• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    CyberLord schreef:
    Ze is raar, dat is mijn mening en daar blijf ik ook bij. Wat ze draagt is gewoon raar en het trekt natuurlijk de aandacht op haar, maar of dat aandachttrekkerij is? Geen idee.
    Ik las laatst wel dat ze ongelofelijk goed met fans omgaat, tijdens haar show zou ze met heel veel fans hebben gepraat en gewoon normaal hebben gedaan. Dus ja.

    Geen idee wat ik nu precies van haar moet vinden, maar haar muziek is en blijft vreselijk :Y)


    dit, maar ik vind de muziek wel leuk (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ze wil aandacht, en kleding kan daarbij helpen. Maar ze krijgt genoeg.
    Het zal vast ook voor een deel gewoon haar stijl zijn.


    For those I love, I will sacrifice

    Het is gewoon een manier om reclame voor zichzelf te maken. Iedereen kent Lady Gaga als ´die ene die zich zo raar kleedt´. Dus ik denk dat het een handelsmerk is, een tactiek om aandacht te krijgen. Niet een schreeuw erom.


    All I wanna be is somebody to you.

    Ze is gewoon haarzelf. En ze krijgt natuurlijk wel aandacht van de media enzo met haar kledingstijl, maar of het haar bedoeling is weet ik niet. Dus erm.. oneens. (;

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:09 ]


    Everything is possible

    Mee eens, ik vind het walgelijk. Maar het is wel lady gaga en ze is een appart typ dus daarom past het wel bij haar, ieder zijn eigen smaak toch?


    If you can dream it, you can do it❤️

    POEPLE WANT SOMETHING TO TALK SO I GIVE THEM SOMETHING TO TALK!

    Aldus Gaga, mwuhahaha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ook, maar ze doet het volgens mij omdat haar oma halfblind is, zonder haar felle manier van kleding kan Lady Gaga's oma haar niet zien, het is een gewoonte geworden.


    Hoi

    ik denk dat iedereen zijn eigen style heeft, maar je dan dit ook overdrijven...


    trying to forget somebody you love, is like trying to remember someone you never met <3