• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou ja, mijn nieuwe personage Lauren, is nu in de slaapzaal en ligt angstig op haar bed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heb ik al allemaal gelezen, whaha. Kijk wel wat ik doe en Deem wil je wat schrijven met Ian??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [o_0 Geen Josh!
    -omg, I luf Aireal! Dat ze er is!-]

    Marcell
    "De badkamer is dichterbij?" Zeg ik subtiel. Ik sweer dat ik het doe. Ik sluit haar op als ze niet naar de slaapzaal gaat, maar dat is niet om haar bang te krijgen. Het is om te zorgen dat Aireal als een bewaker gezien wordt. Want als Les haar als een bewaker ziet, dan zullen veel haar zo zien. Een échte bewaker waar je niks bij uit moet proberen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen. Ik leg mijn hoofd tegen de hare en kijk zo naar het landschap. De vlokken dwarrelen voor onze ogen op de grond. Ik streel met mijn duim naomi's schouder. Ik kijk voor me uit. Niet echt wetend wat er op te zeggen. 'Als ik je niet meer zou willen vertrouwen heeft onze relatie geen zin en ik houd teveel van je om het kapot te laten gaan,' fluister ik. Ik kijk haar aan, maar haar ogen zijn gesloten. Ik hoor haar regelmatige ademhaling en glimlach. 'Welterusten,' fluister ik en druk een kusje op haar kruin. Ik houd haar dicht tegen me aan en kijk naar de bergen en de sneeuw die neer dwarrelt. Ik mis Canada op dit soort momenten, ik mis thuis, al heb ik die niet eens. Het veilige gevoel is weg. En dat veilige gevoel heb ik, ondanks alles, alleen in Canada. Althans, dat denk ik. Verder dan Amerika en Canada ben ik nooit geweest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    Ik ging heel voorzichtig op het bed van het prachtige meisje zitten. Haar lange haren hingen voor haar gezicht dus ik kon haar niet zien, maar hoe ze daar lag... Het was gewoon perfect.
    "Hey." Fluisterde ik. Ik wist niet of ze sliep, en ik voelde me dus een beetje dommig dat ik misschien wel tegen een slapend persoon praatte.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Leslie Day
    Zijn opmerking zorgt ervoor dat er een rilling door me heen trekt. Ik kijk verbeten weg, als hij dat doet.. Toen ik met Josh in de kast vast zat trilde ik al helemaal. Maar toen was ik nog mét iemand. Nu zal ik er anders helemaal alleen zitten. 'Phoe phoe, vast zitten in een badkamer is niet zo erg. Dan kan ik altijd nog zelfmoord plegen door mezelf te verzuipen.' en ik kijk hem dan strak aan. Toen ik in die cel zat probeerde ik ook mezelf knock out te slaan tegen de wasrandtafel. Hij weet dus waar ik toe in staat ben als ik bang ben. 'En eigenlijk geef je me alsnog geen keus. Want ik kan niet lopen, weiger te kruipen. Dus dan sleur je me automatisch ergens heen. En ik geef liever dan de voorkeur aan de slaapzaal dan aan de badkamer. Maar wat dacht je ervan als jullie gewoon even weg gaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ff eten, dan komt Aireal weer in het beeld ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Aria Campbell

    Ik bijt op mijn lip en haal de haren uit mijn gezicht. Ik kijk de jongen aan en heb gelijk spijt dat ik niet heb gedaan alsof ik sliep.
    'Hoi,' mompel ik en staar naar het plafond. Waarom zocht hij contact met me? Waarom liet hij me niet met rust? Zoals iedereen al 3 jaar lang doet. Behalve mijn oma dan, maar verder bemoeide niemand zich met me. Ik bijt op mijn lip en een rilling gaat over mijn rug. Ik probeer de gedachtes aan mijn ouders weg te dwingen en het lukt me. Ik wil huilen, maar ik huil niet. Ik ga niet gelijk huilen bij die jongen. Ik bijt op mijn lip en kijk hem langzaam aan.
    'Kan ik je ergens mee helpen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell
    "Slecht plan" Ik kijk Aireal aan. Leslie heeft haar keuze dus gemaakt. Ze zegt het zelf al. Dan sleur je me automatisch ergens heen (..) En ik geef liever de voorkeur aan de slaapzaal dan aan de badkamer. Duidelijker kan niet. Ik ga zo staan dat ik haar makkelijk bij haar onderbenen vast kan pakken -niet bij haar enkels, zo aardig ben ik nog- en gebaar Aireal dat ze haar wel bij haar hoofd enzo mag ondersteunen. Sleuren zou ook kunnen, maar dit is makkelijker. Dus. Ik pak haar bij haar onderbenen vast en wacht tot Aireal Leslie anders vast pakt. Leslie kan helemaal niks.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Me22222]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet eeeeten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Ian O'Shea

    "Dat zou inderdaad zonde zijn. " zeg ik en draai me op mijn rug.
    "Weet je, 1 ding is toch wel een voordeel. Als ik hier niet had gezeten had ik jou niet leren kennen," zeg ik. AL moeten we wel weg zien te geraken.


    Amy Michels

    Met een glimlach kijk ik hem aan. 'Ja, een voordeel.' Ik grinnik en geef hem een kus op zijn wang. Dan nestel ik me tegen hem aan en kijk naar het plafond. 'Maar ik had je liever ontmoet terwijl je stond te wachten bij the London Eye of voor de Big Ben,' glimlach ik en zucht even. Ik kijk Luke aan en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Maar we zitten hier.' Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aireal
    Ik nam haar op door mijn armen onder haar oksels door te steken en mijn vingers dan te verstrengelen. Met gemak tilde ik haar omhoog en wachtte toen weer op de volgende zet van Marcell.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @EDWESTWICK

    EDWESTWICK schreef:
    Jamy Black
    Verlegen keek ik Jack aan, voorzichtig pakte ik zijn hand en gaf er een heel klein kusje op. Ik wilde hem vastpakken en zoenen. Maar ik hield me in en fluisterde toen zachtjes: "Ik wil je."

    Dit was mijn laatste reactie... misschien heb je hem over het hoofd gezien want de jouwe lijkt me niet echt erop te passen ;p
    Jack Collins
    Mijn lippen reageerden vanzelf op de zijne. Even vroeg ik me af wat ik aan het doen was, maar dat duwde ik weg. Mijn handen belandden op een of andere manier in zijn haar, terwijl ik mezelf dichter tegen hem aan drukte.
    Ik had iemand die van me hield, dat voelde ik. Iemand die echt van me hield en nog beter, ik hield van hem. Ik had hem echt toegelaten!
    Een traan liep over mijn wang en liet de kus zout smaken. De traan was van geluk, geluk dat ik veranderd was. Ik verstopte me niet meer!
    Of toch niet meer voor Jamy.

    En dat was als reactie op dit:
    Jamy Black
    Vol verbazing staar ik naar Jack, ik probeer zijn woorden te plaatsen. "Dus dat betekend dat je me leuk vind en-" voor ik verder kon gaan sprong ik op en pakte zijn hand vast. Ik had geen zin om te praten en besloot dat daden in deze situatie beter waren dan woorden. Ik boog voorover en drukte mijn lippen op de zijne. Ik wilde hem vasthouden en knuffelen en voor altijd bij hem zijn, maar voor voorlopig vond ik een zoen al heel fijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik zie dat hij voor me komt staan en eigenlijk wil ik tegen zijn scheen schoppen maar hij pakt mijn benen vast. En dan pakt Aireal mij onder mijn oksels. 'Laat me los,' zeg ik boos. En ze tilt me omhoog. Ik zucht gefrustreerd. Waarom moet dit nou? 'Wat maakt het nou uit als ik op de gang ben? Zoals jullie zelf zien kan ik niet echt ergens heen.' En ik stribbel een beetje tegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.