• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marcell = droogkloot, whaha! En Dexter = mannelijke versie Leslie, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter levi loover

    hij bleef maar zeuren. En zeuren. En zeuren. Polys zag ik dat hij met zijn benen opstond. Ik maakte een koprol en stampte is goed... Ja je weetvwel waar. En beukte eens goed in zijnmaag.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Whaha, ,arme Marcell, ik heb nu gwn een keer medelijden met hem.... Whahaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Hoewel het behoorlijk pijn doet, hou ik me nog steeds aan mijn werk. Ik klem mijn kaken op elkaar en maak geen geluid, waarna ik maar een heel klein beetje dubbel buig. Ik ga ook meteen weer rechtop staan. "Dat had ik niet gedaan als ik jou was" Sis ik, waarna ik mijn verdovingspistooltje pak en die voor hij nog iets kan doen in zijn arm plant. Nu hij niet meer zo makkelijk kan tegenwerken sleur ik hem mee naar de martelkamer en begin hem -alweer- ruw vast te maken tussen de riemen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Dexter levi loover

    Ik word wakker en verblind. Ik kijk links van me en die ene gast zat er weer.
    "Ook hallo, pijn geleden?" vraag ik met een grijns. Sluw kijk ik hem aan. Ik moet en zal hem bereiken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Huh?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nouja, ik moet gaan.
    X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [En ik maar denken dat Dex zo verlegen is :3

    IK BEN WEER THUIS ;D <3 Naoom? Had jij nog gereageerd met Josh? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sure. :Y) I'm already on it.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day

    Ik weet hoe ik ben. Koppig. Dit is gewoon iets wat in mijn aard zit. Zoals arrogantie in Josh zijn aard zit omdat hij van zichzelf weet dat hij er goed uit ziet en ook nog eens als goede sekspartner. En zo zit koppigheid in mijn aard. Als Josh weet dat ik pijn heb, wat hij doet, krijg ik meestal alleen maar medelijden. Ik haat medelijden. Dan lijk ik zwak of zielig. En dat wil ik niet. Genoeg mensen hebben medelijden gehad toen mijn vader "was overleden". Hij is helemaal niet overleden, tenminste, zij denken dat het een ongeluk was, ik weet dat het zelfmoord is geweest. Ik was erbij in zijn laatste minuutjes, secondes. Zijn laatste adem. En sinds dien, argh, medelijden. Nooit meer. Nooit. 'Je begrijpt me niet, tenminste, de reden erachter. Ten eerste zie ik dat aan je, en ten tweede doet nooit iemand dat.' ik kijk naar hem. 'Maar er is ook nooit iemand die zo lang blijft door vragen' en ergens vind ik het... Fijn? Dat hij zich niet zomaar laat afschepen.


    Joshua Gayle

    Ik bijt op mijn lip. 'Als ik het niet begrijp leg het me dan uit.' zeg ik dan en pak haar hand vast en kijk haar aan. 'Ik ik blijf zo lang doorgaan tot dat het goed met je gaat.' zeg ik dan zacht. 'Maar als je het echt niet wilt vertellen stop ik wil, maar ik wil je alleen maar helpen.' zeg ik dan zacht en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij wil dat ik het hem uitleg en hij pakt mijn hand vast. 'Ik kan het gewoon niet aan je te vertellen,' zeg ik met een verstrikte stem. Ik wend mijn blik af naar beneden. Er komen nu toch tranen. 'Verdomme,' vloek ik zachtjes. 'Nu lijk ik alsnog zwak.' ik vergeet heel even Josh. Ik hoop nu heel erg dat hij niet na denkt en dus niet door heeft dat ik mezelf anders zwak vind. Dat dat een reden is waarom uk het niet vertel. Dat is overigens niet de enige reden. 'De reden waarom mensen me nooit begrijpen is omdat ik op dit gebied nooit eerlijk ben tegen mensen. En die reden daarvan.. Die kan ik niet vertellen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Ik beet op mijn lip en schudde zacht mijn hoofd.
    "Het is het vernoemen niet waard." verzekerde ik hem. Zijn duim laat een gloeiend spoor achter en zijn ogen zetten me vast. Ik kon me alleen nog concentreren op normaal blijven ademen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze vertelt het nog steeds niet. 'Maar gedachten zijn het vernoemen wel waard,' zeg ik dan. Ik maak mijn stem expres ietwat hees. Meisjes vallen voor dat soort dingen. Mijn duim strijkt nog steeds over haar wang. 'Nala, vertel het me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Mijn hersenen geraken helemaal beneveld en totaal in de war kijk ik hem aan. Mijn vingers frunniken aan mijn shirt, terwijl er onbewust een klein piepgeluidje uit mijn mond komt. Ik kan mezelf er niet meer toe zetten om een tegenantwoord te verzinnen en moet enorm mijn best doen om het niet gewoon te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”