• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Langzaam en rustig kus ik Blake zachtjes terug en duw mezelf iets dichter tegen hem aan als hij zijn armen om me heen slaat. Even laat ik de laatste, lange kus stoppen en leg mijn voorhoofd tegen het zijne terwijl ik langzaam mijn ogen open. 'Ik zei het toch,' glimlach ik fluisterend en druk een kort kusje op zijn mond, 'je bent een natuurtalent,' grinnik ik erachteraan, 'je hebt geoefend, niet waar!' Zachtjes por ik in zijn zij.


    •

    Blake Dillon White.
    'Eh wat?' Vraag ik verbluft al het voorbij is. Ik zit nog helemaal in dromen land. Verbaast knipper ik met mijn ogen terwijl Chloe me aankijkt met een glimlach op haar gezicht.
    Ik merk dat ik nog steeds mijn armen om haar heen heb en ik ben niet van plan haar los te laten. Terwijl ik weer wakker wordt begin ik steeds meer te glimlachen en steeds blijer te worden.
    Ik buig me nog een keer naar voren om haar nog een klein kusje te geven.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold -
    Ik moet zachtjes lachen als Blake even lijkt weg te dromen, wakker schiet en uiteindelijk nog een klein kusje op mijn lippen geeft. 'Dromertje,' zeg ik plagend terwijl ik een klein kusje op zijn neus geef. 'Ga je me ooit nog loslaten of ben ik voor altijd gevangen?' zeg ik daarna met een grote grijns. Ik vind het heerlijk om Blake af en toe te plagen, om zijn gezichtsuitdrukking af te wachten en te kijken hoe hij gaat reageren.


    •

    Blake Dillon White.
    'Gevangen,'grom ik gevaarlijk. En om dat te benadrukken pak ik haar nog iets steviger vast. Daarna laat ik haar ietsjes losser zodat ze nog kan ademen.
    'Voor eeuwig gevangen,' murmel ik terwijl ik grijns.
    Daarna geef ik haar nog een klein zacht knuffeltje.
    'Wat moeten we eigenlijk nu doen? Hebben we geen les? Niet dat ik wil beginnen, maar ik wil niet dat je in de problemen komt.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    Ik voel hoe Christian zijn kop omhoog drukt tegen mijn rug zodat ik moet gaan staan, wat ik naderhand ook doe. Ik kijk een beetje vragend naar hem, maar ook wel met een flauw en lief glimlachje. Ik geef hem een aai over zijn snuit richting de bovenkant van zijn zachte kop.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chloe Aurora Gold
    Giechelend leun ik tegen Blake's borst aan en druk mijn neus even in het kuiltje van zijn nek, waarna ik een zacht kusje op diezelfde plek druk. 'Als ik voor altijd gevangen ben bij jou dan heb ik daar geen problemen mee,' zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. 'En over die lessen hoef jij je niet druk te maken, jij krijgt anders ook problemen hoor, niet alleen ik, kunnen we gewoon lekker samen nablijven!'


    •

    Blake Dillon White.
    'Klinkt prima,' zeg ik. En dan geef ik haar nog een kusje op haar voorhoofd. Even kijk ik haar keurend aan en dan kus ik haar weer op haar lippen. Deze kus duurt weer vrij lang. Ik wil dit goed doen. Ik wil dit goed doen. Gaat er door mijn hoofd.
    Ik aai haar onder de kus zachtjes over haar hoofd.
    Ik hou van haar, ik hou van haar, jubelt mijn hart.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Twee kussende stelletjes op een picknick kleedje, Cx ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Christian Everson

    Ik sluit mijn ogen even als ze over mijn snuit gaat naar de bovenkant van mijn kop. Ik druk mijn kop tegen haar hand en pak dan zachtjes haar hand vast tussen mijn tanden. Ik loop een stukje achteruit en wenk naar de bossen waar we gister ook rende. Ik doe mijn kop vragend schuin, dan loop ik speels naar achter en schudt mijn kont in de lucht wat aangeeft: Kom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Christian pakt met zijn tanden zachtjes mijn hand vast en loopt zachtjes een stukje naar achter. Hij wenkt dat ik moet komen en ik grinnik even. Wat een leuke manier. Ik loop een beetje joggend achter hem aan en kijk naar hem.
    'Wat gaan we doen Chris?' vraag ik aan hem, 'we hebben toch les?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Wat gaan we doen Chris? We hebben toch les?" ik schudt mijn kop bij het horen van het woord Les. Ik blaf een keer en ren een stukje verder.
    Het bos! Het bos! Ik spring op en neer en ren even achter mijn eigen staart aan. Ik grom even speels en ren weer een stuk vooruit. Dan draai ik me om en ga plof zitten. Mijn kop houd ik weer schuin terwijl ik Allison aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allison Doutore.

    Ik glimlach, want ik merk dat hij naar het bos wil. Ik ren weer achter hem aan en hurk voor hem.
    'Ik wil 4 simpele woordjes tegen je zeggen Chrissie,' zeg ik zachtjes en verlegen. '1: ik. 2: hou. 3: van. 4: je.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik doe mijn kop nog schuiner als Allison voor me hurkt en tegen me praat.
    "Ik wil 4 simpele woordjes tegen je zeggen Chrissie. 1: ik. 2: hou. 3: van. 4: je." zegt ze dan verlegen.
    IK OOK VAN JOU! Ik geef een lik over haar wang en duw mijn kop in haar hals. Ik ook van jou, ik ook van jou, ik ook van jou!
    Ik maak een zacht howl geluid in haar hals en spring dan achteruit waarna ik wild en blij op en neer spring.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Genietend van de kus leun ik nog iets dichter tegen Blake aan, waardoor hij achterover op het picknickkleed glijdt met mij bovenop hem. Grinnikend stop ik de kus en rol van hem af terwijl ik mijn haren uit mijn gezicht veeg. Omhoog kijkend geniet ik van de zonnestralen en de aanwezigheid van Blake. 'Weet je, ik vind het niet meer zo erg dat ik hierheen ben gekomen,' zeg ik met een grote grijns terwijl ik zachtjes in zijn hand knijp en mijn vingertoppen speels over zijn buik laat glijden.


    •

    Blake Dillon White.
    'Ik ook niet,' zeg ik grijnzend terwijl ik me op mijn zij naast haar laat neer ploffen. Tevrede kijk ik naar haar. Ik steek mijn hand uit en aai haar zachtjes over haar hoofd.
    'Eerst dacht ik dat ik naar een soort gestigd ging ofzo, waar ze me gingen muteren, moet je voorstellen,' zeg ik lachend. 'Wat dacht jij dat we hier gingen doen?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.