• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MadeByHades
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    Florence Ruth Campbell - Overexposed

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:59 ]


    •

    Edward Cullen
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Renesmee, die haar handen warmt rond de mok met thee die ik naar haar heb toegeschoven. Ik kijk opnieuw naar beneden en merk opnieuw op dat ik nog steeds geen shirt draag, waardoor mijn blik even naar Bella gaat, die van een afstandje staat te kijken in haar badjas. Opnieuw begint het verlangen in mijn ogen te branden. Snel schud ik mijn hoofd, mompel iets over een trui aandoen en flits dan snel naar boven, waar ik op het bed plof en met mijn hoofd in het kussen gedrukt blijf liggen.

    || Okaaai, ik ga slapen rond 11 uur, morgen weer werken en vandaag druk dagje gehad ! ||


    •

    Bella Cullen

    Als Edward me weer verlangend aankijkt en naar boven flitst zucht ik even, Renesmee kon er ook niet zoveel aandoen. "Renesmee, ik ben even naar boven." zei ik terwijl ik, op mensentempo naar boven loop en Edward volg. Hij ligt op bed, zijn hoofd ik het kussen gedrukt. "Ed?" zei ik zachtjes. Hij draaide zich om en ik liet me naast hem neer ploffen. Ik glimlachte zwak naar hem, niet helemaal wetend of ik daarnet goed gehandeld had. "Gaat het wel?" vroeg ik daarna.


    || Ik ga zo ook slapen, om drie uur heb ik een feestje en verder ben ik van plan om heel erg veel muziek te gaan downloaden. Mijn inspiratie zakt ook heel erg weg nu, vandaar (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:47 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Ed?' hoor ik zachtjes, waarna Bella's vederlichte voetstappen de kamer vullen. 'Gaat het wel?' vraagt ze, terwijl ze naast me neer ploft op het bed en ik haar lichaam tegen het mijne aanvoel.
    Langzaam draai ik mezelf op mijn zij en trek haar tegen mijn borstkast aan. 'Jawel Bells, ik ben gewoon - ik kan het niet beseffen dat Renesmee zo snel groot wordt,' fluister ik zachtjes. 'En daarnaast had ik het niet verwacht, op een moment waarop ik zo ... opgewonden was,' fluister ik er grinnikend achteraan. Een diepe zucht verlaat mijn lippen waarna een lichte glimlach doorbreekt en ik omhoog kijk naar Bella's gezicht. 'Ik hou van jullie.'


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik werd wakker toen het rond 11:00 was. Fit sprong ik op en zag dat Embry nog lag te snurken. Snel rende ik naar mijn huisje waar ik een lekker koude douche nam en nieuwe kleren aandeed. De hakken waren absoluut mijn favoriet. Vrolijk rende ik, zonder te struikelen, weer naar Embry en maakte hem wakker. 'Opstaan, slaapkop' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 22:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Met een korte grom werd ik wakker, totdat ik rook dat het Brynn was dit tegen mijn vacht stond te duwen. Binnen een tel was ik overeind en stormde een eindje het bos in, waar ik terug veranderde en een setje kleren onder een boomstam vandaan trok. Zwarte broek, allstars en een grijs shirt. Vast een setje van Paul, maar dat kon me op dit moment vrij weinig schelen.
    Snel rende ik terug naar Brynn, die er oogverblindend uitzag in haar nieuwe setje kleren en tilde haar zwierend op. 'Goedemorgen schoonheid!' fluisterde ik.


    •

    Bella Cullen

    De rest van de nacht liggen Edward en ik dicht tegen elkaar aan, Renesmee is na haar thee weer rustig gaan slapen. Maar zowel Edward als ik waren niet meer echt in de mood om nog verder te gaan, ik heb een van mijn boeken opnieuw gelezen en Edward tv gekeken.

    || Nu ga ik slapen, truste! x ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Embry tilde me zwierend op, waarop ik een lachend gilletje slaakte. 'Wat gaan we vandaag doen?' vroeg ik en ik fronste denkend. Ik drukte een kusje op Embry's lippen en stond ineen keer stil. 'Er is iemand' fluisterde ik. 'Een vampier' siste ik daarna en ik wierp een blik achter me. Nog net zag ik wat blonde plukjes wegschieten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    De rest van de nacht heb ik naar de tv gekeken, zonder daadwerkelijk iets mee te krijgen, terwijl ik ervoor zorgde dat Bella dicht tegen me aan lag en ik haar vasthield. Ze was diep verzonken in een van haar boeken, en soms richtte ik mijn blik op haar gezicht, in plaats van de tv.
    Rond een uur of negen hoorde ik gerommel op Renesmee's kamer, ze zal wakker zijn geworden. Langzaam buig ik voorover om Bella een kus op haar wang te geven. 'Ik vind het jammer van gisteravond,' zeg ik plagend en spring dan van het bed af terwijl ik naar de kast loop om een nieuw t-shirt te pakken.

    Embry Call
    'Er is iemand, een vampier' sist Brynn ineens, terwijl we middenin een kus zaten nadat ik haar zwierend had opgetild. Mijn ogen schoten naar de plek achter Brynn, waar blonde plukjes wegschoten. Direct klemde ik mijn armen strak rond Brynn's lichaam en trok haar dicht tegen me aan. 'Dat moeten we aan Sam vertellen,' mompel ik zacht terwijl ik snel en effectief rondkijk om de omgeving te inspecteren. 'Kom...' fluister ik er dan achteraan, waarna ik koers wil zetten naar de huisjes.

    || Vandaag moet ik tot vijf uur werken, daarna ben ik er weer. Morgen ga ik aan het einde van de middag naar m'n boyfriend en daar kom ik maandagavond pas van terug ! Dus in die tijden kan ik niet posten. ||


    •

    Seth Clearwater

    'Charlie, Charlie het spijt me.' hakkel ik. 'Dat had je nooit hoeven meemaken. Ik zal alles uitleggen, ik beloof het. Maar ga niet weg.' ik was aan het smeken, dat merkte ik ook wel. Zou het haar uitmaken dat er hier twee roedels uit de kluiten gewassen honden rondliepen?


    Because I love him, do I need another reason?

    Brynn Maddy Danec

    'Nee, ga jij maar' besloot ik en ik rende de vampier achterna. De vampier stopte en ik ook. 'Wie ben je en wat moet je' zei ik. 'De vraag is: Wie ben jij?' vroeg ze. Haar stem was prachtig en ik zag dat ze heel mooi was. 'Brynn, en ik woon hier' siste ik. 'Ga nou weg!' riep ze. Mijn gezicht vertrok even en ik deinsde achteruit. 'Jij spoort niet helemaal...' mompelde ik. 'En jij bent niet helemaal 100%' glimlachte ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    "Ik vind het jammer van gisteravond." zegt Edward nadat hij me een kus heeft gegeven. Ik kijk op van mijn boek en zie hoe hij naar de kast loopt voor een nieuw shirt. "Volgende keer beter, meneer Cullen." glimlach ik, maar eigenlijk vond ik het ook zwaar balen. Mijn boek legde ik naast me en ook ik sprong het bed uit, ik liep naar hem toe en sloeg mijn armen over zijn blote schouders waarbij ik op mijn tenen moest staan om mijn hoofd tegen de zijkant van zijn nek aan te leggen.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik wierp een blik op de klok, het was kwart voor negen. Eigenlijk had ik totaal geen zin om op te staan, het liefste zou ik de hele dag in bed blijven liggen. Maar ik had enorme trek, in chocola of iets anders zoets dus ik kwam mopperend uit mijn bed. Ik had geen zin om me echt aan te kleden, dus ik besloot om een joggingbroek aan te doen. In de badkamer nam ik een paar minuten de tijd om te douchen, mijn tanden te poetsen en mijn haar uit te kamen voordat ik naar beneden liep. Ik zocht door alle kastjes, maar ik kon niks vinden wat ook maar een beetje met chocola te maken had. Opa Carlisle hield er niet van als ik zoetigheid at, het was ongezond en bla, bla, bla. Een sacherijnige zucht verliet mijn mond


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'Volgende keer beter, meneer Cullen,' hoor ik Bella zeggen, waarna ze opstaat van het bed, haar armn rond mijn schouders slaat en haar hoofd tegen de zijkant van mijn nek legt. Even blijf ik met gesloten ogen in de opening van de kast staan, genieten van Bella's aanwezigheid. Ten slotte draai ik me om en til haar grijnzend op, terwijl ik mijn lippen tegen haar nek duw en zachtjes kusjes begin te geven.

    Embry Call
    'En jij bent niet helemaal 100%' hoor ik nog net als ik Brynn achterna ren, wat bezielt haar, zomaar alleen naar een vreemde vampier? Slippend kom ik naast haar tot stilstand, mijn gezicht woedende en dreigend op de onbekende vampier gericht. 'Wat moet ze?' brom ik naar Brynn, terwijl ik de vampier niet uit het oog verlies.


    •

    Bella Cullen

    Ik sla mijn benen rond zijn middel en voel de rillingen over mijn rug lopen als hij me zachtjes kusjes in mijn nek te geven, mijn gevoelige plek. Langzaam hef ik mijn hoofd op en geef hem een lange zoen op zijn mond, waarna ik me van hem losmaak. "We moeten misschien zo maar even bij Ness gaan kijken.." ik probeerde hem, hoe graag ik het ook zelf wilde duidelijk te maken dat fit echt een andere keer moest.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen
    'We moeten misschien zo maar even bij Ness gaan kijken,' zegt Bella zacht na een lange zoen op mijn mond. Ik kijk haar even verbouwereerd aan, voordat een grijns op mijn gezicht doorbreekt. 'Je pest me, mevrouw Cullen, ik krijg je nog wel,' zeg ik plagend, wanneer ik haar op haar voeten zet en mijn handen even langzaam langs haar lichaam laat glijden, waarbij ik haar welwillend aankijk.
    Daarna draai ik me rustig om en begin een t-shirt uit te zoeken, breed grijnzend.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Hoe moet ik dat nou weten!' siste ik naar Embry 'Jij bent hier de weerwolf, gebruik je extra zintuigen ofzo!'
    De vrouw sloeg haar armen over elkaar en kneep haar ogen tot spleetjes. Ineens kreeg ik geen adem meer. Ik greep naar mijn keel. Maar na dertig seconden kon ik weer adem halen. Snel hapte ik naar adem en ik stond klaar om aan te vallen. 'Ze heeft dus een gave' mompelde ik. In versnelde versie deed ik een karate-trap, waarbij de vrouw mijn been vastpakte. Behendig trapte ik de vrouw naar de andere boom, en ging weer klaar staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."