• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Op het moment dat ik de keuken binnen wil stappen voel ik Blake's hand in de mijne glijden, waardoor er een megagrote glimlach op mijn gezicht verschijnt. Samen met die glimlach voel ik ook mijn ogen veranderen, van de felblauwe kleur die ik normaal heb veranderen ze naar pikzwart, wat me een ontzettend duistere blik geeft - wat ik weet uit ervaring -.
    Langzaam stap ik samen met Blake de keuken binnen en ga aan de grote tafel zitten, op het puntje van mijn stoel, terwijl mijn blik opnieuw naar het raam schiet, naar de open lucht.


    •

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Heb zo vaak slechte cijfers gehad... Nooit depri hoor. ;')]


    [Het zijn er drie. Een 2, een 3,2 en een 4,8. :C Ik moet beter leren...]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Blake Dillon Withe
    Terwijl we aan tafel gaan zitten zie ik Chloe's blik naar het raam gaan. Ik glimlach haar bemoedigend toe.
    'Straks kunnen we onze wedstrijd houden, we gaan straks gewoon lekker naar buiten!' Zeg ik tegen haar.
    Ik pak haar hand nog even stevig vast en pak dan het pak met brood.
    'Wat wil je op je broodje, mevrouw?' Vraag ik terwijl ik grijns. Ik snij snel een broodje open terwijl ik wacht op antwoord.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    [Het zijn er drie. Een 2, een 3,2 en een 4,8. :C Ik moet beter leren...]


    [Zal ik doen ja hihi. Ik heb vorig jaar bijna mijn derde jaar verkloot en bleef bijna zitten. Het is weird maar nu haal ik 8en en 9ens. Ik kijk er zelf raar van op, want ik kwam altijd met 4en en 3en thuis.
    Dus meid leren, leren, leren en het lukt je gegarandeerd. Ik gun het je! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    (...)

    [Zal ik doen ja hihi. Ik heb vorig jaar bijna mijn derde jaar verkloot en bleef bijna zitten. Het is weird maar nu haal ik 8en en 9ens. Ik kijk er zelf raar van op, want ik kwam altijd met 4en en 3en thuis.
    Dus meid leren, leren, leren en het lukt je gegarandeerd. Ik gun het je! :3]


    [Dankje... dag vrije tijd... *laat haar hoofd hangen*]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Blake trekt me weer terug naar het hier en nu door te vragen wat ik op mijn broodje wil. 'Um, chocoladepasta,' zeg ik met een grote grijns, terwijl ik daarna gebiologeerd toekijk hoe Blake de boordjes begint te smeren.
    'En die wedstrijd, daar houdt ik je aan,' zeg ik glimlachend als ik dankbaar het boordje van hem overpak. 'Als jij er niet had gezeten vloog ik waarschijnlijk nu al ergens door de lucht...' Ik ga even met mijn hand langs zijn oortjes en stort mezelf dan op het broodje.


    •

    Allison Doutore.

    'Maar je oortjes zijn zo lief,' giechel ik en laat mijn hand onder zijn pet glijden, nog steeds loop ik namelijk naast hem.
    Ik pluk zachtjes aan zijn oortjes een voel dat ze heel zacht aanvoelen. Ik grinnik zachtjes en kijk naar hem.
    'Je bent wel lekker zacht,' zeg ik zachtjes.

    [LOVELY PEOPS. I DON'T WANNA PLAY AMNESIA ANYMORE D:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik lach even. "Ehm, bedankt denk ik." zeg ik en pak haar hand vast waarna ik hem voorzichting over mijn petje vandaan haal. "Aai mijn staart maar, pandebeertje." grinnik ik en neem een sprint de trap af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    Tevrede kijk ik naar Chloe terwijl ze een broodje naar binnen werkt. Chocolade, slaan mijn hersenen op. Chocolade, dat vind ze lekker.
    Ik pak nog een broodje voor mezelf en smeer er eerst een laag boter op, dan leg ik er plakjes salamie op en dan nog een paar snufjes zout en peper.
    Ik lik langs mijn puntige hoektanden en neem dan een hap.
    Trots op mijn goed gelukte broodje bewegen mijn oren heen en weer.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Diamantar----->WoodKiwi]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    YouAreMyLove schreef:
    Christian Everson

    Ik lach even. "Ehm, bedankt denk ik." zeg ik en pak haar hand vast waarna ik hem voorzichting over mijn petje vandaan haal. "Aai mijn staart maar, pandebeertje." grinnik ik en neem een sprint de trap af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend kijk ik toe hoe Blake zijn broodje rijkelijk belegd met van alles en nog wat, hij schijnt ervan te genieten dus ik schud glimlachend mijn hoofd. Daar zat ik dan met mijn broodje chocoladepasta terwijl hij een heel kunstwerk voor zichzelf aan het maken was.
    Terwijl ik de laatste hap van mijn broodje neem friemel ik even aan zijn rechteroortje dat zachtjes op en neer gaat. Ik zet mijn voeten op de stoel en sla mijn armen rond mijn knieën als ik het broodje helemaal op heb. 'Bedankt meneer de chefkok!' zeg ik met een grote glimlach, wachtend tot Blake zijn broodje ook opheeft.


    •

    [Als die lessen beginnen zullen wel alle leerlingen in hun dier verandert zijn, Cx]

    Blake Dillon White.
    'Hmmjam,' mompel ik met mijn mond vol. Dan slik ik mijn broodje door en haal ik diep adem.
    'Zou je nog iets lusten?' Vraag ik haar, 'Iets te drinken? Melk?' Voor mezelf schenk ik alvast een glas in. Melk is een van mijn favoriete drankjes, en omdat ze hier de juiste koeien melk voor me hebben drink ik het dan ook vol liefde.
    'Of ben je meer een limonade-type?' Vraag ik haar grijnzend. Ik merk dat mijn gezicht bleker wordt en sneeuw witte haartjes krijgt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Melk is prima!' zeg ik glimlachend, ik vroeg me af of Blake een melkverslaving raar zou vinden. Midden in de nacht rond een uur of drie opstaan voor een glas melk was niets raars voor me. Dat kwam ervan als je opgroeide op een boerderij en iedere dag zelf de koeien moest melken voor je drinken.
    Ik ga langzaam met een vingertop over de sneeuwwite haartjes op zijn gezicht terwijl hij een glas voor me inschenkt. Bleek pak ik dat glas aan terwijl ik naar mijn vingers kijk, die langzamer donkerder worden en waar de huid zich begint in te ruilen voor piepkleine donsveertjes die niet lang van nu zullen veranderen in grote, dikke, stevige veren.


    •

    || Vandaag moet ik tot vijf uur werken, daarna ben ik er weer. Morgen ga ik aan het einde van de middag naar m'n boyfriend en daar kom ik maandagavond pas van terug ! Dus in die tijden kan ik niet posten. ||


    •