• De stelling van deze week luidt:
    Lady Gaga's excentrieke kledingstijl is enkel een schreeuw om aandacht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Olive

    Eens.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oneens,
    Ik vind dat ze hiermee laat zien dat ze zich niet voor zichzelf schaamt en ze zo een voorbeeld kan zijn voor onzekere en verlegen mensen. Zoals ze ook duidelijk maakt in haar lied 'Born this way'
    En Katy en Nicki kunnen er ook wat van ;)


    I close my eyes and imagine you’re here

    Neutraal.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    + Klopt, en ik vind dat Lady gaga lef heeft om haarzelf te zijn. Al is dat soms nogal excentriek.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zowel eens als oneens. Ik ben ervan overtuigd dat het voor haar een manier is om zich te onderscheiden van andere artiesten en een statement te maken, maar ik wil niet direct zeggen dat het alleen puur om de aandacht draait. Ik denk dat ze zich zo kleedt om te zorgen dat de ogen op haar gericht staan, zodat ze de kans krijgt om duidelijk te maken waar zij voor staat en wie zij is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    I dunno, never asked her.


    No growth of the heart is ever a waste

    Polyhymnia schreef:
    Lady GaGa heeft over veel dingen een uitgesproken mening en doet naar mijn idee veel goede dingen voor deze wereld (opkomen voor homo-rechten bijvoorbeeld). Ze wil ons iets meegeven en overtuigen van haar mening. Natuurlijk is ze niet de enige met dat doel, dus om het te bereiken moet ze opvallen en anders zijn. Natuurlijk is haar kleding om aandacht te trekken, maar het gaat uiteindelijk niet om de kleding, maar om aandacht te krijgen voor haar hele persoonlijkheid en alle dingen die ze naast haar muziekcariere voor de wereld doet.


    Ik ben het met Polyhymnia eens.


    --

    Rembrandt schreef:
    Eens.


    26 - 02 - '16

    Oneens. Miley Cyrus vraagt de laatste tijd om aandacht, maar Lady GaGa is volgens mij al héél lang zo: she's born this way XD


    Define "good".

    Misschien onbewust? Ik bedoel, sommige dingen die ze draagt.. Tsja, dan moet ze wel een héél slechte smaak hebben
    Aan de ene kant is het goed dat ze zichzelf blijft, maar aan de andere kant mag het ook wel wat minder hoor, er zijn grenzen.
    Ik heb geen idee, ik ken er niet en weet dus ook niet precies waarom ze het draagt :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oneens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oneens en eens, tja om beroemd te worden heb je meestal iets extra's nodig om op te vallen, en ik denk dat daar lady haha haar kledingstijl vandaan komt. Maar ik denk ook dat ze meer wil dan alleen opvallen en aandacht. Lady gaga inspireert mij om mezelf te zijn en je niks aan te trekken van andere (hoewel ik moet toegeven dat sommige outfits een tikkeltje eng zijn)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:37 ]


    Can't control my second personality

    Haar kledingstijl is een stijl, punt uit. Sommige mensen vinden zoiets mooi en lopen er daarom zo bij, anderen willen aandacht en lopen er daarom zo bij. Als je het echt wil weten, zou je haar gedachten moeten lezen, pas dan weet je welk van de twee opties het is. Kijk, ik ben geen fan van haar stijl, hoewel ik een unieke stijl best kan waarderen. Het is een soort hobby van haar, geloof ik. Misschien is het een soort combinatie. Natuurlijk wil ze aandacht: ze is een popartiest. Toch is het ook een manier van creativiteit uiten, lijkt me zo.


    Intersectional feminist

    ThisIsApen schreef:
    Oneens. Miley Cyrus vraagt de laatste tijd om aandacht, maar Lady GaGa is volgens mij al héél lang zo: she's born this way XD

    She isn't. Ze heeft haar ideeën van een overleden vriendin.


    Has no one told you she's not breathing?

    OhMyFrankie schreef:
    Oneens.


    Life is full of fake people