• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wacht weer op Allison haha ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blake Dillon White.
    'Ontploffen?' Vraag ik semi verbaast. En ik por haar zachtjes in haar buik.
    'Dan moet ik je wel echt een hele koekjeskoe voeren, dunerd!' Zeg ik op de toon van een bezorgde vader. En dan begin ik mezelf vol te stouwen met koekjes terwijl ik een kopje met koude chocolademelk in de magnetron neer zet.
    'Weet je het zeker? Ik ben heel goed in warme chocolademelk maken,' vraag ik haar nog even voor de zekerheid als mijn chocolademelk klaar is en ik er slagroom op spuit.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Langzaam laat ik mijn hoofd op en neer bewegen, 'ik hoef echt niets, Blake,' fluister ik zachtjes, terwijl ik me weer concentreer op zijn bewegingen en mijn gedachten van mezelf af probeer te zetten.
    Na een tijdje glijden mijn ogen als vanzelf naar de achterdeur, die nog steeds open staat en het bos dat te zien is. Fronsend begin ik opnieuw na te denken over vandaag, ik zou nooit willen dat Blake werd neergeschoten, ik wist zelf als geen ander hoeveel pijn het kon doen. Mijn linkerhand beweegt onwillekeurig naar mijn linkerbovenbeen, naar het stukje huid dat schuil gaat achter mijn shortje en het litteken dat er voor altijd op gebrand staat.


    •

    [Ugh, ik denk dat ik niet meer mee doe aan dit topic, niemand behalve Shooter is nog actief... dan is er niets leuks meer aan... D: En ik vond het nog wel zo leuk... Sorry mensen... Sorry Shooter... ik vond het heel gezellig! C: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    'Ik wil je kussen, en dat doe ik ook,' zegt hij en ik voel hoe hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik druk ze gewillig terug en giechel zachtjes, ook bloos ik een beetje. Ik leg mijn hand zachtjes op zijn achterhoofd en grinnik dan heeeel zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Enucleato schreef:
    [Ugh, ik denk dat ik niet meer mee doe aan dit topic, niemand behalve Shooter is nog actief... dan is er niets leuks meer aan... D: En ik vond het nog wel zo leuk... Sorry mensen... Sorry Shooter... ik vond het heel gezellig! C: ]


    [Hé. Niemand kan er wat doen als die het druk heeft. En ik begin het ietsjes minder druk te krijgen, en zonder jou is er helemaal geen leven meer hier, alleen Allison, Christian en Chloe. Dit is trouwens geen aanval hoor, al ben ik teleurgesteld, no offence.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flanaganish schreef:
    (...)

    [Hé. Niemand kan er wat doen als die het druk heeft. En ik begin het ietsjes minder druk te krijgen, en zonder jou is er helemaal geen leven meer hier, alleen Allison, Christian en Chloe. Dit is trouwens geen aanval hoor, al ben ik teleurgesteld, no offence.]


    [C': Ik bedoel het ook niet gemeen.
    Alleen het werd wat saai... -niet gemeen bedoelt- ik had gewoon zin in wat lessen.
    Ik zie het ook niet als een aanval hoor! ^^ -echt niet- Je verteld gewoon wat je denkt. Ik bedoel, je beschiet me toch niet? Cx -logica-
    Ik vond het echt een leuk topic, maar de leraren en al snel ook wat van de andere dier-mens-persoontjes waren dood... en dan zijn we maar met zijn vieren... Dat is echt heel jammer. Als we nou met zijn vieren wat cools zouden gaan doen, dan was ik vol enthousiasme weer mee gaan doen. C: ]

    [Vergeten [ ] om mijn gesprekje te zetten, C':]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 16:36 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Misschien is het handig een nieuw rollentopic te openen zodat de mensen mee willen doen erin kunnen stromen P:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    [Misschien is het handig een nieuw rollentopic te openen zodat de mensen mee willen doen erin kunnen stromen P:]


    [Ja, doen!! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik twijfel, want we kunnen ook gewoon in de RPG iets leuks gaan doen met zijn vieren, want ik ben nog steeds een beetje te druk om de rollenlijst dan te openen of opnieuw in de spotlight te zetten.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik wil dat best voor je doen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Met zijn vieren klinkt ook leuk! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.