• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Vier rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn, Collin en Brady.
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic.

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil AtearaShooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MadeByHades
    Charlie Mila EvergreenTsubaki
    Florence Ruth Campbell - Overexposed
    Jezebel Odys Fray - Leave

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:32 ]


    [Eenhoorns >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Eenhoorns >_>]


    || Half een, je weet wat er met me gebeurd als ik moe ben.. MAAR EEKHOORNS ZIJN OOK LEUK.. Toch? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Stiekem zijn paarden eenhoorns, maar hun hoorn is eraf gevroren in de ijstijd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Jaa.. Dat denk ik ook, haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Pfft, ik kijk gewoon weer breaking dawn. Haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Breaking Dawn valt me tegen. Ik had wat beters verwacht met meer actie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Het is mijn favoriet, maar ik kijk idd wel uit naar de volgende want daar komt wel veel actie enzo. Breaking Dawn vind ik gewoon mooi, ik weet niet (: Komt denk ik omdat ik Edward en Bella zo leuk vind samen. Maar dat met die teams vind ik gewoon niet echt cool, maar als ik moest kiezen Edward. Niet om het uiterlijk maar gewoon omdat, kweeniet hihi (: Jullie? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    || Het is mijn favoriet, maar ik kijk idd wel uit naar de volgende want daar komt wel veel actie enzo. Breaking Dawn vind ik gewoon mooi, ik weet niet (: Komt denk ik omdat ik Edward en Bella zo leuk vind samen. Maar dat met die teams vind ik gewoon niet echt cool, maar als ik moest kiezen Edward. Niet om het uiterlijk maar gewoon omdat, kweeniet hihi (: Jullie? ||


    || Teaaaaam Jacob ! Zie je die buik niet <3 ||


    [Bluhh, Taylor Lautner is echt lelijk, maar zijn buik is idd niet verkeerd. Maar ik sta voor Team Carlisle:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Yes, ik weet dat qua uiterlijk Jacob wel hot is. Maar weetje, ik houd er gewoon van dat Ed haar zo wilt beschermen, en dat hij meer geeft om haar veiligheid dan zijn eigen leven. En ik vind het gwn super sexy dat hij naar haar kijkt als ze slaapt, miehieh. En zijn mooie woordkeuzes. Maar hij is nou niet echt bepaald heel erg knap, ligt eraan welke scène eigenlijk. Bijvoorbeeld als ze dan in rio zijn en ze gaan daar dansen zegmaar, vind ik hem wel knap. Maar dan de volgende scène denk ik, mwah liever niet! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Trouwens @Shooter, mijn reactie van Bella is echt ver achterop geraakt. Zal ik hem even quoten of heb je gwn geen tijd? (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Geen een is knap, geef mij maar Billie Joe Armstrong]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    'Ness, we moeten naar Ness!' riep Bella geschrokken uit, waarna ze razendsnel opstond en achter Florence aanging, die aan de andere kant van het huis de bossen in was geflitst. Direct stormde ik achter Bella - en Florence - aan, met een donkere blik in mijn ogen. Na een aantal seconden rende ik zij aan zij met Bella en liet ik mijn blik even afglijden naar haar. 'Gaat het wel met jou?' vraag ik ongerust, het beeld van Bella die tegen een boom aan werd geknald niet kunnen vergeten.


    Isabella Marie Cullen

    Met een verbaasde blik in mijn ogen keek ik opzij. "Natúurlijk gaat het met mij!" riep ik verward uit. Was hij echt bezorgd om mij, terwijl ik dit allemaal makkelijk aankon. Als ik nog mens was had ik het begrepen, maar ik kon zo'n klein grietje wel aan. Maar Renesmee, niet. "Edward, waar zijn ze?" ik kwam slippend tot stilstand, waardoor hij half tegen me opbotste.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:38 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jezebel Odys Fray
    Heel even kostte het mij om haar verachterlijke gave te omzeilen. Ik leefde al lang genoeg met uitzonderlijk, krachtige vampiers om te weten hoe je andermans gaven blokkeerde. ‘Vuur doet je niets? Wat jammer nou. Ik had je graag zien branden.’ Mijn onschuldige toon als dat van een engeltje. Liefkozend gleden mijn vingers een moment door mijn lokken. ‘Wel, ik kan jou dan misschien niet laten wegschroeien, maar dit gebouw? Met al deze mensen?’ Er verscheen een schaapachtige twinkeling in mijn ogen toen ik hier en daar een vlammetje in het hout liet grijpen. Steeds meer, en meer.
    ‘Jezebel!’ Verveelt draaide ik me om richting het soprame geluid.
    Jay' rode ogen blonken bezorgd en chagrijnig. Hij legde een hand op mijn schouder en keek opzij, naar het vreemde meisje. ‘Jez.’ Zijn stem klonk dwingend. ‘Wat wil je van me, Jay?’ Jason was een buitengewoon, aantrekkelijke vampier die samen met de rest van zijn familie onderdak had geboden toen ik als baby voor de deur had gelegen. Net zoals zijn familieleden - was Jay bijzonder sterk in zijn gave.
    ‘Kom naar huis voor je deze mooie tent afbrand.’ Er klonk ironie in zijn stem terwijl hij met een vingerknip het vuur doofde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.