• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Lachend sla ik mijn armen rond Blake's middel, 'je bent gek Blakie, maar lief, en leuk, en daarom schijnt de zon ook voor jou,' zucht ik zachtjes terwijl er een grote glimlach op mijn gezicht verschijnt. Als het besef tot me doordringt dat ik op een picknickkleed - in mijn bh en een shortje - lig te zonnen met de leukste jongen die ik ooit heb ontmoet, begin ik zachtjes te grinniken terwijl mijn wangen rood worden.
    'Ik zou hier voor altijd wel willen blijven liggen,' murmel ik zachtjes terwijl mijn vingers rondjes draaien over Blake's borst.

    || Ah dank je wel Kiwi <3 - Snap dat de rest het misschien druk heeft enzo, ik probeer gewoon iedere avond even te kijken voor ik ga slapen ;D De posts hier zijn toch niet abnormaal lang dus het is gemakkelijk bij te houden ;D Vind het nog steeds een top RPG, dus maak er ook er tijd voor (: ||


    •

    Blake Dillon White
    'Dankje,'mompel ik tegen haar haar. 'Had ik je al vertelt dat ik van je houd? Dat je mijn zon bent?'
    Ik neem haar in mijn armen en ben me er maar vaag van bewust dat ze alleen in bh en shortje is.
    'Ik hou van je, ik hou van je,' mompel ik en dan geef ik haar weer een kus.
    'Ik ben heel egoistisch, dat weet ik, maar ik wil je nooit meer kwijt.'

    [Graag gedaan, het is de waarheid!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Mensen als ik moet wachten tot ik met Chris kan reageren kan ik niet meer dan wachten. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik lach als hij me begint te kietelen met zijn snuit en het giechelen gaat erdoor. Ik moet gewoon even zijn kop aaien, want hij is zo lief en schattig. Ik ben bang dat ik dat niet kan nu, omdat ik gewoon figuurlijk aan het sterven ben van het lachen.

    [Zo goed. Ik ga off.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend sta ik toe dat Blake me in zijn armen neemt en een kus op mijn mond drukt. Natuurlijk denkt hij zelf dat hij egoïstisch is, dat ventje zou eens iets aan zijn zelfvertrouwen moeten doen, peins ik in mijn gedachten. Opnieuw ga ik met mijn handen en kin op zijn borst leunen, zodat ik zijn gezicht goed kan bestuderen. 'Waarom ben je zo onzeker Blake?' flap ik er doodnormaal uit, waardoor er lichte blosjes op mijn wangen komen te staan. Ik kan er niks aan doen, ik moet het gewoon weten, ik wil weten of ik hem ergens mee kan helpen...


    •

    Blake Dillon White
    'Waarom ben je zo onzeker Blake?' Flapt Chloe er plotseling doodnormaal uit, meteen zie ik haar blozen.
    'Eh,' zeg ik verward, heb ik me dan toch veraden? Ben ik zo makkelijk te lezen? Nee toch?
    'Hmm... mijn jeugd...' Mompel ik terwijl ik verder pieker. Was het mijn gezicht of mijn ogen die me hebben veraden? Of is Chloe gewoon zo slim... misschien een mensel van allemaal.
    'Ik heb een onzekere jeugd gehad,' zeg ik een beetje afwezig.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Kelly, ik heb gereageerd heaa.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ow echt? xD Ik ga kijken.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Hij draait er omheen, is het eerst wat door mijn gedachten schiet wanneer Blake iets mompelt over het hebben van een onzekere jeugd. 'Hoezo dan?' vraag ik nieuwsgierig door, willen weten wat er met hem gebeurd is waardoor hij geworden is zoals hij is.
    Niet dat ik enige probleem met de Blake heb die hier nu ligt, ik was gewoon benieuwd, nieuwsgierig. Ik wilde weten wat er in hem om ging.
    Met grote, afwachtende ogen keek ik naar zijn gezicht, terwijl ik zag dat het licht betrok tijdens mijn vraag.


    •

    Blake Dillon White
    'Oh gewoon, ze vonden mijn haar raar... wist je dat het verandert als het winter wordt? Dan kleurt het helemaal wit. Als het weer lente is wordt het weer wat bruiner... dat vonden ze raar... mijn ouders, en de kinderen uit de buurt... vrienden... had ik niet...' Even denk ik na.
    'En ze vonden het raar dat ik zo afwezig was, fysiek bedoel ik. Ik zat altijd voor me uit te staren en lette niet goed op, zo heb ik school ook verpest, niet dat dat me uit maakt,' ik grijns naar haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik grom speels wanneer Allyson helemaal dubbel lig.
    Ik stop en leg mijn kop op haar buik. Niet veel later Ben ik mijzelf weer en grinnik ik.
    "Ik vind jou ook leuk, heel leuk zelfs." zeg ik en kruip over haar heen tot mijn gezicht boven het hare hangt.
    "Ik wil je kussen, en dat doe ik ook," ik druk plots mijn lippen op de hare en streel door haar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    'Het maakt wél uit, Blake,' murmel ik zachtjes terwijl ik mijn handen door zijn haar laat glijden. 'School is belangrijk,' grinnik ik zachtjes, omdat ik merkte dat ik als een echte nerd klonk, wat me op dit moment vrij weinig kon schelen omdat het om Blake ging.
    'Daarnaast hoef je niet onzeker te zijn, je bent een geweldige jongen en ik vind het juist leuk dat je speciaal haar hebt dat verandert,' zeg ik er lachend achteraan. Nog steeds lachend spring ik overeind en kijk hem plagend aan, 'nieuwe kleren aantrekken?' vraag ik glimlachend.


    •

    Blake Dillon White
    School is belangrijk... dat had Chloe gezegd. Ik moet toch wel lachen om de toon die ze toen had gehad in haar stem. We lopen naar het gebouw, ons picknick mandje gewoon bij de sloot achterlaten. Ik moet toegeven, het is toch wel een goed idee om iets nieuws aan te trekken, shirtloos voelt gewoon... raar.
    Ik draag altijd wel wat, behalve als ik zwem natuurlijk.
    'Ik ben benieuwd of die lessen nou al begonnen zijn en wat Chris en Allison aan het doen zijn... 'Terwijl ik dat zeg bedenk ik me.
    'Nee, dat meende ik niet. Ik ben benieuwd of iemand ons mist en ons gaat zoeken. En ik wil niet eens weten wat Chris en Allison aan het doen zijn... 'Ik huiver.
    Daarna kijk ik Chloe lachend aan.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Tijdens de weg terug naar het gebouw laat ik mijn hand voorzichtig in die van Blake glijden en moet hard lachen als hij aangeeft dat hij niet zou willen weten wat Allison en Christian op dit moment aan het doen zijn. Grinnikend schud ik mijn hoofd, 'waarschijnlijk hetzelfde als wij zojuist deden,' fluister ik plagend terwijl ik zachtjes in zijn hand knijp.
    Als ik eenmaal de achterdeur open duw blijf ik plotseling stil staan en komt er een grote grijns op mijn gezicht te staan.
    Op mijn achtertenen staand geef ik een kusje op Blake's neus. 'Jij bent 'm!' roep ik dan hard lachend, waarna ik de trap op ren en de deur van onze kamer opengooi, waar ik met een grote duik onder het bed beland en mijn handen voor mijn mond sla terwijl ik nog zachtjes grinnik.


    •

    Blake Dillon White
    Ik moet toch wel lachen om haar opmerking "Waarschijnlijk hetzelfde als wij zojuist deden".
    'Maar ik wil niet weten hoe anderen kussen, ik wil het alleen maar weten van jouw,' lach ik.
    We staan voor de deur als Chloe plotseling haar hand uit de mijne haalt. Verbaast kijk ik haar aan. Ze grijnst. Even was ik bang dat er iets ergs ging gebeuren.
    Net zo plotseling als dat ze stilstond schiet ze naar voren en geeft ze me een kusje op mijn neus.
    'Jij bent 'm!' Roept ze hard als ze door de deur rend en naar boven raced.
    Even sta ik haar verbaast na te kijken maar dan ren ik haar lachend achterna.
    Ik ren struikelend de trap op met wel drie passen tergelijk en dan meteen de slaapkamer binnen.
    Lachend kijk ik rond en zie dat Chloe op haar bed is geploft en zachtjes zit te grinnikken.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.