• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [okay, wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [We zijn nog op de dag dat iedereen aankomt op de school. Iedereen is elkaar aan het ontmoeten, misschien moet je aan iemand vragen of die jouw personage wilt ontmoeten]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    June Hamilton - Necromancer
    Ik speel de laatste akkoorden en leg de gitaar neer op de stoel. Ik sta zo geluidloos op en ga naast Ethan liggen op het gras. Ik sluit mijn ogen en probeer aan niets te denken. Maar in plaats van rustig te worden, begin ik te piekeren over alles. Ik weet dat ik niet normaal ben, maar ligt dat wel aan een psychische aandoening? En Ethan dan? Dat kán gewoon niet psychisch zijn. Misschien waren er boeken in de bibliotheek die me konden helpen. En misschien moest ik Ethan gewoon vertrouwen en dit keer het hele verhaal vertellen. Geen smoesjes over spinnen dus.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:49 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Lolita Estela Rosale
    'Ik had de ruit ingebroken, omdat de psycholoog zelf niet goed wijs was!'Zei Lolita lachend.'Sommige mensen hebben te snel vooroordelen. Opstandig zijn, Gothic zijn en weinig met mensen omgaan betekent niet dat je meteen depressief bent, maar het was de symptomen van...,' Ze zette een raar stemmetje op van een oude vrouw na het woordje maar.' Klopt natuurlijk voor geen meter. Ik heb een keer iemand gezien die dat echt was. Totaal anders,' Zei ze normaal en serieus. 'Wie heeft jouw diagnose gesteld? Je lijkt me niet gestoord of een "freak",' Lolita hielt niet van het woord freak. Het klonk zo erg negatief en werd door mensen erg verkeerd gebruikt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [kan ik naar Lolita?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mohawk schreef:
    Marique Elizabeth Valois

    Onbewust glimlachte ik even wanneer ik doorhad dat hij me toch niet gek verklaarde.
    "Maar inderdaad, het is eng. Maar smetteloos blijft het toch niet lang." Hoorde ik hem nog zeggen waarna ik één en al oor was.
    "Had je iets in gedachten?" Vroeg ik belangstellend. "Want als dat zo is, ga ik er graag in mee."
    Het gedacht dat de personeelsleden gek zouden worden bij het zien van allerlei rotzooi op hun nette vloeren deed me breder glimlachen.
    Fijn, ik was weer goed bezig.
    De kans dat ik al in de problemen zou komen op de eerste dag was groot, niet dat ik het erg vond of zo hoor.


    Damon MacGreggor
    'Gezellig, ik zat net de denken dat het hier wel wat minder schoon kan. Aangezien ik niet kan leven in een te schoon huis' Zeg ik met een grijns, ik hielt van herrie schoppen en als ik er problemen mee kreeg kon ik daar best mee leven.


    Don't be like the rest of them, darling

    RememberYoux schreef:
    [kan ik naar Lolita?]

    [Momenteel praat ze nu met Noah c:. Misschien even wachten tot zij ook online is , want anders wordt het denk ik een beetje rommelig :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    (ja, is ook wel waar ;])

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 18:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Doe nu sws wel een beginpost, zie dan wel wie ze gaat meeten.]
    Ivy Hillary Adams
    Vrolijk zwier ik mee op de muziek als ik de auto uit stap. Ik ben al halverwege het pad als ik besef dat ik mijn koffers nog niet had, en ik storm halsoverkop terug naar de taxi. Het vreemde was alleen dat ik eerst nog niet eens de helft had gehad, en ik daarna ineens bijna de auto inviel. Ik had me licht als lucht gevoeld. Ik pakte snel mijn koffers en de chauffeur reed boos toeterend weg. Een beetje verdwaasd, maar nog steeds met een niet te verpesten humeur liep ik weer terug over het pad. Ik zag een groepje zangvogeltjes in de boom zitten en ik glimlachte. Als ik door weel lopen hoor ik dat ze beginnen te zingen, en ik haal de oordopjes van de mobiel uit mijn oren om er even naar te luisteren. Als ik na een tijdje hoor wat hun melodietje is, loop ik verder maar neurie wel zachtjes mee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Ik hoor iemand naast me in het gras zakken en aan de nu al vertrouwde geur te merken is het June, waardoor ik even moet glimlachen. 'Je speelt mooi,' zeg ik na een tijdje, waarna ik mijn ogen open en naar de lucht staar. Plotseling schiet een gedachte bij me naar binnen, en even aarzel ik. 'June? Denk jij dat ... dat de rest misschien ook iets kan, of heeft, iets bijzonders? Omdat wij dat ook hebben?' vraag ik aarzelend, terwijl ik mijn hoofd draai en naar de zijkant van haar gezicht staar.


    •

    June Hamilton - Necromancer
    Ik draaide mijn hoofd richting Ethan en dacht na terwijl ik in zijn ogen staarde. Ik legde mijn hand voorzichtig op zijn wang.
    'Ik weet het niet. Ik heb eigenlijk die andere nog helemaal niet ontmoet, maar het is wel héél toevallig. Ik ben nog nooit iemand-' mijn stem stokte even. 'iemand tegengekomen die anders was,' maakte ik mijn zin zachtjes af.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Door June's hand op mijn wang voel ik mijn hartslag als een razende omhoog gaan. Doe normaal, schiet het door mijn gedachten, je kent haar pas een aantal uur, je kan haar nog niet zó leuk vinden! Snel kijk ik weer naar de lucht waardoor ik mijn hoofd de andere kant op draai. Ik slik merkbaar als ze vertelt nog nooit iemand tegen te zijn gekomen die anders was en kort dacht ik na. 'Ik ben alleen iemand tegen gekomen die me kon horen, als ik onzichtbaar was, zijn gehoor was uitstekend, het was raar ...' fluister ik er zachtjes achteraan. 'We zullen de anderen snel moeten ontmoeten om een beetje rond te vragen, alleen dan zullen we er achterkomen.'


    •

    June Hamilton - Necromancer
    Mijn hand glijdt van zijn gezicht af als hij zijn hoofd wegdraait en naar de lucht kijkt.
    Een steek gaat door me heen en moet op mijn lip bijten om geen pruillip te trekken. Was ik fout bezig? Zag hij me dan toch niet zitten? Vaag hoor ik Ethan wat zeggen, maar het dringt niet echt tot me door. Iets over de andere ontmoeten.
    Ik ga zitten en kijk richting het terras. Ik zie een schim van een meisje verschijnen. Ze heeft lang, blond haar, maar er klopt iets niet. Haar gezicht is ingevallen en er kleeft bloed op haar kleding. Ik knipper even met mijn ogen, maar ze blijft naar me staan kijken. Als ik mijn wenkbrauw frons, wenkt ze me met een vinger en loopt richting de deur.
    'Ik ga mijn kamergenoten even zoeken,' zeg ik bijna gehypnotiseerd. Mijn blik blijft op het meisje gericht en ik loop met snelle passen achter haar aan naar binnen. Alsof niemand ons ziet, lijdt ze me naar een gesloten deur.
    'Wat is daar?' vraag ik haar, maar ze zegt niets en wijst nog eens naar de deur. Dan loopt ze door de deur heen en kom ik uit mijn trance. Wie is dat meisje?


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Voorzichtig draai ik mijn hoofd opnieuw zijwaarts, kijkend waarom June niet reageert op mijn gedachten, zou ik haar hebben gekwetst door mijn hoofd weg te draaien? Niet dat ik verwacht dat ze wat voor me voelt, of gaat voelen, maar dan toch, misschien wordt zij wel mijn enige vriendin hier.
    Oke Ethan, even vrolijke gedachten nu, denk ik snel waarna ik met een ruk overeind schiet en wild rondkijk. 'June?' vraag ik verbaasd, rondkijken in de richtin van de bossen en het huis. Nog net zie ik June's schoen door de deur verdwijnen.
    Vlug krabbel ik overeind en sprint naar binnen, waar ik June doodsstil voor een gesloten deur zie staan, hoor ogen totaal gefocusd. 'June?' fluister ik, terwijl ik aarzelend blijf staan en uiteindelijk mijn hand zachtjes op haar schouder leg.


    •