• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Carmenta
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Prenumbra
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Ian O'Shea
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Does Sam really like Nala?:$]

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Eleadora knikte. "Dat is ook waar. Maar om eerlijk te zijn...weet ik niet wat ons verder te wachten staat..." zei ze terwijl ze een beetje in het niets staarden, denkend aan niets. Zachtjes en vederlicht streelden ze met haar duim over de huid van zijn rug waarna ze haar hoofd in zijn arm begroef. "Kunnen we het alsjeblieft ergens anders over hebben..." fluisterden ze.


    Julio Martinéz
    "Ja.." Fluister ik. "Maar waarover dan?" Ik zou echt graag over iets anders praten. Maar praten over onze pijn is niet leuk, praten over onze manier om emoties te uiten niet, praten over onze ouders niet, praten over hoe ze ons hier proberen te breken niet, praten over hoe ze hier met ons omgaan niet, praten over onze verwondingen niet.. Ik weet gewoon niet waar we het over kunnen hebben wat tegelijkertijd leuk is. En dat frustreert.
    Aangepast

    Alainn schreef:
    Dexter Levi loover
    Ik word wakker en verblind. Ik kijk links van me en die ene gast zat er weer. "Ook hallo, pijn geleden?" vraag ik met een grijns. Sluw kijk ik hem aan. Ik moet en zal hem bereiken.

    [Hoe bedoel je dit? Is hij al gemarteld of wat?]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:08 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes haalde ze haar schouders op. "Ik weet het niet...Maar alles is beter dan het te hebben over hier, de mannen, de straffen en de pijn" zei ze zachtjes. Eleadora keek hem aan en plaatste haar handen op zijn wangen, strelend over zijn huid met haar duim waarna ze een kus op het puntje van zijn neus drukten en haar hoofd weer terug legden in zijn hals. "Misschien...over vroeger?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Oké.." Glimlach ik. Mijn gedachten dwalen eigenlijk automatisch af naar vroeger, naar de avonden wanneer ik zo hard een ontsnapping nodig had. Meestal wachtten we bij het fonteintje, dansten we eromheen, of op het pleintje in de buurt, gingen we daarna naar het steegje vlakbij, om vervolgens door te gaan naar het oude gebouwtje wat vroeger een klein schuurtje was, daar op het dak te gaan zitten en met onze benen schommelend in het niets tegen elkaar aan te leunen. Soms haalden we dan herinneringen op, soms neurieden we de muziek. Soms praatten we gewoon wat, maar voerden eigenlijk geen gesprek. Soms juist wel.. En soms leunden we alleen maar tegen elkaar aan, terwijl we samen keken naar de ondergaande zon, en ons overgaven aan de rust en onze gedachten. Uitkeken over het kleine Spaanse stadje waar we allebei vandaan komen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Teeehee, ik ga het aan je uitleggen Noowwii, heb even geduld. Ik zit namelijk op mijn mobiel dus dat duurt langer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nu reageren met Josh, sorry ben met schoolproject bezig... Moet een heel verslag maken over 3 woorden en allemaal van die dingen, bleeeee.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {nog ff latijn leren en mijn hw is ook gedaan pfffff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had haar hoofd gekanteld terwijl ze hem aankeek, toekeek naar de glimlach op zijn perfecte lippen terwijl hij vooruit staarden. Eleadora wist waar hij aan dacht. Ze misten het, het stadje, de mensen, de zaterdagse markt, de plekken op de tegels waar hun voetstappen stonden van het dansen, zelfs de overgave van het arme gedeelte naar het rijkere gedeelte was iets dat ze misten. Want alles, voelde als thuis. Eleadora vlocht haar vingers in de zijne terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand streelden en haar hoofd in zijn hals vleiden. "Ik herinner me nog goed onze eerste kus..." zei ze zachtjes, verstaanbaar voor hem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ehm oké. Hoe het dus zit.

    Je weet dat Sam Naomi etc. Dat gebeuren.

    Well, Sam houdt van Naomi. Doordat zij licht geeft aan zijn duistere verleden. En door dat zag hij niet wat Nala allemaal voor hem deed en doet.

    Maar toen hij zijn geheugen kwijt was voelde hij noch voor Naomi noch voor Nala iets. En toen kon hij objectief zien dat Nala er voor hem is. En dat ze wel lief en schattig is. Dat ze goed voor hem is.

    Toen hij zijn geheugen terug kreeg had hij een dubbel gevoel. Nala, die goed voor hem is... Of Naomi, die hij wil... En hij heeft voor het geluk van anderen gekozen. Voor Nala. Dan zou Nala blij zijn. En Ian omdat Sam niet langer een concurrent is. En Naomi die zou dan voor Ian kiezen zodat ze niet meer in twee strijd is.

    Maar ja... Je snapt vast wel dat het juiste kiezen niet altijd het goede is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {aww... ik zal Nala moeten voorbereiden op de pijn die ze dan weer te verduren gaat krijgen....}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [He still got feeling for her. Ohhhhh. Shocking! :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het zou makkelijk zo kunnen zijn dat Sam er overheen groeit hoor Nala (; dus wees gerust Fem, misschien hoeft dat wel helemaal niet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, maar het wordt zo'n langdurig proces dat nog alle kanten uit kan gaan...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Mijn hersenen geraken helemaal beneveld en totaal in de war kijk ik hem aan. Mijn vingers frunniken aan mijn shirt, terwijl er onbewust een klein piepgeluidje uit mijn mond komt. Ik kan mezelf er niet meer toe zetten om een tegenantwoord te verzinnen en moet enorm mijn best doen om het niet gewoon te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij wil dat ik het hem uitleg en hij pakt mijn hand vast. 'Ik kan het gewoon niet aan je te vertellen,' zeg ik met een verstrikte stem. Ik wend mijn blik af naar beneden. Er komen nu toch tranen. 'Verdomme,' vloek ik zachtjes. 'Nu lijk ik alsnog zwak.' ik vergeet heel even Josh. Ik hoop nu heel erg dat hij niet na denkt en dus niet door heeft dat ik mezelf anders zwak vind. Dat dat een reden is waarom uk het niet vertel. Dat is overigens niet de enige reden. 'De reden waarom mensen me nooit begrijpen is omdat ik op dit gebied nooit eerlijk ben tegen mensen. En die reden daarvan.. Die kan ik niet vertellen.'


    Joshua Gayle

    Ik trek haar dan op mijn schoot en trek haar dicht tegen me aan. 'Je hoeft het ook niet te vertellen.' zeg ik dan zacht. 'En je mag huilen, het is geen teken van zwakte, maar tonen van emotie net zoals zeggen o je pijn hebt of niet.' zeg ik dan ook zacht en druk een kusje op haar kruin. Ik knik dan. 'Maar je kan eerlijk tegen me zijn.' zeg ik dan, maar het klinkt meer als een fluistering en ik bijt op mijn lip en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot en drukt me dicht tegen zich aan. Er lopen geluidloos tranen over mijn wangen. 'Een emotie die zwakte weer geeft,' zeg ik met een gebroken stem. Hij drukt een kus op mijn kruin en ik leun tegen hem aan en staar voor me uit. Zijn stem is een fluistering en hij kijkt me aan. 'Ik kan het gewoon niet,' zeg ik zacht. 'Al drie jaar lang niet.' de tranen blijven komen. En dat haat ik. Wanneer ik ze ruw weg veeg met mijn hand vertrekt mijn gezicht heel even van pijn omdat er een steek trekt door mijn pols. 'Maar als je het echt wilt weten,' fluister ik. 'De reden ervoor is omdat ik geen medelijden wil hebben. Dat heb ik drie jaar lang al ziek vaak gehad.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.