• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Er was niks op tv dus doe ik de tv maar weer uit en sta op. Ik loop naar boven naar de kamer en ga de kamer binnen. Er is niemand en ik pak mijn koffer onder mijn bed vandaan. Ik maak hem vliegensvlug open en pak er een fles uit waar je niet doorheen kan kijken. Ik vul de fles vliegensvlug met een bloedzak en doe de koffer weer dicht en leg hem weer onder mijn bed. Ik neem een slok uit de fles en draai de dop weer op de fles en loop de kamer weer uit met de fles in mijn hand. Ik besluit de bovenverdieping maar eens te bekijken en loop naar de badkamer. Ik bekijk hem even en loop dan de badkamer weer uit. Ik loop naar een andere deur toe en merk dat die op slot zit, niet dat een dichte deur mij tegen kan houden, maar ik besluit de deur heel te laten en loop verder. Ik zie het balkon en doe de deur open en ga naar buiten. Ik blijf hier even staan en ga dan weer naar binnen en sluit de deur weer. Ik loop naar beneden en loop naar de keuken. Ik neem ondertussen nog een slok uit mijn fles. Ik pak een appel van de fruitschaal en neem een hap.

    {Wil er iemand met Alexander 'Alex' praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Anna wil wel =)]

    Daniël Smith
    Als ik mijn tas op een bed pleur, zie ik een jongen slapen. Zou het echt hier zo saai zijn dan? Ik werd nu al gek. Ik moest naar buiten.
    Ik zette het raam open en verdween in de bossen achter het huis.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Alexander 'Alex'
    Ik vond de weg weer terug naar beneden zonder te struikelen of iets dergelijk om vervolgens bij toeval in de keuken waar ik een meisje zag staan die me eerder ook al ergens op was gevallen. 'Hoi' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Vanuit mijn raam zie ik een jongen de bossen inlopen, die achter het huis verspreid liggen. Ik kijk opnieuw in de spiegel, geen spiegelbeeld.
    Ik laat mijn hand zichtbaar worden en probeer hoe goed ik het onder controle kan houden. Dit wissel ik een aantal keer af met verschilende delen van mijn lichaam. Mijn zwevende hoofd maakt me aan het lachen. Zuchtend en grijnzend maak ik mezelf weer compleet onzichtbaar.


    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik had de jongen al aan horen komen en draai me om als hij "hoi" zegt. "heej" zeg ik met een glimlach en neem nog een hap van de appel. Mijn flesje heb ik tussen mijn arm en lichaam geklemd zodat ik hem niet vast hoef te houden. "Is het gelukt om je spullen boven te krijgen zonder te vallen?" vraag ik dan, aangezien hij bijna op de grond lag toen hij het huis binnen kwam.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 14:35 ]

    Alexander 'Alex'
    'Ja gelukkig wel aangezien het niet fijn voeld om als je net boven aan een trap bent weer naar beneden te vallen' Andwoord ik met een lichte grijns waarna ik langs haar loop om ook een appel uit de schaal te kunnen pakken om daar vervolgens een hap van te nemen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik grinnik even. "lijkt me zeker niet fijn" zeg ik dan. Ik ben vast wel eens van een trap gevallen vroeger, maar ik kan het me niet meer herinneren, al weet ik hoe het is om rond gesmeten te worden, dat is ook niet bepaald een fijn gevoel. Ik eet mijn appel op en gooi het klokhuis weg. Ik draai de dop weer van mijn fles en neem een slok en draai hem vervolgens weer dicht. "En waarom zit jij op deze school?" vraag ik dan.

    Alexander 'Alex'
    'Hmm.. waarschijnlijk om dezelfde reden als alle anderen' Andwoorde ik schouderophalend, mijn moeder had elke dag wel 3 keer herhaald dat ze me gek vond. en dan echt gestoord.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik knik even. "Omdat we zogenaamd allemaal gek zijn" zeg ik dan. Al heeft niemand hij hierheen gestuurd, ik ben zelf gegaan omdat mijn leven een beetje saai begon te worden. "Ik denk niet dat we gek zijn, ik denk dat we anders zijn, dat wij speciaal zijn en dat mensen dat niet willen zien en omdat ze denken dat we gevaarlijk zijn" zeg ik dan en ik haal mijn schouders op.

    Alexander 'Alex'
    'We zullen zien, waarschijnlijk zijn hun gewoon gek' Andwoord ik met een lichte grijns, 'Ik ben Alexander trouwens, maar iedereen noemt me Alex' Stelde ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    "Waarschijnlijk wel" zeg ik dan. Ik vraag me af wat zijn 'gave' is, ik ben een vampier en Ethan kan, in ieder geval zijn hand, onzichtbaar worden. Hij stelt zich voor als Alexander. "Ik ben Anna" zeg ik dan en ik glimlach even.

    Alexander 'Alex'
    'Leuke naam' Andwoord ik, ik had vroeger een buurmeisje gehad die zo hete, die was elke dag lang gekomen aangezien mijn oma dan altijd snoepjes gaf en mijn moeder vaak overdags aan het werk was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik glimlach. "Dankje" Ik draai de dop weer van mijn fles en hoor wat kraken boven Alexander, al denk ik dat hij het niet hoord. Ik kijk naar boven en recht boven hem hangt een lamp die net op het moment dat ik kijk naar beneden valt. Ik zet vliegensvlug mijn flesje op het aanrecht naast me en schiet naar Alexander toe en trek hem onder de lamp vandaan voordat hij doorheeft wat er gebeurd. Voor ons valt de lamp kapot op de grond.

    [ik laat maar even iets gebeuren haha xD]