• The Supernatural


    "Welcome to Yule House"



    Verhaal
    Het verhaal speelt zich af in het stadje Forest Hill, ergens in de bossen van Colorado. Het nieuwe schooljaar begint en dat betekend dat er nieuwe tieners in het huis arriveren. De tieners verblijven er een heel schooljaar omdat ze niet thuis kunnen blijven.
    Maar wat ze niet weten is dat het geen toeval is dat juist deze tieners bij elkaar in een huis komen. Ze denken dat ze gedragsproblemen of psychische problemen hebben, alleen is dat niet zo.
    De tieners zijn bovennatuurlijk en een geheim laboratorium van de Amerikaanse overheid wil hun krachten afpakken en onderzoeken. Ze denken dat de tieners te gevaarlijk zijn voor de bevolking.
    De tieners komen er gauw achter wat ze werkelijk zijn en proberen er alles aan te doen dat het laboratorium stopt.
    Zal het de tieners lukken om hun krachten te houden? Of zullen ze dood gaan, net zoals hun lotgenoten die eerder in het huis verbleven?


    Regels
    - Alleen ik maak de topics
    - 16+ mag
    - Als je een tijd afwezig bent; meld het even
    - Minimaal drie regels, mag meer, maar geen hele verhalen
    - OOC tussen haakjes
    - Bedenk originele personages, niet perfect
    - Houd het gezellig, sluit niemand buiten en niet schelden
    - Maximaal twee personen
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Één bovennatuurlijke kracht per personage
    - Houd er rekening mee dat er personages dood kunnen gaan in dit RPG (maar alleen onder overleg)

    Overige
    De tieners gaan naar school, het RPG start dan ook als het nieuwe schooljaar begint en ze in het Yule House komen. Ze hebben vrij veel vrijheid, alleen hebben ze elke week één keer een individueel gesprek met de psychiater en één keer per week een groepsgesprek. Het is ook verboden om op de zolder of in de kelder te komen.

    Personages
    Meisjes:
    - June Bethany Hamilton by Amethysst. Necromancer
    - Marique Elizabeth Valois by Mohawk. Uiterlijk overnemen
    - Ivy Hillary (Hilly) Adams by RememberYoux. Fee
    - Lolita Estela Rosales by Daemon. Vampier
    - Nicky Jane Fox by PopRocket. Toekomst voorspellen
    - Anna Bailey Miller by Mismi. Vampier
    - Olivia (Scarlet) Severance by RockThisShit. Illusies

    Jongens:
    - Noah Franklin Valois by Mohawk. Gedachtelezer
    - Liam Carter Fox PopRocket. Hypnotiseren
    - Daniël Matthew Smith by Amethysst. Weerwolf
    - Damon MacGreggor by WillNotLearn. Klopgeest
    - Alexander 'Alex' Dellani by WillNotLearn. Tovenaar
    - Ethan Cole Sight by Shooter. Onzichtbaar
    - Matthew Riley Anderson by Realist. (half) Demon

    Leiding/ verzorgers :
    - (psychiater) Miss Flower by Amethysst
    - (Nurse)Milla Olivia Anderson by Realist
    - (iemand van het lab)Alex Jamerston by Mismi




    Kamer 1
    - Noah
    - Damon
    Kamer 2
    - Lolita
    - Nicky
    Kamer 3
    - Daniël
    - Ethan
    Kamer 4
    - June
    - Marique
    - Anna
    Kamer 5
    - Liam
    - Alexander
    - Matthew
    Kamer 6
    - Ivy
    - Olivia

    Verder staat alles in het:
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141950
    Rollenstory: http://www.quizlet.nl/stories/97869/rollenstory-rpg-the-supernatural/

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:27 ]


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Alexander 'Alex'
    Ik had mischien twee keer gehad dat dingen boven opmij vielen, een daarvan was een lamp.. het andere was een wasmand en beide bleven net boven mijn hooft zweven en op het moment dat ik er zo snel mogelijk onderweg was gegaan viel deze op de grond. 'Wow, dat deed je echt heel snel' Zeg ik terwijl ik naar de aan diggelen gevallen lamp kijk, fijn ik zit in een gekkenhuis en nogsteeds valt alles door mijn schuld kapot maar voordat ik wat kan zeggen zie ik dat de lamp zich uit zichzelf repareert en weer binnen no-time op zijn plek zit en ik heb zo'n idee dat dat ook mijn schuld was en frons.


    Don't be like the rest of them, darling

    Olivia Severance



    Ik wordt wakker door de geur van iets dat brand. Ik ruik nog eens goed en weet het zeker. Ik open mijn ogen en zie dat een deel van de deken staat half in brand. 'Brand!' Roep ik zo hard mogelijk. Ik spring op en loop naar de deur. 'Shit!' Ik doe snel de deur dicht en zoek naar iets waarmee ik de brand kan doven. Ik zoek in mijn ladekastje en vind daar mijn handdoek. Ik gooi de handdoek over het brandje heen en gelukkig stopt het. Opgelucht maak ik een raam open en zwaai met mijn handen om de rook uit de kamer te drijven.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 15:25 ]


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Ik negeer wat hij zegt over dat ik dat heel snel deed en kijk naar kapotte lamp op de grond. Dan begint de lamp zichzelf te reparen en hangt zichzelf weer op aan het plafond en er is niks meer van te zien. Ik draai me om naar Alex en kijk hem even aan. "interessante eerste dag" mompel ik dan. Dan ruik ik dat mijn flesje is omgevallen op het aanrecht en het bloed druppelt op de grond. Ik had hem waarschijnlijk omgestoten toen ik me haastte naar Alex. Ik zucht even, daar ging een zak. Ik loop erheen en pak het flesje op en zet hem in de gootsteen. Ik pak een doekje en maak deze nat en begin het op te ruimen.

    Lolita Estela Rosales Vampier
    'Noah,'Zei hij kort met zijn sigaret nog in zijn mond. Hij snoof even en keek Lolita aan. 'En als ik gepakt word, is dat mijn probleem,' Lolita rolde even met haar ogen. Dat hij gepakt zou worden maakte haar niest uit. 'Hey!' Riep een ander meisje.'Geef mij er ook een wil je?' Lolita keek even in haar richting.'Toch iemand die niet zo braaf is,' Noah glimlachte en gooide het pakje naar haar toe. Het meisje ving het pakje.'Bedankt..?' Zei ze en pakte met een sacherijnig blik 3 sigaretten eruit. Lolita rolde vervolgens weer met haar ogen. 'Het boeit me geen ene zak als jullie gepakt worden. Ik doe ook zaak dingen die niet mogen,' Ze mommelde een beetje op het einde. En over dingen die niet mogen overdreef ze niet. Lolita had in haar helen leven genoeg dingen gestolen en zelf een paar moorden gepleegd. Zelfs toen ze nog mens was stal ze dingen, maar dat waren hele andere zaken. Oorlog was oorlog. had je honger en niets anders dan stal je soms wel iets. Ze begon veder met praten: 'Het stinkt gewoon, Nooit lekker gevonden. Acht, het zijn jouw longen,' Ze haalde haar schouders op.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexander 'Alex'
    'Dat zeker' Mompel ik haast onverstaanbaar waarna ik nog een keer fronsend naar de lamp kijk om vervolgens naar haar toe te lopen, 'Hulp nodig daarmee?' Vraag ik als ze aan het opruimen is en ik kijk naar het rode spul dat er uit het vlesje is gevallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    - merkt niemand de rook op?-


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Hij loopt naar me toe en vraagt op ik hulp nodig heb. Ik glimlach even. "nee hoor" zeg ik dan en vervolgens begin ik super snel alles schoon te maken en binnen 2 seconde is de vloer en een aanrecht weer schoon. "Het is al opgeruimd" zeg ik dan met een glimlach. Ik spoel de doek schoon en leg hem weg. Ik pak mijn flesje uit de gootsteen en kijk er even in. "nou, daar is ook niet veel meer van over" mompel ik even. Ik spoel de buitenkant schoon en draai de dop er weer op. Dan ruik ik iets wat op brand lijkt en ik kijk om me heen. "Heb je toevallig iets in de fik gezet?" vraag ik dan aan Alex.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 15:31 ]

    Alexander 'Alex'
    'Wow' Mompel ik waarna ik het ook ruik, 'Volgens mij niet.. Maar in mijn geval is alles mogelijk' Zeg ik grijnzend. 'Wat was het trouwens?' Vroeg ik haar doelend op het spul in haar flesje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anna Bailey Miller Vampier
    Het verbaast me dat hij nog vraagt wat het is en ik trek even snel een wenkbrauw op. "Mijn dieet" zeg ik dan maar, hij wist al genoeg, ze hoeven niet allemaal te weten dat ik een moordenaar ben. Ik loop even naar het raam toe en en kijk waar de rook vandaan komt. Het komt zo te zien van boven. "loop je mee naar boven?" vraag ik dan om van onderwerp te veranderen. Ik loop de keuken uit en ga naar boven. Onder een van de deuren komt nog wat rook vandaan dus ik loop erheen en klop op de deur.

    Alexander ''Alex''
    Fijn, mischien dacht ze nu zelf wel dat ik gek werd, waarom moest dat gebeuren? waarom moest die domme lamp uit zichzelf weer aan het plafon gaan zitten? Ik zucht om vervolgens achter haar aan naar boven te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Olivia Severance

    Er wordt op de deur geklopt. Hoestend haast ik me naar de deur en open die. 'Hallo..?' vraag ik met dichtgeknepen ogen. 'Ik was aan het roken terwijl ik op bed lag, ik ben waarschijnlijk ik slaap gevallen.' zeg ik dan terwijl ik me nog even omdraai naar het bed. Ik loop naar de deken waar ik de handdoek van af haal. 'Die kan ik dus ook wel weggooien.' Ik gooi de deken ergens in een hoek en kijk dan het meisje weer aan. Ze had zwart golvend haar en bruine ogen. Ze zag er wel aardig uit.


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    Een meisje doet open en verteld dat ze lag te roken op bed en in slaap is gevallen. Ze haalt het deken van haar bed af en gooit die in de hoek, dan kijkt ze me weer aan. "Roken in bed is niet zo slim" zeg ik dan en kijk naar haar deken. Roken was zo en zo niet zo slim, maargoed, haar keus.

    Olivia Severance

    'Roken in bed is niet zo slim' zegt ze. 'Nee, maar ik denk niet dat de mensen het zo leuk vinden als ik daar op de gang ga staan roken?' Ik kijk haar weer aan en glimlach. 'Maar goed, ik ben Olivia, ik had jullie nog niet gezien.' Ik kijk nu naar de jongen die achter haar staat mee te kijken.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:00 ]


    Shit Could Be Worse.

    Anna Bailey Miller Vampier
    "Je kan altijd nog buiten roken" zeg ik dan en ik haal mijn schouders op. Alex is inmiddels achter me komen staan en ze stelt zich voor als Olivia. "Ik ben Anna" zeg ik dan en ik glimlach even

    Alexander 'Alex'
    'Ik ben Alex' Stel ik mezelf voor als Anna dat ook doet en kijk het meisje aan terwijl ik vervolgens naast Anna ga staan aangezien het er raar uitziet als ik achter haar blijf staan.. Alhoewel.. Raar was ik toch al.


    Don't be like the rest of them, darling