met een zuchtje en kijk het strandje rond, hier zie ik niemand meer. Misschien hier en daar een lijk [Alsof het doodnormaal is] waardoor de rillingen over mijn lichaam lopen. Ik ga wat met mijn handen door het zand en kijk ernaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    David Cooper Andrews

    "En je hoeft het ook weer niet zo te zeggen alsof ik heel dom ben." zegt Charly en grinnikt uiteindelijk even. Ik laat een lachje vrij. "Sorry, ik wilde dat je het zou begrijpen." zeg ik en kijk haar even aan.
    "Zullen we andere mensen gaan zoeken? Als die er zijn.." zeg ik dan met een zuchtje en kijk het strandje rond, hier zie ik niemand meer. Misschien hier en daar een lijk [Alsof het doodnormaal is] waardoor de rillingen over mijn lichaam lopen. Ik ga wat met mijn handen door het zand en kijk ernaar.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik grinnik. 'Ja, nu begrijp ik het wel David.' zeg ik dan en spreek zijn naam dan ook extra langzaam uit en grinnik dan even kort. 'Ja is goed, hopelijk zijn er nog veel overlevenden.' zeg ik dan met een zucht en kijk weer even naar het water en dan weer naar David die wat afezig met het zand speelt en kijk er even naar en kijk hem dan aan. 'Waar denk je aan?' vraag ik dan zacht en bijt op mijn lip.

    [Ik weet nog niet of ik Charly Orlando zal laten vinden, wat zou ik doen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Richard droven

    Langzaam kwamen de details terug, het was een doodnormale morgen op het schip geweest. Maar plots ging het mis, stukken puin spoelde aan. Blijkbaar had een stuk puin me geraakt, waardoor ik even buitenbewust zijn was. Langzaam realiseer ik me dat ik snel de andere moet gaan zoeken, als er nog andere zijn. Aangezien ik geen idee heb hoelang ik bewusteloos was, weet ik ook niet hoelang ik nog zonder eten kan. Snel spring ik op en loop op een drafje naar het noorden
    (haha, ik heb het effe aangepast, ik had het verkeerd begrepen xD)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:26 ]


    Can't control my second personality

    [Hoe weet hij dat zij daar altijd rondt loopt, ze zijn net pas op het eiland, iedereen wordt nu pas wakker, olivia dan toch ook... Toch..... En hoe komt Olivia aan een papegaai als zij er ook net pas is... :8]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mary-Lia Rose Carter

    Ik zucht en voel even aan mijn hoofd. Wat is er eigenlijk allemaal gebeurt? Ik zucht nogmaals en sta dan op , dan maar het gebied verkennen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.