• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [1 reactie, dan moet ik écht aan mijn hw]

    Marcell
    "Alle dansers moeten 's nachts naar de slaapzaal" Zeg ik kortaf. Ik kijk even naar Aireal -we zijn best een goed team- en begin dan naar de slaapzaal te lopen, naar haar bed die ik ondertussen uit mijn hoofd weet te vinden, en leg haar daar weer neer. Nouja, leg.. Ik kijk haar even kort aan en werp dan een blik door de slaapzaal. Vervolgens loop ik terug de gang op en wacht tot Aireal meekomt. "Toiletten en cellen nog" Zeg ik. Dan mag ik gaan. Gosh. Wat wil ik graag weg.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Aireal
    Ik wou zeggen dat ze wel geluk had dat wij het waren. Dat anderen haar niet zouden gedragen hebben en zeker niet gewoon terug gestuurd zouden hebben naar de slaapzaal, maar ergens had ik wel het gevoel dat dat niet mocht. Ik liet sowieso niet veel van mezelf zien dus zei ik niks.
    Ik volg hem en nadat het meisje weer op haar bed ligt, doen we de ronden verder. De toiletten waren leeg en in die cel zat die ene danser, maar die lieten we nog een nachtje zitten.
    Toen liepen we weer naar de slaapzaal en nadat we geteld hadden en hadden gezien dat ze er allemaal zaten, sloten we de deur af.
    "Ok, goedenacht." mompelde ik dan en liep terug naar de vertrekken van de bewakers.

    {zo nu kan ik verder met Aireal, zonder dat ik op Marcell moet wachten ;p}

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aireal
    Ik tikte de code in en stapte toen het gedeelte van de bewakers binnen. Ik liep naar mijn kamer, helemaal aan het einde van de gang. Ik was de enige, van degenen die hier bleven slapen, met een eigen kamer. Maar ik was dan ook de enige vrouw.
    Ik liep naar binnen en trok de deur achter me dicht. Meteen deed ik ze op slot, maar zag wel dat dat niet veel ging uitmaken. Zoals ik al zei eens blazen en het is open...
    Ah ja, niet slapen dan.
    Ik liep naar de kast en kleedde me ondertussen al uit. Daarna trok ik gewoon een veel te groot shirt over mijn ondergoed. Ik gooide mijn bewakingskleren op een hoopje aan de kant, voor mijn shift van morgen en kroop meteen onder de lakens.
    Ik bleef met open ogen liggen, mezelf voornemend niet te gaan slapen, maar na een klein uurtje vielen mijn ogen toe en dommelde ik toch weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat is iedereen eigenlijk aan het doen?? ;0 Ben gwn niewsgierig.. En niemand heeft Naomi en Ian ontdenkt, whaha, zij zijn ook niet in de slaapzaal. ;)]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 18:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Prima ^v^]

    Marcell
    "Goede nacht" Ik glimlach even kort en loop dan door verschillende deuren het gebied voor de dansers uit. Godzijdank. Vervolgens trek ik daar mijn uniform ding uit en dump de schoenen daar ook neer, die ik verwissel voor mijn eigen spullen. Gewoon een simpele sweater, jeans en gympen. Niet zo moeilijk of deur. Handig. Ik loop naar mijn fiets toe en zet koers naar huis. Finally.

    [Nu ga ik echt xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Pechhhh :P Ze zijn het nu gewoon wel :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Naomi, Luke en Grey? Reageer pleasee? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    JokerBaby schreef:
    @EDWESTWICK
    (...)


    [oeps, hahaha.
    sorry! hier komt het antwoord:]

    Jamy Black
    Mijn vingers gleden over zijn rug en aaiden zijn heupen. Opeens voelde ik een traan over zijn wang rollen, het versmolt met mijn wang. Ik wilde hem dichter tegen me aandrukken, maar in plaats daarvan haalde ik mijn lippen van de zijne. Ik streek met mijn trillende vingers een lok haar achter zijn oor. "Zoen ik zo slecht dat je ervan moet huilen?" Vroeg ik toen, half als grapje.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Aireal
    Het was al een hele tijd nacht en ik was diep in slaap tot ik van iets wakker werd. Mijn hand werd langzaam naar boven getrokken. Zo langzaam dat ik er maar heel traag van wakker werd. Ik voelde hoe iemand boven me hing.
    Plots besefte ik wat dat de betekenen had en mijn ogen schoten open. Ik snokte aan mijn hand, maar die hing vast aan de spijlen van het bed boven me.
    Mijn andere hand hing ook vast.
    Hoe had hij dat kunnen doen zonder me wakker te maken?
    De persoon had door dat ik wakker was en ging op me zitten. Ik zag zijn tanden binken in de duisternis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Grey Pritchett
    Totaal verbijsterd door haar mooiheid staarde ik in de ogen van het meisje. Ze leek me direct en spontaan, en daar hield ik wel van.
    "Ik hoef niks, ik zag je alleen liggen en ik dacht dat je misschien wel wat company kon gebruiken. Als je een schouder om op te huilen, een luisterend oor of gewoon een kletspraatje wilt, then I'm your man."
    Ik keek haar indringend aan en glimlachte badass.

    [Sorry voor de engelse woorden hierin, maar ik vond dat even beter passen. ;p]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Jack Collins
    Ik schudde mijn hoofd, terwijl ik mijn voorhoofd tegen de zijne legde.
    "Je bent de eerste die ik toelaat in mijn leven sinds... sinds jaren." probeerde ik het uit te leggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen. Ik leg mijn hoofd tegen de hare en kijk zo naar het landschap. De vlokken dwarrelen voor onze ogen op de grond. Ik streel met mijn duim naomi's schouder. Ik kijk voor me uit. Niet echt wetend wat er op te zeggen. 'Als ik je niet meer zou willen vertrouwen heeft onze relatie geen zin en ik houd teveel van je om het kapot te laten gaan,' fluister ik. Ik kijk haar aan, maar haar ogen zijn gesloten. Ik hoor haar regelmatige ademhaling en glimlach. 'Welterusten,' fluister ik en druk een kusje op haar kruin. Ik houd haar dicht tegen me aan en kijk naar de bergen en de sneeuw die neer dwarrelt. Ik mis Canada op dit soort momenten, ik mis thuis, al heb ik die niet eens. Het veilige gevoel is weg. En dat veilige gevoel heb ik, ondanks alles, alleen in Canada. Althans, dat denk ik. Verder dan Amerika en Canada ben ik nooit geweest.


    Naomi Micheal

    Ik voel kou om me heen en open langzaam mijn ogen en knipper even en ril weer even en kijk dan op en zie Ian en glimlach even en ga weer dicht tegen hem aanzitten om het minder koud te hebben. 'Ben ik in slaap gevallen?' vraag ik dan zach en wrijf even in mijn ogen. 'Hoe lang?' vraag ik dan en grinnik even en druk een kusje op zin wang en leg dan mijn hoofd weer tegen zijn borst en kijk weer naar het landschap.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Fem, wanneer laten we Charlynn en Mario wkkr worden? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Hmm, is iedereen al gaan slapen?
    Anders wachten we nog heeeeeeel even, wan heb het ff druk :p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lauren Aria Campbell

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Het gaat goed met me, maar bedenkt,' glimlach ik even en draai me op mijn zij. ik staar voor me uit en knipper met mijn ogen. 'En hoe weet ik dat je het meent,' vraag ik en kijk hem even aan. Niemand zei zoiets tegen me en ik lag hier misschien 10 minuten. Waarom zou je zoiets tegen me zeggen? Ik bijt op mijn lip en kijk hem weer aan. Om mijn uiterlijk, deed hij daarom zo tegen me? Want dan kan hij opdonderen. Ik ben heel mijn leven alleen geweest. Met een tas vol kleren, geld dat mijn ouders aan me hebben achtergelaten en mijn oma als enige steun. Kleren die ik kocht van het geld, het slapen in lokalen, op het station of in leegstaande pande. Altijd was ik alleen geweest en het enige waar mensen naar keken als ze mij zagen was mijn gezicht.Geflirt op straat en ga maar door. Want hoewel ik zoveel op straat leefde, had ik geld zat en was mijn oma's appartement van mij. Ik leefde er alleen haast niet. De herinneringen waren daar te pijnlijk, maar douche deed ik daar wel. Dus hoewel ik op straat leefde, zag ik er altijd wel fris en verzorgd uit. Waarschijnlijk dat mensen ook alleen maar om mijn uiterlijk gaven om die reden. Ik zag er niet uit als een zwerver en dat ben ik ook niet. Ik ben een wees, een meisje zonder ouders en een meisje die nu in een rare wereld is beland. ik zucht en kijk de jongen even aan. Dan draai ik me weer om.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne