• ©RPGrechten by Pewdie.

    ==========================================





    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, Pewdie, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (Pewdie) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    ALL RIGHT DESERVE TO BCBG!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend dacht ik even na over Blake's vraag. Eigenlijk had ik totaal geen idee gehad van wat ik hier ging doen op het moment dat mijn ouders me hier naartoe stuurden. Ik verwachtte een gewoon huis waarbij we gewone lessen zouden volgen, maar de werkelijkheid was iets heel anders geworden.
    'Ik heb geen idee,' zeg ik naar de waarheid, 'ik dacht eigenlijk zoiets als een gewone school, maar het lijkt allemaal zo anders...'


    •

    Blake Dillon White.
    'Ik heb geen idee,' zegt Chloe en ik hoor dat ze het meent,'Ik dacht eigenlijk zoiets als een gewone school, maar het lijkt allemaal zo anders...'
    'Ik ben het met je eens, het is heel anders,' grinnik ik. En ik aai haar nogmaals over haar hoofd.
    Ik buig me naar voren en ruik even aan het lange goudblonde haar en lach dan naar haar. Dan pak ik haar hand en begin hem te maseren.
    'Ik ben benieuwd wat voor lessen we krijgen, als ik ooit nog weg van hier zal gaan,' ik grijns naar haar.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Ik ben benieuwd wat voor lessen we krijgen, als ik ooit nog weg van hier zal gaan,' grijnst Blake breed.
    Genietend sluit ik mijn ogen als hij mijn hand begint te masseren en maak een goedkeurend geluidje.
    'Ik denk dat ik je voor altijd hier vasthoudt,' zeg ik met een grote grijns.


    •

    Blake Dillon White.
    'Ik denk het ook... Máár ik heb een beter idee.' Grijns ik.
    Ik heb het onderhand zo warm gekregen dat ik begin te smelten.
    Met een mooie sierlijke beweging, al zeg ik het zelf, trek ik mijn t-shirt uit en spring in het meertje.
    'Nu jij!'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Met grote, geïnteresseerde ogen kijk ik toe hoe Blake zijn t-shirt in een soepele beweging uittrekt, en vervolgens in het meertje springt waar we langs zaten te picknicken. Grinnikend schud ik mijn hoofd als hij weer boven komt. 'Nu jij!' roept hij dan en zwaait met zijn hand, waardoor ik snel ophoudt met grinniken en even schichtig rondkijk. Allison en Christian waren verdwenen in de bossen, dus waarom ook niet? Je moest genieten van het leven en dat was ik van plan te doen met Blake. Net als Blake trek ik in een soepele beweging mijn t-shirt uit, Blake moest mijn zwarte bh maar zien als een bikinitopje, mijn short besloot ik aan te houden en na een luide 'van onderen!' sprong ik naar Blake het meertje in.


    •

    Blake Dillon White.
    Lachend kijk ik toe als Chloe zich naast me in het meertje plonst. Lachend zwem ik de paar meter die ze van me af is en ik geef haar een knuffel.
    'Ik dacht zo, het is toch mooi weer dus...' Wat ik dan wil zeggen vergeet ik. Achter me zie ik een paar eenden zwemmen en de vos in me wint. Met een wilde grauw duik ik onder en zwem naar de eenden. Maar helaas, vlak voordat ik ze kan pakken zie ik ze met grote teleurstelling weg vliegen.
    Ik schud mijn hoofd en wordt weer wakker, ik zie Chloe helemaal aan de andere kant van het meertje, dus ik zwem weer snel terug.
    'Oeps,' verontschuldig ik me. 'Dat was geen goede zet, wat was ik aan het zeggen?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Oeps, dat was geen goede zet, wat was ik aan het zeggen?'
    Proestend van het lachen probeer ik boven water te blijven nadat ik had toegekeken hoe Blake met een wilde grauw onder water was gedoken om achter de eenden te gaan zitten. Snel sla ik mijn armen rond zijn nek zodat ik mijn hoofd boven water kan houden en grinnik nog zachtjes door. 'Nou, eendenjager. Je ging vertellen waarom je het fantastische idee had om hier in het water te springen, omdat het zo'n mooi weer was,' zei ik verduidelijkend. 'En toen haakte je halverwege je zin af om met de eendjes te spelen,' zei ik er lachend achteraan. In een opwelling druk in mijn lippen - licht geopend - op de zijne en geef hem zachtjes een kusjes, waarbij ik mijn vingers even over zijn borst laat spelen.


    •

    Blake Dillon White.
    'Oh-' Maar wat ik wil zeggen gaat verloren in een kus van Chloe's prachtige zachte lippen.
    Als ze klaar is kijk ik haar verwondert aan en schud ik mijn hoofd.
    'Wat ik wou gaan zeggen is nu al helemaal vergeten, ' zeg ik grijnzend. 'Je weet nu hoe vergeet achtig en snel afgeleid ik ben!'
    Daarna trek ik haar nog iets steviger tegen me aan en kus ik haar weer even zachtjes.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Allison Doutore.

    Ik zie hoe Chris blij en gelukkig op en neer springt. Ik grinnik en begin mee te springen. Uiteindelijk plof ik neer in het gras en steek armen uit naar Chris.
    'Chrisssss kom eens hier!' zeg ik blij. 'Ik heb het tegen je gezegd, eindelijk durfde ik hettt. Nu kan je zeker niet meer normaal worden omdat we gewoon hartstikke verliefd zijn?'
    Ik giechel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    "Chrisssss kom eens hier!" Ik kijk op bij het horen van mijn naam en kijk naar Allison. Ik spring op haar af en rol tegen haar aan, op mijn rug.
    "Ik heb het tegen je gezegd, eindelijk durfde ik het. Nu kan je zeker niet meer normaal worden omdat we gewoon hartstikke verliefd zijn?" Ik schudt mijn kop en kijk naar Allison. Natuurlijk kan ik nog wel terug veranderen, alleen dat duurt nog wel even denk ik.
    Zeg ik in mijn gedachten en geef een lik over haar wang. Je bent prachtig! Ik geef haar duwtjes en leg mijn poot op haar buik. Dan duw ik en aantal keer op haar buik met mijn snuit om haar te kietelen.

    [Rory is supercute :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold
    Tijdens de kus duw ik onder water plagend mijn vingers in Blake's buik, waarna ik hem grinnikend aankijk en mijn hand door zijn natte haren haal. 'Het spijt me meneer, dat ik u zoveel afleidt, ik zal proberen het niet meer te doen,' zeg ik met een ondeugende ondertoon. 'Dat betekent wel dat ik u niet meer mag kussen en of zoenen,' zeg ik er met een grote grijns achterna. Direct daarna laat ik mezelf onder water zakken en zwem een eindje van Blake vandaan, waar ik lachend weer bovenkom.


    •

    Blake Dillon White.
    'Nee! Nee! Leid me vooral af! Dat vind ik niet erg!' Roep ik als Chloe net onderwater duikt. Maar ze kan me niet horen, zo onderwater.
    Zuchtend haal ik mijn schouders op en kijk hoe ze weer boven komt met een grote brede glimlach.
    'Wedstrijdje?' Roep ik haar toe,'Zonder de krachten van je dier te gebruiken, natuurlijk!'
    Ik glimlach terwijl ik naast haar kom zwemmen en ik trek haar mee naar de kant.
    'Tot die grote tak daar, zie je hem? Die grote met al die eenden eromheen. Als ik het zeg starten we!'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    Grinnikend kijk ik toe hoe enthousiast Blake wordt bij het maken van een wedstrijdje zwemmen. Snel knik ik ja om hem tevreden te stellen en help mee om af te tellen, 'drie, twee, een, GO!' Blake begint direct als een razende te zwemmen naar de grote tak met de eenden eromheen terwijl ik hem rustig achterna zwem. Lachend raakt hij als eerste de tak aan, terwijl ik nog maar net halverwege ben. Grinnikend schud ik mijn hoofd, 'zwemmen is niks voor mij Blakie, ik voel me meer in m'n element in de wolken!'


    •

    Blake Dillon White.
    Ik grijns en draai me om als ik de tak beetpak, een zwerm eenden om me heen duikt bang weg. Ik kijk om, eens kijken hoe ver Chloe is.
    Ze zwemt nog ergens halverwege. Ik zie haar grinniken en hoor haar iets zeggen.
    'Zwemmen is niks voor mij Blakie, ik voel me meer in m'n element in de wolken.' Ik zwem naar haar toe en kijk haar grijnzend aan.
    'Ik voel me meer in mijn element als het winter is, weet je hoe prettig het is om door de sneeuw te rennen en vogels op te jage- .... woops, ik bedoel kleine vogels, niet sterke roofvogels, hoor!' Zeg ik snel als ik door heb hoe raar dat klinkt.
    'Maar ik zou best een keertje willen kunnen vliegen, dat lijkt mij best wel leuk,' voeg ik er grijnzend aan toe.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold
    'Zo zo,' zeg ik met een grote, gespeelde grijns op mijn gezicht, 'jij jaagt dus op mijn kleinere broeders en zusters, meneer de poolvos.' Met een snelle beweging druk ik Blake even onder water en laat hem dan lachend weer los waardoor hij weer boven water komt. 'Maar eh, als je graag een keer wil vliegen, ik kan wel proberen of ik je kan houden in je dierenvorm, zo groot ben je niet ... Misschien kan je dan mee de lucht in ...' zeg ik aarzelend.


    •