• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    Terwijl ik voel dat Blake's oortjes langzaam verdwijnen onder mijn vingertoppen schenk ik hem een grote glimlach. 'Ik zei toch, concentreren helpt altijd,' zeg ik zacht, 'alhoewel ik begrijp dat je het soms niet kan tegenhouden.'
    Mijn blik wordt omlaag getrokken door iets bruins op Blake's dekbed, voordat Blake het gezien heeft grijp ik het vast en prop het zo snel mogelijk onder mijn shirt, waardoor ik de zachte donsveertjes voel kriebelen tegen mijn buik.
    'Je kan het soms niet tegenhouden,' fluister ik opnieuw zachtjes, terwijl ik opsta en naar het raam toeloop, waar ik verlangend naar de lucht en de wolken kijk.


    •

    (Yay, dank je wel, lieve Kelly :3.)
    Allison Doutore.

    Ik kijk naar hem, tenminste, probeer dat te doen. Ik blijf naar hem kijken... Gosh... hij is zo hot!
    Oeps. Zou hij mijn tanden zien? Ik hoop het niet. Ik probeer mijn mond dicht te houden.
    'Ik weet het nie- trouwens, ontspannen,' zeg ik zachtjes, hopend dat mijn mond niet teveel open gaat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christan Everson

    "Ontspannen? Hoe kan ik ontspannen als ik me zo opgelaten voel." zeg ik en ijsbeer heen en weer. Ondertussen houd ik mijn staart vast. "Ga weg, ga weg." herhaal ik steeds en zucht. Het komt gewoon omdat ik haar leuk vind, ja dat is het. Ik vind haar leuk!
    Ik draai me naar Allison en loop op haar af, dan pak ik haar gezicht vast en druk mijn lippen op de hare. Ja, ik vind haar leuk! Vuurwerk lijkt zich te ontsteken in mijn buik.

    [Geen dank :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik zie hoe hij op me afloopt en bedenk me hoe dit gaat in horrorfilms. Maar dit gaat anders. Hij kust me. Hij kust me? Hij kust me! Ik voel een bom ontploffen in mijn buik. Wat een heerlijk gevoel!
    Ik druk mijn lippen zonder aarzeling terug. Ik vind hem echt leuk. Ik voel hoe mijn hoektanden zich weer langzaamaan vervormen, ongemerkt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ze kust me terug? Jah!
    Oh dit voel zo, zo... heerlijk. Langzaam breek ik de kus af en kijk Allison aan. Mijn staart... hij is er nog. Ik kijk in de spiegel, oren!? Wat is dit! Ik kijk naar Allison. "Je kust heerlijk." floept er dan, door alle frustratie vaan mijn oren en staart heen, uit mijn mond. Ik haal mijn hand even over mijn grijzige oren.
    Het komt doordat ik verliefd ben, ik heb geen controle meer over mijn eigen lichaam..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik kijk blozend naar zijn schattige oren. Ik haal mijn hand eroverheen. Ze zijn ook zacht. Ik grinnik even en voel niet dat er roodoranje oortjes met een wit topje op mijn hoofd verschijnen. Ik kijk nog naar hem.
    'Je bent zo cute... En nog steeds hot,' zeg ik dat, mijn hoektanden beginnen weer te groeien in een puntje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Eh, je hebt eh- oortjes." zeg ik en wijs naar haar hoofd. Ik vergeet even wat er met mij is. "En je twandwen." spreek ik ineens moeilijk, ah fijn... mijn tanden dus ook. "Lweuwk weerh." zeg ik dan en ren, met de handdoek om mijn midden de badkamer uit.
    "Swory!" roep ik naar Allison, waarna ik in onze kamer verdwijn en onder mijn hoogslaper ga zitten, ondertusssen heb ik een hutje voor mezelf gemaakt. Mijn ademhaling word geleidelijk sneller en mijn hart krijgt er ook meer bij. Een luide grom ontsnapt er uit mijn mond. Ik kruip meer weg in het hoekje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Hij rent snel weg, naar de kamer. Ik blijf even hangen, maar ren dan achter hem aan. Snel klim ik op de hoogslaper en probeer Christian te kalmeren.
    'Chris? Gwaat hewt whel?' vraag ik moeilijk. Ik voel hoe mijn handen zachtjes rode haartjes krijgen en die in klauwtjes veranderen. Ook hangt er opeens een wollige, rood/oranje-witte staart aan me.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Chris? Gwaat hewt whel?" Ik trek de deken van mijn hoofd af en schudt mijn hoofd. Ik kijk naar Allison. "Het zijn mijn gevoelens, ze geraken door de war waardoor ik mijn lichaam niet in bedwang houd." Zeg ik en leg mijn hand op haar hand-eerser klauwtje- hij voelt superzacht aan. Toch trek ik mijn hand weg en trek de deken weer over mijn hwoofd. Als ik Allison niet zie, zakken die kriebels dan weg? Gaan mijn oren en staart dan weg?
    Ik bijt op mijn lip en vervloek mezelf haast om dit weg te krijen. Langzaam wieg ik mijzelf heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    'Sworry,' zucht ik zachtjes en sluit mijn ogen even. Ik voel hoe mijn gedachtes zich keren en mijn klauwtjes weer in handen veranderen en de nagels weer normaal voor een mens werden. Ook voel ik de haartjes terugkrabbelen, wat kietelt.
    Ook de oren verdwijnen en mijn hoektanden groeien terug naar hoe ze waren.
    'Fieuw...' zeg ik zacht en onzeker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik hoor Allison 'fiew' zeggen en trek de deken weg. Ze zis weer normaal een zuxht verlat mijnmond. Zij wél.
    Ik beweeg mijn oren wat en leg mijn handen erop. Ga weg! Ik grom luid en bij in de deken. Waarok moeten mijn gevoelens zich nou weer uitten doormiddel van mijn wolverige kant naar voor te laten komen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillion White.
    Verbaast kijk ik hoe Chloe langzaam naar het raam toe loopt en vol heimwee naar de lucht staart. Dan kijk ik naar haar handen, handen die net iets bruins onder haar t-shirt hebben gestopt. Maar wat?
    Ik kijk naast me op mijn bed en ontdek een klein bruin veertje. Voorzichtig raap ik het op en bekijk het. Het is een zacht donsachtig veertje. Ik strijk er zachtjes over heen met een van mijn vingers en kijk dan op naar Chloe. En ik grijns.
    'Tja, misschien moet je je maar concentreren,' lach ik haar toe. Maar ondertussen voel ik mijn oortjes weer verschijnen... we hebben die lessen van hier echt nodig.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Kunnen de leraren niet eens even opduiken? C: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    [Kunnen de leraren niet eens even opduiken? C: ]


    || Ja, hier ben ik ^^ Waar kan ik inspringen? (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Ja, hier ben ik ^^ Waar kan ik inspringen? (: ||


    [Klop op de deur en zeg iets like: "naar beneden, de lessen gaan beginnen," doe dat maar bij iedereen. Het wordt tijd voor de lessen!!! C; Haal al die kussende stelletjes maar uit hun verliefde humeurtjes, Cx ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.