• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Je kan ook te ver gaan met je mening. Ze is Uniek ja, maar ik vindt je mening persoonlijk echt te ver gaan. Ze is een uniek persoon en draagt wat zij mooi vindt. Veel kleding stukken maakt ze ook zelf. Persoonlijk vindt ik hoe raar je er ook uitziet behandel je fans goed. Dat doet ze ook gewoon. Jij heb ook je eigen kleding stijl en die wordt ook geaccepteerd.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Naakt over straat lopen is géén definitie van stijl, dank u zeer.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk wel dat ze die kleding draagt om daar een persoonlijkhied mee te creëren, maar niet dat ze een aandachtsprobleem heeft of gewoon stoer wil doen. Ze schijnt namelijk wel normaal te zijn, maar ik vind die kleding overbodig. Als je daar je fans mee moet trekken...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    Ik denk wel dat ze die kleding draagt om daar een persoonlijkhied mee te creëren, maar niet dat ze een aandachtsprobleem heeft of gewoon stoer wil doen. Ze schijnt namelijk wel normaal te zijn, maar ik vind die kleding overbodig. Als je daar je fans mee moet trekken...


    Opzich heb je daar wel gelijk mee. Ze creëert haar persoonlijkheid ermee, maar dan is het niet meteen zo dat ze aandacht tekort heeft. Ik vind die kleding van Lady Gaga echt verschrikkelijk, zo loop ik er echt niet bij. Als je daar fans mee wilt trekken, wens ik je succes.


    Are you happy? Huh?

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ik denk deels wel. aan de andere kant, het hoort gewoon bij haar. ik kan me haar niet in normale kleding voorstellen. dat is nou eenmaal hoe ze is. en uiteindelijk gaat het om de zang, niet om de kleding


    Fus Ro Dah!

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oneens, Lady Gaga laat ons juist afvragen wat de grenzen zijn als het om gedrag en kleding gaat. Ik vind het juist wel goed dat er eindelijk zo'n iemand volop in de spotlights staat. En daarom ben ik het ergens ook eens met deze stelling; Gaga trekt aandacht met haar kleding om zo de aandacht op die issues te vestigen.

    Eigenlijk moeten zij en Marilyn Manson een kind krijgen. xD


    One person's craziness is another person's reality.

    Viviee schreef:
    De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Onees. Ik vind dat geen aandacht maar gewoon de manier hoe ze kleed enzo ik mag haar wel ze is mijn idool en ze is wie ze is en niemand kan dat veranderen!:D trouwens iedereen heeft een eingen kleding stijl!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:10 ]

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Je kan ook te ver gaan met je mening. Ze is Uniek ja, maar ik vindt je mening persoonlijk echt te ver gaan. Ze is een uniek persoon en draagt wat zij mooi vindt. Veel kleding stukken maakt ze ook zelf. Persoonlijk vindt ik hoe raar je er ook uitziet behandel je fans goed. Dat doet ze ook gewoon. Jij heb ook je eigen kleding stijl en die wordt ook geaccepteerd.


    Wooow Love your answer(H)(H)

    als zij het leuk vind dan vind ze het leuk! zij heeft tenminste lef om zulke kleren te dragen! i Love Mama Monter


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    SeverusS schreef:
    Nou, mag ook wel. Zij kan tenminste echt zingen. De meeste popsterren van deze tijd kunnen helemaal niet echt zingen. Dikste autotune..


    Chaos is a ladder.

    Oneens
    Iedereen heeft een eigen stijl. Dus blijkbaar vind ze dat leuke.


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Oneens ze is gewoon zichzelf en dat zou ieereen moeten doen


    Never give up on the things that make you smile

    Nee, ze is gewoon slim. Ze weet hoe ze de aandacht moet trekken en pakken. Dus slim. Dus hoe groter de show hoe meer fans hoe beroemder ze wordt. EN kijk nu maar naar ons. Nu hebben wij het over haar! Dus staat ze weer in de spotlights. en we hebben het niet eens over haar zangkwaliteit! Dus ze is gewoon slim (nerd) maar of ze mooi kan zingen is een ander verhaal maar daar ga ik geen tijd aanverspillen. want dat is een kwestie van smaak


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso