• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Nou, mag ook wel. Zij kan tenminste echt zingen. De meeste popsterren van deze tijd kunnen helemaal niet echt zingen. Dikste autotune..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Meer aandacht vestigen, dan een schreeuw om aandacht.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Seductress schreef:
    Oneens, iedereen heeft zijn eigen stijl.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    t is een schreeuw om aandacht, want ze kleedt zich zo om aandacht te vragen voor bepaalde dingen, zoals veilige seks of dierenleed of iets dergelijks. ze kleedt zich dus zo omdat ze aandacht wil voor bepaalde onderwerpen ofzo.


    You're never fully dressed without a smile

    Oneens.


    The universal language of art.

    CyberLord schreef:
    Ze is raar, dat is mijn mening en daar blijf ik ook bij. Wat ze draagt is gewoon raar en het trekt natuurlijk de aandacht op haar, maar of dat aandachttrekkerij is? Geen idee.
    Ik las laatst wel dat ze ongelofelijk goed met fans omgaat, tijdens haar show zou ze met heel veel fans hebben gepraat en gewoon normaal hebben gedaan. Dus ja.

    Geen idee wat ik nu precies van haar moet vinden, maar haar muziek is en blijft vreselijk :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    oneens ze is juist heel erg uniek. Ze doet juist iets heel anders om haar fans te laten zien dat het oké is om anders te zijn en je er niet dood aan gaat. Ze laat de media gewoon kletsen.


    And she says, "babe, you look so cool."

    Ik ben het deels eens.


    Shoganai i ne~

    Je kan ook te ver gaan met je mening. Ze is Uniek ja, maar ik vindt je mening persoonlijk echt te ver gaan. Ze is een uniek persoon en draagt wat zij mooi vindt. Veel kleding stukken maakt ze ook zelf. Persoonlijk vindt ik hoe raar je er ook uitziet behandel je fans goed. Dat doet ze ook gewoon. Jij heb ook je eigen kleding stijl en die wordt ook geaccepteerd.


    Op het schoolplein van mijn broertjes en zusje is er 1 vrouw die altijd doorschijnende kleren aan heeft, een rokje waarbij als ze bukt je gewoon alle ken zien, een truitje waarvan je zou denken dat hij 10 maten te klein is, make up zoals een slet, hakken waarvan je zou denken dat ze uit de flowerpower tijd komen omdat die zo groot zijn als je hand, en dat loopt dan achter een kinderwagen met haar 50 jarige leeftijd! Nou sorry hoor, ik kom uit een gezin van 7 kinderen allemaal jonger dan mij, maar wij zien er wel normaal uit. En nee, niet iedereen hoeft het zelfde te zijn, en dat hoor je mij niet zegge aangezien ik ook in gescheurde broeken loop met een veel te grote t-shirt, of eentje waarvan je m'n buik kan zien. Of dat ik soms helemaal in het zwart ben terwijl ik ook zwarte haren heb en iedereen denkt dat ik emo ben. en ja, mijn nagellak kan soms ook zijn dat ik op iedere vinger een andere kleur doe. Maar er zijn grenzen, hé? Of zou jij het normaal vinden als iedereen opeens als prostituee de straat over ging? Mijn oma doet dat anders wel. Daarom weet ik wat ik schrijf, en waar ik het over heb.
    ík vind haar een slet, en daar blijf ik bij.

    -xXx- nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Lady Gaga heeft haar eigen stijl, ook al vinden velen dat iet wat te ver gaan. Ze doet zeker goede dingen en ze heeft een geweldige stem, maar haar kledingstijl valt ook heel erg op. Mij boeit het eigenlijk niet wat ze draagt en ik kan me er ook echt niet om ergeren, of wat dan ook. Als ze dat wilt doet ze dat, en ik weet ook zeker dat ze het een beetje te ver heeft genomen, maar dat is wie ze is. En als zij zo wilt zijn kan dat en mag dat. En ze zal ook de aandacht trekken met haar kleren, maar ze doet ook zoveel goede dingen, en als ze die aandacht niet had zouden mensen het minder boeien.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ja, iedereen heeft zijn eigen stijl maar Gaga is wel héél erg overdreven. Ik ben het met de stelling eens.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Nja, ligt er aan. Ze kan ook heel normaal overkomen. Het is ook gewoon volgens maar managment, zo zitten haar videoclips ook in elkaar. Dus daar vind ik het wel bij passen, maar ze moet het niet dagelijks gaan dragen, dat is teveel van het goede.


    [crooked]

    Eens, als ze misschien origineel was geweest niet, maar ze heeft zo veel dingen van andere dat het niet meer origineel is. Als ze echt zo anders is en zichzelf wilt zijn zou ze niet zo veel van andere hebben.
    Maar ja, zij weet ook dat ze zonder die stijl en al niet beroemt was geworden, dus zo vreemd is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lady Gaga is gewoon haar zelf en dat moet je respecteren.


    Pretty is just a pretty word.

    Oneens.
    Hoewel ik vind dat Lady Gaga enorm kickt op aandacht, vind ik niet dat dat komt door haar kleding style. Ik vind meer dat het komt door haarzelf als persoon. Het is meer een combinatie van alles.
    Er zijn namelijk wel meerdere celebrity's die zich weleens excentriek kleden.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.