• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overexposed schreef:
    (...)

    || Ja, hier ben ik ^^ Waar kan ik inspringen? (: ||


    [Je kunt een bel luiden voor het ontbijt? (:.]

    Allison Doutore.

    Ik klim snel van het bed af en spring naar mijn bed, waar ik met mijn buik opval. Straks is dit mijn schuld, dan blijft 'ie een wolf en dan kunnen we elkaar niet meer zien door die vlinders in onze buik.
    Ik piep zachtjes en krimp nogal in elkaar. Ik houd mijn ogen gericht op de dekens waar Christian onder ligt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gemma Ninne Fletcher

    Mijn wekker gaat om negen uur, waarna ik snel onder de douche sprong en me aankleede. Het was ongeveer vijf minuten voor tien toen ik de trap afliep, naar de ontbijt kamer. Aan de meur hing een bel, die bedoeld was om de jongeren te laten weten dat het ontbijt begonnen was. Ik trok de bel van het haakje af en liep de keuken binnen, een van de kokkinnen knikte naar me en gaf een dienblad aan een van de medewerkers. Op een drafje liep ik de keuken weer uit, en ging onder aan de trap staan. Hard luidde ik de bel en riep er nog een keer "Ontbijt!" achteraan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Blake Dillon White.
    Ik schrik op als ik opeens een bel hoor, gevolgd door een stem.
    'Ontbijt!' Wordt er buiten de deur geschreeuwd. Ik sla een arm om Chloe heen die nog steeds bij het raam staat. Ik kijk haar even aan.
    'Ik ga gewoon in mijn pyama naar beneden,' zeg ik dan. 'Maar misschien moeten we eerst wat aan onze... nouja, aan jouw veren en aan mijn superwitte pluisbolletjes.' Ik laat expres een van mijn oortjes bewegen.
    Ik wil dat Chloe weer naar me lacht.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Diep in gedachten verzonken staar ik naar buiten, naar de blauwe lucht, de witte wolken, de wind die door de bomen blaast, binnen een paar seconden zou ik kunnen veranderen, meevliegen met de wind en dan ...
    'Ontbijt!' wordt er hard geroepen, nadat een schel geluid van een bel de stilte doorbreekt. Ik schrik op en voel Blake's arm om mijn schouder liggen, snel schud ik mijn hoofd en concentreer me weer op het hier en nu.
    '... Misschien moeten we eerst wat aan onze, nouja, aan jouw veren en aan mijn superwitte pluisbolletjes doen,' hoor ik Blake nog net zeggen. Zacht blozend kijk ik even naar mijn buik en schud dan mijn hoofd, 'we zitten allemaal in hetzelfde schuitje Blake, ze zullen ons toch wel een keer in onze dierenvorm moeten zien, dan maar half mens, half dier.'
    Zachtjes trek ik plagend aan zijn bewegende oortje en begin dan te grinniken, wanneer ik hem weer aan kijk is mijn vertrouwde lach weer verschenen op mijn gezicht. 'Ontbijten dan maar!'


    •

    Christian Everson

    Ik hoor een luide bel, waarna er 'ontbijt' word geroepen. Ik haal de deken van mijn hoofd en kijk naar Allison die ook mijn kant op kijkt. Ik kijk even naar beneden. Dan spring ik van het bed en land op handen en knieën.
    Ik loop naar de kast en pak er een pet uit, die zet ik op en dan kijk ik naar mijn staart, die door de handdoek heenkomt, aangezien die aan de achterkant open is. Ik bijt even op mijn lip, dan pak ik een broek -waar met voorzorg al een gat in zat- Ik trek die aan, ondertussen prop ik mijn staart door het gat. Dan pak ik een vest en bind die om mijn middel, de staart is nu een stuk minder zichtbaar. Ook trek ik een t-shirt aan.
    "Kom je? En... het is jou schuld niet." zeg ik en stap op Allison af, ik steek mijn hand uit en wacht tot ze deze aanneemt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat een stilte xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jaaaaa, waar is everybody?!]


    •

    [Nou, ik ben van plan Amnesia te gaan spelen, hèhè. Kelly, wil je btw BCBG in Pewdie veranderen? (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pewdie schreef:
    [Nou, ik ben van plan Amnesia te gaan spelen, hèhè. Kelly, wil je btw BCBG in Pewdie veranderen? (:.]


    [Okii, maar wil je reageren? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik twijfel kort maar neem zijn hand dan aan en laat me omhoog trekken. Ik leg mijn arm bij zijn rug, om hem heen. Het voelde zo erg vertrouwd.. zo vertrouwd.
    'Oké, het is niet mijn schuld maar... Ik liet je wel verliefd worden en daardoor komt die staart...' zeg ik zachtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Jij liet mij niet verliefd worden, dat deed mijn hart, omdat ik jou zag." glimlach ik. "En mijn oren zijn er ook nog. Vandaar de pet." zeg ik en begin naar de deur te lopen. Ik open hem en loop naar de trap, mijn blik gaat naar Allison en dan loop ik de trap af.
    Hoe kan het toch, ik lijk zo kalm... Sinds wanneer is dat zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Blake rommelt nog wat in zijn spullen terwijl mijn maag begint te rommelen. 'Ik ga alvast, oké? Dan zie ik je zo beneden Blakie!' Snel druk ik nog een zacht kusje op zijn wang en schiet dan via de trap naar beneden.
    In de keuken hoor ik de stem van Christian en ik twijfel even of ik naar binnen zou gaan, het is nu door mijn hemdje duidelijk te zien dat er donshaartjes op mijn buik beginnen te groeien en mijn neus is al wat spitser dan normaal door de verandering in een snavel ...
    Na een keer diep adem gehaald te hebben duw ik langzaam de deur open en loop ik stil naar binnen. 'Goedemorgen,' fluister ik bijna.


    •

    [Sorry sorry! Ik was even depri en had daardoor geen tijd!!!
    Depri like: Ik heb een slecht cijver... :'C *jakt* Maar nu gaat het!!!]

    Blake Dillon White
    Chloe geeft me een kusje op mijn wang en gaat dan weg. Ik steek blozend mijn hand achter haar aan. Maar ik hou me in en pak waar ik naar zocht. Snel doe ik de keting met het kleine witte pool vosje aan en ren dan naar de deur. Beneden aan gekomen merk ik dat er een staart uit mijn broek naar boven schiet, geïrriteerd stop ik hem terug.
    Wat heb ik vandaag?
    Ook merk ik mijn ogen geel worden, mijn zicht verbeterd en mijn oortjes maken al het geluid sterker. Ik lik langs mijn neus en weet dat die zwart is.
    Dan zie ik Chloe staan, ze opend net de deur naar de eetzaal.
    'Goedemorgen,'fluisterd ze heel zachtjes, iets wat ik alleen maar versta omdat ik verbeterd gehoor heb. Snel loop ik naar haar toe en pak haar hand.
    Samen gaan we naar binnen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    (Hoi^^ Sorry at ik zolang niet heb gereageerd........ Welke dag en hoe laat is het ong.?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Diamantar schreef:
    [Sorry sorry! Ik was even depri en had daardoor geen tijd!!!
    Depri like: Ik heb een slecht cijver... :'C *jakt* Maar nu gaat het!!!]


    [Heb zo vaak slechte cijfers gehad... Nooit depri hoor. ;')]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.