• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shooter schreef:
    || Vandaag moet ik tot vijf uur werken, daarna ben ik er weer. Morgen ga ik aan het einde van de middag naar m'n boyfriend en daar kom ik maandagavond pas van terug ! Dus in die tijden kan ik niet posten. ||


    [Oke, veel plezier!!! *knuffel*]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blake Dillon White.
    Ik schenk een glas melk in voor Chloe en geef het haar, onder tussen aaide ze over mijn gezicht. Dat voelt echt prettig. Maar ik ben dan ook niet gewend dat mensen me gewoon aardig vinden als ik rond loop met een witte kop. Ik kijk haar grijzend aan en zie dat zij ook onder de veertjes zit. Haar hele gezicht en armen zijn al bruin met zachte veertjes.
    Over een tijdje zullen ze vast steviger zijn.
    'We moeten snel die wedstrijd doen,' zeg ik. 'Even snel ons dier uitputten, anders gaan we die klas in en zijn we allebij dieren,' lach ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'We moeten snel die wedstrijd doen, even snel ons dier uitputten, anders gaan we die klas in en zijn we allebei dieren,' lacht Blake.
    Kort glimlachend knik ik zelf, Blake had geen idee hoe snel die wedstrijd werkelijk moest plaats vinden voordat ik zou ontploffen hierbinnen. Met een ruk sta ik op van de tafel, mompel een zachte sorry en zet de achterdeur naar buiten wijd open. Met een grote hap neem ik een teug lucht binnen en vanaf dat moment gaat het vanzelf. De zachte donsveertjes op mijn lichaam veranderen in dikke, stevige veren, mijn neus wordt een snavel, mijn armen vleugels en voor ik weet laat ik mijn vleugels klappen en ben ik in mijn vertrouwde arendsvorm op weg naar de wolken.


    •

    [Omg, dat plaatje is prachtig! (H)]

    Blake Dillon White.
    Verbaast kijk ik toe hoe Chloe met een ruk opstaat en naar de deur beent. Die zet ze wijd open en dan...
    Chloe is verandert in een adelaar. Met grote schoteltjes als ogen kijk ik naar de prachtige vogel. Sterke stevige vleugels, krachige klauwen, prachtige snavel, en die ogen. Met haar kop naar de lucht op geheven vliegt ze de wolken in.
    Ik sta nog steeds verstijft te kijken, maar dan lach ik joelend en ren ik ook naar buiten. Middenin een mooie sprong verander ik in een klein wit pool vosje. Ik land slippend op mijn voor en achter pootjes en ren dan snel achter de schaduw van Chloe aan. Mijn pootjes trippelen met een hoog tempo, hoger dan ik ooit heb gehaalt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Genietend van de wind die tegen mijn kopje blaast vlieg ik als een speer door de lucht, als ik vanuit mijn ooghoeken tientallen meters beneden mij een klein wit stipje zie rennen. Blake! schiet het door mijn gedachten heen en direct minder ik vaart.
    Even twijfel ik maar dan laat ik mezelf in een duikvlucht naar beneden vallen. Nu goed doen Chloe, zeg ik in gedachten tegen mezelf, niet weer neerstorten. Nog geen meter boven de grond klap ik mijn vleugels weer uit en voel mezelf weer omhoog gaan. Dit keer blijf ik lager vliegen, zodat ik Blake in de gaten kan houden, net boven de bomen van het bos.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik zie Chloe opeens een duikvlucht maken, en bang kijk ik omhoog.
    Je kan het, je kan het, je kan het! Denk ik tegen Chloe.
    En ja, ze klapt haar vleugels uit en ze blijft weer zweven.
    Goed zo! Roep ik in mijn gedachten.
    Blij trippel ik over een paadje wat is versleten door herten, ik ruik hun geuren, sterk en kruidig. Het ruikt naar prooi. Maar ik laat me niet verleiden tot jacht, ik ben al bezig met een wedstrijd.
    Ik duik snel ineen als ik een boomstam voor me op het paadje zie verschijnen. Ik zet me krachtig af en spring er over heen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Als ik naar beneden kijk zie ik dat Blake ineen duikt en zich krachtig afzet om over een boomstam te springen. Goed zo Blakie! denk ik in gedachten als hij aan de andere kant van de boomstam neerkomt. Plotseling wordt mijn blik getrokken door iets anders, beneden in het bos, op het open veld. Twee mannen met geweren en jagershoedjes lopen door het hoge gras, waar Blake op dit moment recht op af rent.
    Ik zie de loop van een van de geweren omhoog gaan, maar voordat het schot is gelost ben ik al in duikvlucht onderweg naar Blake. Midden op het pad kom ik haperend tot stilstand en flapper even met mijn vleugels om tot stilstand te komen. Het geweersschot had het hele bos stil gekregen en ik maak een beweging met mijn kop naar de Blake om aan te geven dat hij de andere kant op moet.


    •

    Blake Dillon White.
    Een geweerschot knalt door het bos en onderbreekt mijn pure concentratie om niet over dingen heen te struikelen. Ik struikel dus naar voren en kom met mijn witte kop in een poel modder terecht. Geïrriteerd en verbaast schut ik met mijn kop om al dat spul weg te krijgen.
    Dan kijk ik omhoog en zie ik Chloe een duikvlucht maken, ze flappert wilt met haar vleugels en komt tot stilstand. Ze hangt nu een paar meter boven me. Verbaast kijk ik haar aan. Dan zie ik haar kop heen en weer bewegen, ik snap niet wat ze bedoelt. Ze blijft maar naar rechts toe wenken met haar hoofd. Ik lik langs mijn neus en leg mijn oortjes in mijn rug.
    Er is iets wat belangrijker is dan dat ze raar doet, ik hoorde net een geweer knallen van links.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Mijn ogen blijven naar rechts schieten, oplettend of de jagers niet onze kant op komen, maar tot nu toe beweegt er niets aan die kant van mij en Blake. Blake staart me met een modderig hoofd aan, terwijl zijn oortjes in zijn nek liggen en hij langs zijn neus likt. Kom op Blake! denk ik, waardoor ik een piepend geluidje uitstoot. Ik vlieg naar hem toe en por hem met mijn snavel in zijn zij, waardoor hij uiteindelijk de andere kant op begint te lopen.
    Opgelucht vlieg ik achter hem aan, totdat we op een open plek komen en ik mezelf laat landen in het gras, wachtend op Blake.


    •

    Blake Dillon White.
    Chloe port me pijnlijk in mijn zij en met een piepje begin ik te lopen. Ik snap nog steeds niet helemaal wat ze bedoelde maar ik loop nu toch maar naar rechts. Na een tijdje lopen komen we op een openplek, daar land Chloe in het gras en ik ga naast haar zitten. Met mijn voorpoot ga ik langs mijn tong en ik probeer een paar stukken opgedroogde modder van mijn gezicht af te krijgen, dat gaat moeilijker dan ik dacht en boos zet ik mijn nagels in een paar plukken haar. Geïrriteerd door modder begin ik te grommen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Ik laat me even uitgeput vallen als Blake uiteindelijk naast me zit en zijn kop begint schoon te maken. Plotseling begin hij te grommen, waardoor ik direct binnen een aantal seconden drie meter boven in de lucht hang en hem geschrokken aankijk. Dat geweersschot had me bang gemaakt, dat was wel te zien en heel langzaam liet ik mezelf weer naar beneden zakken terwijl ik voelde dat mijn kracht om te vliegen langzaam weer begon af te nemen.


    •

    Blake Dillon White.
    Verbaast kijk ik naar Chloe terwijl ze drie meter, minstens, omhoog vliegt en dan weer met grote ogen naast me komt zitten. Ik vraag me af wat er is.
    Ik duuw met mijn kop tegen haar vleugels en ik merk dat ze er moe en vervromvraaid uit zien. Ik laat een piepje horen. Wat is er met haar?
    Om haar weer blij te maken ga ik voor haar op mijn rug liggen en begin ik rare kronkelige bewegingjes te maken terwijl ik mijn tong uit mijn mond laat hangen en schattige piepgeluidjes maak.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Terwijl ik naar Blake kijk die op zijn rug gaat liggen, rare kronkelige bewegingen maakt en met zijn tong uit zijn mond schattige piepgeluidjes produceert ontspan ik weer een beetje. Toch voel ik langzaam mijn 'arend - kant' weer uit me trekken en ik voel mezelf terug veranderen naar mijn eigen menselijke Chloe vorm.
    Nog geen minuut later zit ik weer als mezelf in het gras, in een half gescheurde pyjama en versuft rond kijkend. Mijn blik valt weer op Blake, die me verbaasd aankijkt met grote ogen en nog steeds op zijn rug ligt. Mijn hand strekt zich uit naar zijn witte buikje, wat ik langzaam begin te kriebelen. 'He Blakie,' zeg ik met een schorre stem.


    •

    Blake Dillon White.
    Ik zie verbaast aan hoe Chloe's arend trekken beginnen te vervagen en ze weer in een mens verandert. Haar goude haar valt weer over haar rug en haar mooie wijze ogen schitteren duf in haar oogkassen. Verbaast kijk ik haar aan, was ze zo moe dat ze terug verandert is?
    Ze begint mijn buikje te kriebelen en ze zegt,'He Blakie,' haar stem klinkt schoor. Bang dat er wat mis is sta ik weer op en concentreer ik me diep. Ik sluit mijn ogen en denk aan Chloe die me glimlachend aanstaart.
    Ik voel mezelf weer in een mens veranderen.
    Ik ga voor Chloe zitten en pak haar handen,'Wat is er? Vertel het me.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Duf kijk ik toe hoe Blake zich met gesloten ogen concentreert en uiteindelijk weer in zijn vertrouwde mensenvorm voor me zit. Hij pakt mijn handen vast en kijkt me bezorgd aan, 'wat is er? Vertel het me!' hoor ik zijn ongeruste stem vragen.
    Ik schud mijn hoofd even en kijk hem iets helderder aan. 'Ik - Ik ben gewoon moe, denk ik,' begin ik aarzelend, 'daarnaast wordt er niet iedere dag op me geschoten,' zeg ik er met een glimlach achteraan. 'Voel jij jezelf wel goed?' vraag ik snel om het onderwerp ergens anders op te brengen. Zachtjes geef ik een kneepje in zijn handen.


    •