• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Ik denk dat je in die wereld wel excentriek moet zijn, anders zien mensen je niet.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ze wilt opvallen, dat zeker, maar je moet ook wel iets verzinnen om in de aandacht en media te blijven en ieder doet dat op zijn eigen manier.
    Ik vind het wel goed dat ze haar eigen stijl heeft etc maar je kunt ook te ver gaan.


    life is awesome

    helemaal mee akoord


    ?wasda?

    ik vind het best wel gaaf want ze is dan anders dan anderen


    je kan mij brenken maar niet mijn vrienden

    LafJoeBibi schreef:
    ik vind het best wel gaaf want ze is dan anders dan anderen

    Dan heb ik toch liever Jeffree Star :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nachtkat schreef:
    (...)

    Op het schoolplein van mijn broertjes en zusje is er 1 vrouw die altijd doorschijnende kleren aan heeft, een rokje waarbij als ze bukt je gewoon alle ken zien, een truitje waarvan je zou denken dat hij 10 maten te klein is, make up zoals een slet, hakken waarvan je zou denken dat ze uit de flowerpower tijd komen omdat die zo groot zijn als je hand, en dat loopt dan achter een kinderwagen met haar 50 jarige leeftijd! Nou sorry hoor, ik kom uit een gezin van 7 kinderen allemaal jonger dan mij, maar wij zien er wel normaal uit. En nee, niet iedereen hoeft het zelfde te zijn, en dat hoor je mij niet zegge aangezien ik ook in gescheurde broeken loop met een veel te grote t-shirt, of eentje waarvan je m'n buik kan zien. Of dat ik soms helemaal in het zwart ben terwijl ik ook zwarte haren heb en iedereen denkt dat ik emo ben. en ja, mijn nagellak kan soms ook zijn dat ik op iedere vinger een andere kleur doe. Maar er zijn grenzen, hé? Of zou jij het normaal vinden als iedereen opeens als prostituee de straat over ging? Mijn oma doet dat anders wel. Daarom weet ik wat ik schrijf, en waar ik het over heb.
    ík vind haar een slet, en daar blijf ik bij.

    -xXx- nachtkat

    Ik zie niet in wat dat te maken heeft met Lady Gaga? Dat die vrouw volgens jou een 'slet' hoeft nog niet te beteken dat Lady Gaga meteen een slet is. Daar zijn verschillende meningen over.

    But anyway, ik vind haar soms een beetje raar overkomen. Verder interesseert het me niet zo wat ze doet. Ik heb wel opzich wel respect voor haar eigen stijl. (alleen die vleesjurk ging me ietsje te ver)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mee eens, ik vind haar zo raar :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk dat ze zich zo kleed om identiek te zijn, en mij maakt het echt niet uit hoe ze zich kleed, als ze het zelf maar mooi vind. Maar ik vond die vleesjurk echt wel te ver gaan.


    If you wake up around 2-3 am, without a reason, there's an 85% chance that someone is staring at you.

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Tijd voor koffie.

    Uchiha schreef:
    I dunno, never asked her.

    Exactly. Wij kunnen wel dingen gaan roepen van het is dit of dat, maar uiteindelijk is zij de enige die antwoord kan geven :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oneens, Lady Gaga zoekt niet naar aandacht, het is gewoon haar stijl. En ze heeft geld genoeg, dus waarom zou ze zich niet zo kleden als ze dat wilt?

    Tjah^^
    Ik ken haar niet persoonlijk dus ik ga ook niet zomaar een stempel op haar drukken van dit is enkel een schreeuw op aandacht, punt.
    Ik ben geen fan van hoe ze zich kleed, maar zoiets heeft volgens mij ergens een persoonlijke of psychologische betekenis waarover ik me als afstandeling niet kan over uitspreken. Het zal misschien onbewust inderdaad best een schreeuw zijn om aandacht, maar ik ken haar niet dus ik zwijg. ;]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik houd niet zo van haar kledingstijl, maar wie ben ik om dat voor haar te bepalen? Ze draagt en doet gewoon wat ze wil. Lady Gaga is origineel.


    Don't lose hope; hold on.

    Uniek vind ik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.

    Dit, ja. Ik ben zelf geen fan, en ze trekt inderdaad wel aandacht met haar kledingstijl, maar volgens mij is het niet zo dat ze misbruik maakt van die aandacht of iets dergelijks.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.