• Okee ik hou het kort:
    Een vriend van mij waarop ik verliefd ben is verliefd op een ander.
    Maar gister avond zei hij wel hot chick en schat tegen mij.
    Dit is tog vaag?
    Of niet?
    Tips?

    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog lastiger als je erachter komt dat de types waar je op valt óf hetero óf om een andere reden onbereikbaar zijn. ><

    Ervaring mee?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Camel schreef:
    Volgens mij zeggen jongens zoiets wel vaker zonder er iets mee te bedoelen, of niet?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Waerloga schreef:
    (...)
    Ervaring mee?

    Helaas wel. (no_chears) Ach, iedereen heeft wel eens onbereikbare crushes, neem ik aan.

    Anyway, om niet te erg offtopic te gaan; waarschijnlijk bedoelt hij er niet veel mee, veel mensen noemen elkaar zonder reden "schat".

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:32 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Helaas wel. (no_chears) Ach, iedereen heeft wel eens onbereikbare crushes, neem ik aan.

    Ik niet ;D I'm thirteen and I don't really fall in love. IT'S AWESOME.
    Maar we gaan off-topic ben ik bang.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    (...)
    Ik niet ;D I'm thirteen and I don't really fall in love. IT'S AWESOME.
    Maar we gaan off-topic ben ik bang.

    Yeah, so am I, maar desondanks heb ik last van die ellendige tiener-crush dingen. Ah well. Ik zal er nu maar over ophouden, voordat ik te erg doorratel over mijn niet-echt-bestaande liefdesleven. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat zijn jongens, die willen hun ego vergroten door jou zover te krijgen duidelijke genegenheid te tonen zodat hij 'Nee' kan zeggen, en ja tegen zijn ego.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    Dat zijn jongens, die willen hun ego vergroten door jou zover te krijgen duidelijke genegenheid te tonen zodat hij 'Nee' kan zeggen, en ja tegen zijn ego.


    No growth of the heart is ever a waste

    Camel schreef:
    Volgens mij zeggen jongens zoiets wel vaker zonder er iets mee te bedoelen, of niet?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Waerloga schreef:
    Gewoon overstappen op meisjes :Y)


    haha

    omg hot chick? zo zou ik niet genoemd willen worden(cat)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 14:08 ]


    I Love You

    Waerloga schreef:
    Gewoon overstappen op meisjes :Y)

    Considering it.


    No growth of the heart is ever a waste