• Het Sheraton Hotel Downtown ligt in het drukke centrum van Los Angeles, een perfecte plek voor toeristen, mensen op zakenreis, op doorreis of andere interessante tripjes.


    Hier kan je allerlei foto's van het hotel vinden, een hotel dat werkelijk alles lijkt te hebben. Luxe en minder luxe kamers, een zwembadcomplex met sauna's, een golfbaan en park en nog veel meer!

    Belangrijk!
    Je maakt een rol aan, de rol hoeft niet permanent te zijn en je kan elk moment weggaan. Deze RPG is speciaal voor mensen die weinig tijd hebben, soms geen inspiratie of voor nieuwelingen die graag even een kijkje komen nemen en het graag willen leren. Houd hier dus rekening mee!

    Regels
    - Iedereen mag een nieuw topic aanmaken, maar dan ben je wel verplicht om de beginpost goed bij te houden!
    - 16+ en andere dingen zijn allemaal toegestaan.
    - Probeer je rollen en posts zo uitgebreid mogelijk te maken, dit is een goede oefening voor alle andere RPGs.
    - Leestekens en hoofdlettergebruik zijn wél verplicht!

    Staff: (permanente karakters)
    Katelynn (Kate) Serenity White CyberLord
    Mason Fell VCL

    Ingecheckt in het hotel:
    Nana Reira Ito ~ Rust Isuzu
    Isa Carmen Maria Jones ~ Laatste vakantie Bagoly
    Anna Bailey Miller ~ Vakantie Mismi
    Chloé Amelia Blessins ~ Werk CxStylinson
    Fiona Winter ~ Verjaardag VCL
    Amelia Cornish ~ Werk Amity
    Ashley Jasmine Moore ~ WerkIsuzu
    Effie Atkins ~ Gevlucht Soubi
    Mary Roberts ~ Vakantie carpediemx
    Aubree Aleah Rodriguez ~ Vakantie N4I5

    Samuel Ray Dawson ~ Vakantie PercyWood
    Finn Oliver Harries ~ Rust Bagoly
    Yuri Leith Bishop ~ Rust Assassin
    Andrew Ian Parker ~ Vakantie Realist
    Austin Joshua Gray ~ Vakantie N4I5
    Luke Alexander Skyse ~ Vakantie Realist


    Uitgecheckt (inactieve karakters die mogelijk terug komen)


    Als je mee wilt doen, vul je hier je rol in. Je hoeft niet op goedkeuring te wachten, je kan gelijk beginnen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    [We doen gewoon alsof de deur open is (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ashley Jasmine Moore
    Met nerveuze kriebels in mijn buik stond ik in de lift en wanneer deze uiteindelijk met een ping open ging, vertelde het me dat ik bij de juiste afdeling was aangekomen. Ik stapte uit en zocht naar de zogenoemde kamer waar ik de mevrouw moest ontmoeten voor zaken. Laat het a.u.b. goed lopen, dacht ik meerdere malen en om mezelf nog iets tot rust te brengen, dacht ik aan Yuri.
    Toen ik uiteindelijk voor de deur stond en driemaal het nummer erop had gecheckt, klopte ik eerst, waarna ik zo zelfverzekerd mogelijk de deur opendeed. Op dat moment probeerde ik mezelf nog meerdere keren moed in te spreken, het lukte deels, want er was niemand. Ik fronste en vroeg me af of ik wel goed zat en waar de vrouw dan was.
    Nieuwsgierig liep ik iets door, maar wanneer ik in een andere kamer keek, zag ik enkel een naakte, jonge vrouw op de vloer zitten. Mijn mond zakte iets open toen ik merkte dat ze duidelijk hijgde. Had ze.. zichzelf nu..? Mijn gedachten braken af en ik kon enkel stotteren en wegkijken, "Ah, s-sorry! Ik dacht dat.." Mijn hoofd schudde ik heen en weer, terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht had geslagen. "D-dit is de verkeerde kamer," murmelde ik toen uit, waarna ik me snel omdraaide en aanstalten maakte om weg te lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Goed hoe ga ik hier op reageren. Hmmmmm...]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amelia Cornish
    Ik geloof dat ik een beetje was ingedoezeld, want als ik wakker word, is het al zeven uur. Ik trek mijn schoenen weer aan en pak mijn handtas. Ik controleer nog even og alles erin zit en loop daarna naar het restaurant. Daar bestel ik een glas water en een salade. Wat ik echt wil hebben is alcohol, maar dan moet ik iemand vinden die ouder dan 21 is om het voor me te kopen, dus moet ik maar genoegen nemen met water.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 11:25 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Katelynn Serenity White Permanente Rol

    Ik hijgde nog heftig na. De douchekop was op de grond gevallen. Door het, nog steeds stromende water, hoorde ik niet dat er iemand binnen kwam. Pas toen ik mijn ogen open deed zag ik dat er iemand in de badkamer stond. Haar mond stond iets open en ik liet een gil van schrik. Snel sprong ik op en probeerde mezelf te bedekken met mijn handen. Ze keek weg en begon lichtjes te stotteren. "Ah, s-sorry! Ik dacht dat.." Ze schudde haar hoofd heen en weer en sloeg haar handen voor haar gezicht. "D-dit is de verkeerde kamer," murmelde ze toen, waarna ze zich omdraaide. Ik pakte snel een handdoek en sloeg deze om mij heen. Toen stapte ik uit de douche en legde mijn hand op de schouder van de vrouw. "Het is al goed. Ik snap het." zei ik met een kleine glimlach, "Kan ik u misschien helpen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Yuri Leith Bishop

    Anna raakt ook een beetje buiten adem en kreunt af en toe. Hoe sneller ik ga, hoe harder zij kreunt, wat mij tevreden stelt. Ze zet haar nagels weer in mijn rug waar door ik nog iets sneller weer te gaan. Ik kus haar weer in haar nek en bijt haar af en toe zacht. Uiteidenlijk kan ik het niet meer binnen houden en kom ik luid kreunend in haar klaar, waarna ik nog even door blijf stoten.

    Anna Bailey Miller
    Hij gaat nog iets sneller en kust me in mijn nek en bijt me af en toe zacht totdat hij zijn hoogtepunt bereikt en luid kreunend in me klaar komt en ook ik kom met een luide kruin klaar en hij stoot nog even door en ik zoen hem nog in zijn nek. "Ik snap al welke ervaringen je bedoelt" zeg ik dan en ik grinnik even.

    Yuri Leith Bishop

    Anna komt ook met een luide kreun klaar, ze zoent me nog in mijn nek en ik hijg zacht. "Ik sna al welke ervaringen je bedoelt." zegt dan en en grinnikt even. Hier door moet ik ook zacht grinniken.
    "Je bent ook echt een slim meisje." zeg ik zacht en ik kus haar een aantal keer voordat ik tevreden van haar af rol, naast haar. Ashley ben ik ondertussen alweer zo goed als vergeten.


    Your make-up is terrible

    Ashley Jasmine Moore.
    Het meisje liet een gil van schrik, anders ik wel. Ze bedekte zich met haar handen. Ik hoorde vaag voetstappen en wanneer ik opeens een hand op mijn schouder voelde, kon ik het niet laten licht te schrikken. Mijn hand lag op de plek van mijn kloppende hart wanneer ik me opdraaide richting haar.
    Gelukkig had ze een handdoek om zich heen geslagen toen ik mijn blik op haar richtte. "Het is al goed. Ik snap het." zei ze met een kleine glimlach, "Kan ik u misschien helpen?" Kort beet ik op mijn lip terwijl ik haar bedachtzaam in me op nam. "Eh, misschien wel," begon ik, nog ietwat ongemakkelijk, "Ik ben opzoek naar Miss Stone voor een afspraak," vervolgde ik, nieuwsgierig.

    (Ik heb voor die baas maar wel even Miss Stone gedaan gehe.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anna Bailey Miller
    Ik grinnik even en hij kust me een aantal keer voordat hij van me af rolt en naast me gaat liggen. Ik draai me op mijn zij en kijk even naar hem. "en in welke leeftijdscategorie zou je mij indelen?" vraag ik dan met een grijns.

    Yuri Leith Bishop

    Ze draait zich op haar zij zodat ze naar mij kan kijken. "En in welke leeftijdscategorie zu je mij indelen?" vraagt ze met een grijns. Ik kijk haar even bedenkelijk aan waarna ik mijn ogen over haar naakte lichaam laat glijden.
    "Je lichaam is zeker weten 22, maar de rest... 26, absoluut." grijns ik tevreden. "Geweldig." grinnik ik er achter aan. Ik strek mijn hand even uit waarna ik over haar lichaam heen streel. Daarna kom ik overeind. "Ik denk dat ik maar weer eens moet opstappen." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Anna Bailey Miller
    Hij kijkt me even bedenken aan en laat zijn ogen over mijn lichaam glijden. "Je lichaam is zeker weten 22, maar de rest.. 26, absoluut" zegt hij en grijnst tevreden. "Geweldig" grinnikt hij er nog achteraan en hij strekt zijn hand even uit waarna hij weer over mijn lichaam heen streelt. "oefening baart kunst" zeg ik dan en hij komt overeind. "Ik denk dat ik maar eens moet opstappen" zegt hij. En ik ga rechtop zitten en knik. "Je weet me te vinden als je je verveeld" zeg ik dan. "Of ik er ben is weer een ander verhaal"

    Yuri Leith Bishop

    "Oefening baart kunst." zegt ze er op en ik knik grinnikend. Duidelijk ja. "Je weet me te vinden als je je verveeld." zegt ze. "Of ik er ben is weer een ander verhaal." Ik grinnik zacht en raap mijn boxer van de grond die ik aan begin te trekken.
    "Ik denk dat ik jou eerder aantref met iemand anders. Je bent veel te knap en goed om lang alleen te zitten denk ik." geef ik haar als complimentje, terwijl ik mijn broek aan trek en mijn telefoon weer in mijn broekzak laat glijden.


    Your make-up is terrible

    [Sorry dat ik nu pas reageer, ik zag je post niet door het gespam van Assassin en Mismi xd]

    Katelynn Serenity White Permanente Rol

    Ze beet kort op haar lip, terwijl ze me bedachtzaam in zich op nam. Ik onderdrukte maar een opmerking. Ik wilde niet dat ze een verkeerde indruk kreeg van ons hotel. Ze zou erg belangrijk kunnen zijn voor Mrs. Stone.
    "Eh, misschien wel," begon ze. Ik merkte dat het nog ongemakkelijk was voor haar. "Ik ben opzoek naar Miss Stone voor een afspraak," vervolgde ze toen nieuwsgierig. Ik knikte. "U bent dus Mrs. Moore? Ze had al verteld dat u vandaag langs zou komen." begon ik met een glimlach, "Helaas is ze nog eventjes bezig. Zal ik u anders een rondleiding geven door het hotel, terwijl we op haar wachten?" Toen keek ik even naar mezelf. "Terwijl u daarover nadenkt, ga ik mij snel even omkleden." Ik draaide me om, haastte me naar mijn kamer, maar ik kon niet verhinderen dat mijn billen zichtbaar waren doordat ik de handdoek verkeerd om had geslagen.
    Eenmaal in mijn kamer aangekomen, sloot ik de deur zorgvuldig af en kleedde ik mezelf snel om. Iets casuals dacht ik bij mezelf, dus ik trok weer mijn lievelingskleding aan. Toen ik mezelf had goedgekeurd in de spiegel liep ik weer terug en glimlachte naar Mrs. Moore. "Zo, laat ik mij nou eens fatsoenlijk voorstellen." begon ik en stak mijn hand uit, "Ik ben Katelynn Serenity White."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anna Bailey Miller
    "Ik hou dan wel van leuke avonden, maar ik duik nou ook weer niet met meerdere mannen in een avond het bed in" zeg ik dan en ondertussen sta ik op en ik loop naar mijn koffer toe en pak mijn badjas/kamerjas eruit en trek die aan. "Alhoewel je wel veel leert van verschillende mannen zeg ik dan" en ik kijk even naar zijn rug waar nog altijd goed te zien is dat ik mijn nagels erin heb gezet. "Sorry van mijn nagels" zeg ik dan en ik glimlach even.

    Yuri Leith Bishop

    "Ik hou wel van leuke avonden, maar ik duik nou ook weer niet met meerdere mannen in een avond het bed in." zegt ze. Ik grinnik zacht als ze op staat en naar haar koffer toe loopt, om haar kamerjas eruit te halen en die aan te trekken. Vrouwen zijn echt heel anders dan mannen, ik zou het zo nog eens doen. "Sorry van mijn nagels." zegt ze dan en ze glimlacht even.
    Ik draai een idioot rondje om mezelf heen om het te zien te krijgen. Ik moet blij zijn dat ik hier nog een paar dagen ben, anders zou Ashley zeker iets merken! "Zijn ze erg zichtbaar?" vraag ik dan toch licht bezorgd. Ze moeten natuurlijk wel op tijd weg zijn. Ik pak mijn schoenen die ik weer aan doe en ga op zoek naar mijn overhemd.


    Your make-up is terrible