• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Ze is uniek op haar manier, maar zo komt het bij mij over.


    -

    heel erg mee een! ik vind her ecth een slet! niet te geloven hoe iemnd zich zo kan kleden. Kijk, P!nk heeft ook een optreden gedaan in een topje een en boxer en zo in een doek door het publiek heen gegaan, maar that's it. Zij ziet er niet uit als een slet waaraan meteen word gevraagd als ze over een parkeerplaats heen loopt hoeveel ze nodig heeft.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ze is raar, dat is mijn mening en daar blijf ik ook bij. Wat ze draagt is gewoon raar en het trekt natuurlijk de aandacht op haar, maar of dat aandachttrekkerij is? Geen idee.
    Ik las laatst wel dat ze ongelofelijk goed met fans omgaat, tijdens haar show zou ze met heel veel fans hebben gepraat en gewoon normaal hebben gedaan. Dus ja.

    Geen idee wat ik nu precies van haar moet vinden, maar haar muziek is en blijft vreselijk :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 10:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lady Gaga komt goed op voor haar rechten en heeft vooral haar "Eigen Stijl".
    Nu ben ik het er wel mee eens dat het gewoon gaat om de aandacht die ze zogenaamd nodig heeft. Maar we hebben allemaal een andere kijk op haar.
    Ik heb in verschillende bladen gelezen dat ze aan een bepaalde psychische stoornis lijd. Maar dat zijn geruchten en hoeft niet perse de waarheid te zijn. Onder ons gezien vind ik dat de schreeuw om aandacht overheerst.
    Ook gewoon mijn mening, maar het is er wel één.


    when you least expect it, it will catch you

    Oneens.


    Mirrors only reflect colors, you're the one to reflect yourself

    Oneens.
    Ieder heeft zijn eigen stijl.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oneens, iedereen heeft zijn eigen stijl.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Agreed.


    Tell me about it, stud.

    Deels denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    nachtkat zei op 23 sep 2012 - 4:42:

    heel erg mee een! ik vind her ecth een slet! niet te geloven hoe iemnd zich zo kan kleden. Kijk, P!nk heeft ook een optreden gedaan in een topje een en boxer en zo in een doek door het publiek heen gegaan, maar that's it. Zij ziet er niet uit als een slet waaraan meteen word gevraagd als ze over een parkeerplaats heen loopt hoeveel ze nodig heeft.



    Je kan ook te ver gaan met je mening. Ze is Uniek ja, maar ik vindt je mening persoonlijk echt te ver gaan. Ze is een uniek persoon en draagt wat zij mooi vindt. Veel kleding stukken maakt ze ook zelf. Persoonlijk vindt ik hoe raar je er ook uitziet behandel je fans goed. Dat doet ze ook gewoon. Jij heb ook je eigen kleding stijl en die wordt ook geaccepteerd.


    Some angels have no wings.

    Ik heb een die-hard Lady Gaga fan bij mij in de klas zitten en die heeft me zowat overgehaald van haar awesome-heid (;
    Dus ja: het kan zijn voor de aandacht maar zoals de anderen ook al zeggen: ieder zijn eigen stijl.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Onees. Ze wilt zich gewoon onderscheiden van de rest! We hoeven niet allemaal fans van haar te zijn , maar respecteer het en noem haar geen slet.

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nou, als je er zó bij loopt, *ugh sletterig ugh*, vind ik dat je inderdaad de aandacht wil trekken. In mijn ogen niet op een goede manier, maar goed, mijn mening is dat artiesten de aandacht zouden moeten trekken door hun stem of instrumenten, in plaats van door een aparte stijl. Okee, je mag er bij lopen zoals je wilt. Maar als meisjes van 12 fan van haar zijn en als een voorbeeld gaan zien... Dan lijkt mij dat een verkeerd voorbeeld, ook al heeft Lady Gaga volgens mij ook haar 'goede' redenen om er zo bij te lopen.


    You are beautiful, you are love.