• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Noah Franklin Valois

    "Ik kan het niet alleszins," Grijnsde ik. "Als ik ga zingen, denken ze waarschijnlijk dat er een kat in nood is."
    Op de gangen hoorde ik stemmen, waaronder die van Marique.
    Kwam ze eindelijk haar koffers halen?
    Mijn hoofd bleef in de richting van het geluid kijken, benieuwd wie haar vergezelde.

    Marique Elizabeth Valois

    "Wees goed voor hem," Lachte ik, maar meende het ergens wel.
    Noah kon soms een driftkikker zijn en als hij weer één van zijn buien had, was niemand nog veilig en zou hij iedereen afsnauwen of zelfs beginnen vechten.
    "Ik zit in kamer..." Mijn vinger gleed nog een stukje verder over de lijst. "4."
    Samen met nog twee andere meiden, als dat maar goed kwam.
    "Wat voor iemand is je broer?" Vroeg ik om het gesprek gaande te houden en wandelde richting de kamer van Noah.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon
    'Ik kan nog niets beloven' zeg ik grijnzend, 'Mijn broertje? Hij is te braaf, altijd naar school gegaan goede cijvers gehaalt. Meer het lieverdje van mijn vader dan ik was.' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    [hallow. iemand voor Anna?]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:59 ]

    [Ja, is mss wel leuk want June en Anna zitten in dezelfde kamer]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    [haha oke =) waar is June? dan kan anna naar haar toe]

    [in de slaapkamer]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ethan Cole Sight - Onzichtbaar
    Zuchtend kom ik overeind en begin voorzichtig de scherven van de spiegel bij elkaar te zoeken in mijn handen, erop lettend dat ik mijn handen niet openhaal aan de scherpe punten. Met mijn voet trap ik tegen de deur aan, waardoor hij open vliegt en ik een aantal mensen bekijk die in de gang staan, of in hun kamers zitten met de deur open. Bij de kamer van June kijk ik niet naar binnen, terwijl ik vanuit mijn ooghoeken kan zien dat de deur openstaat en June er is.
    Denderend vlieg ik de trap af en vlieg er een aantal tellen later weer lichtvoetig op. Op de terugweg naar mijn kamer kijk ik weer star vooruit bij het passeren van June's kamer.
    Eenmaal in mijn eigen kamer knal ik de deur licht en laat mezelf op het bed vallen.


    [okeej xD]

    Anna Bailey Miller Vampier
    "Ik ga mijn flesje weer even vullen, meer dan de helft is er net uitgelopen" zeg ik tegen Alex en Olivia en loop door naar kamer 4. Ik hoef niet de deur open te doen om te weten dat een van mijn kamergenoten binnen is. Daar gaat bijvullen van mijn fles denk ik dan. Ik kon moeilijk doodleuk mijn flesje met bloed gaan vullen terwijl mijn kamergenoot er bij zit. Ik doe de deur open en zie daar het meisje zitten dat daarstraks gillend naar de badkamer rende. "hey" zeg ik dan.

    June Hamilton - Necromancer
    'Hey' hoor ik een meisje zeggen die binnenkomt.
    'Hoi' zeg ik terug. 'jij bent vast mijn kamergenoot?' vraag ik en glimlach. Ik hoop dat ze niet ziet dat ik gehuild heb.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    anna Bailey Miller Vampier
    Aan der ogen kan je nog lichtjes zien dat ze gehuild heeft, maar daar begin ik maar niet over. "Ja ik ben een van je kamergenotes" zeg ik dan en ik loop naar mijn bed en zet mijn bijna lege fles op het kastje naast mijn bed neer. "Ik ben Anna" zeg ik dan.

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'Ik kan nog niets beloven' zeg ik grijnzend, 'Mijn broertje? Hij is te braaf, altijd naar school gegaan goede cijvers gehaalt. Meer het lieverdje van mijn vader dan ik was.' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    June Hamilton- Necromancer
    'June' zeg ik en kijk hoe ze het flesje naast haar bed neerzet. Ik denk aan wat Ethan zei, dat we erachter moesten komen of de andere ook anders waren.
    Maar er leek niets aan dit meisje vreemd te zijn. Misschien kwam ik daar nog achter.
    'Vind jij het ook al zo'n vreemd huis?' begin ik dan maar om haar een beetje te ondervragen.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Marique Elizabeth Valois

    "Wat rot om te horen," Zei ik en wandelde Noah simpelweg voorbij met opgeheven hoofd. "Ik ken het gevoel dat je net lucht bent voor je ouders."
    Zonder op toestemming te wachten van Damon of Noah, duwde ik hun kamerdeur open en merkte ik dat mijn tas op de grond lag.
    Fijn, bedankt Noah.
    Ik tilde de loodzware koffer van de grond en wandelde de kamer weer uit met de koffer.
    "Had je een goede band met hem?" Vroeg ik terwijl ik de koffer meezeulde naar kamer 4. "Of had je echt niemand?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anna Bailey MillerVampier
    Ik knik als ze vraagt of ik dit ook zo'n vreemd huis vind. "Het is zeker een vreemd huis" zeg ik dan. "Heb jij ook een speciale kracht?" vraag ik dan, aangezien de mensen die ik nu al had ontmoet allemaal een een speciale kracht of gave hadden en ik zelf was een vampier.

    Damon
    'hmm..' zei ik schouderophalend op beide haar vragen, 'Mijn vader of mijn broertje, want met mijn vader niet bepaalt en dat op verschillende redenen en met mijn broertje.. Vroeger wel, nu niet meer' Andwoorde ik simpel, ik had geen mensen nodig.


    Don't be like the rest of them, darling