• Okee ik hou het kort:
    Een vriend van mij waarop ik verliefd ben is verliefd op een ander.
    Maar gister avond zei hij wel hot chick en schat tegen mij.
    Dit is tog vaag?
    Of niet?
    Tips?

    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Volgens mij zeggen jongens zoiets wel vaker zonder er iets mee te bedoelen, of niet?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hmpf, als ik een vriendin had voor iedere keer dat een meisje schat tegen me zei... (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    fu
    fu 26

    Dat is gewoon iets wat wij jongens doen vaak bedoelen we er niks mee.

    Mordin schreef:
    Hmpf, als ik een vriendin had voor iedere keer dat een meisje schat tegen me zei... (cat)


    ..Dan zou je er heel wat hebben? haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    ..Dan zou je er heel wat hebben? haha


    Ja! Een vriendin van me wil nog wel eens haar zin beginnen met schat als ze me weer eens wijst op iets stoms wat ki heb gedaan. En gezien het feit dat ik er mijn levesndoel van heb gemaakt om zoveel mogelijk stomme dingen te doen.... :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Hmpf, als ik een vriendin had voor iedere keer dat een meisje schat tegen me zei... (cat)

    Nou schat, ik denk dat je er dan nog steeds niet zoveel zou hebben :3

    Ach, ik zeg tegen iedereen schat, dus ik denk dat het echt niets zegt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het ook wat raar, maar jongens vinden dat schijnbaar niet. :'D


    26 - 02 - '16

    Mordin schreef:
    (...)

    Ja! Een vriendin van me wil nog wel eens haar zin beginnen met schat als ze me weer eens wijst op iets stoms wat ki heb gedaan. En gezien het feit dat ik er mijn levesndoel van heb gemaakt om zoveel mogelijk stomme dingen te doen.... :Y)


    haha, vandaar


    Aan niets denken is ook denken.

    Mordin schreef:
    Hmpf, als ik een vriendin had voor iedere keer dat een meisje schat tegen me zei... (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gewoon overstappen op meisjes :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    Gewoon overstappen op meisjes :Y)

    Precies, een stuk minder gedoe. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn vriend noemt mijn vriendinnen ook schoonheid. Vind ik geen probleem en vind het ook niet raar.
    Zolang ik maar zijn prinsesje blijf. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wiarda schreef:
    (...)
    Precies, een stuk minder gedoe. :'D

    Wel lastig als je dan verliefd wordt op een hetero, maar dat moet je er dan maar bijnemen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waarschijnlijk bedoelt hij er niks mee.

    Laatst zei een klasgenote tegen mij lieverd, wat ik ook nogal raar vond. Jongens zeggen dat soort dingen nooi tegen dus waarschijnlijk kan je het ook als compliment zien.


    Physics is awesome

    Waerloga schreef:
    (...)
    Wel lastig als je dan verliefd wordt op een hetero, maar dat moet je er dan maar bijnemen.

    Nog lastiger als je erachter komt dat de types waar je op valt óf hetero óf om een andere reden onbereikbaar zijn. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.