• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nathaniël Edwards||Teacher
    Ik grinnik zacht "Wel, als jullie dat willen regel ik wel iets met Meneer Holmes" Zeg ik glimlachend "Niet dat dat makkelijk word met die saaie vent.." Ik zucht "Maar als het aan mij ligt dan doen we het" Zeg ik glimlachend.

    [En TT zit bij Julia, hij gaat niet meer naar Jade toe heeft hij gezegd. It's an impossible love :')
    Ik zei het je dat ik hun kapot ging maken als ik Finn niet kreeg (:<]


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    'Yes,' grijns ik, ik krijg al gelijk ideeën om de meiden bang te maken en grijns ondeugend. Ik geef Elena een knipoog.
    'Gaan we nu iets doen?' vraag ik, 'of hebben we gewoon even vrij?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Owhjah, ik waarschuw alvast.. Er zijn mensen die het irritant vinde ndat we off-topic praten..
    Sorry maar ik vind dat juist irritant, en zeurderig. Sorry xd
    Ik ben het gewoon gewend om off-topic te praten,,]


    Little do you know

    Nathaniël Edwards||Teacher
    Ik haal mijn schouders op "Wel, als jullie nu iets willen doen dan kan dat. maar als je vrij wil dan vind ik dat ook niet erg" Zeg ik dan met een glimlach.


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Zodra ik me een beetje heb op gefrist en mijn luchtbed en alles klaar ligt stap ik weer naar buiten. Verderop zie ik Danniël. Ik glimlach en loop rustig naar hem toe. 'Hee Danny' zeg ik en plof naast hem. 'Heb je er een beetje zin in?' vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Blyss Felice Hide
    'Het klinkt of je hier wel vaker bent,' zeg ik.
    'Woon je hier of zo?' vraag ik, 'sorry dat ik je bestook met vragen, ik ben een beetje een nieuwsgierig typje,' geef ik toe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elena Pyralis Miller - Halfgodin|vuur
    Ik grinnik. "het heeft zo zijn voordelen om alleen met vrienden te kamperen, dan zijn er geen saaie mensen" zeg ik dan. Matt vind het een goed idee en knipoogt even naar me. Als hij denkt dat hij mij bang kan maken, dan heeft hij het goed mis. Matt vraagt nog of ze nu nog iets gaan doen, of dat ze vrij zijn en de leraar zegt eigenlijk dat het hem niet zoveel uitmaakt, het kan allebij. "Hebben jullie al genoeg hout voor een kampvuur?" vraag ik dan. "Anders kunnen we dat misschien al verzamelen, ik weet wel waar je dat kunt vinden" zeg ik dan.

    [Danny was al aan het praten met uhm.. Oh fuck I forgot her name x'd
    Maargoed, you can Join :')]
    Danniël Hudson
    Ik kijk verbaast als er nog een MEISJE bij me komt zitten, dit kamp maakte me populair? En ik wist niet hoe ik ermee om moest gaan.. "Hoi.." Begroet ik haar terug.
    "Uhm.. Jawel.. Denk ik.." Zeg ik zachtjes.


    Little do you know

    Nathaniël Edwards||Teacher
    Ik glimlach "Ja.. Ik zie dat Holmes al wat gemaakt heeft maar echt kampvuur waardig ziet het er niet uit.. Die stoelen dat past toch neit bij een gezellg kampvuur?" Zeg ik grinnikend "Als ik denk aan een kampvuur dan denk ik aan een enorm vuur met een paar boomstronken waar je op kunt zitten, alleen word dat een beeetje zwaar om hierheen te krijgen" Ik lach zachtjes,
    "Maargoed, laten we maar wat houd gaan sprokkelen?" Stel ik dan glimlachend voor.


    Little do you know

    Matt Jason Hartley
    Ik kijk om me heen.
    'Volgens mij moeten we hout gaan verzamelen,' zeg ik.
    'Zullen wij dat gaan doen?' vraag ik aan Elena.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Nou, hij is wel een leraar die vaak gekampeerd heeft en gaat jou Mary Sue leraar dan even alle boomstronken verplaatsen? :'D Veel plezier ermee.]


    Your make-up is terrible

    [Waarom doe je zo naaiend tegen mij?
    What the fuck heb ik jou ooit misdaan? -.-']


    Little do you know

    Eleonora Luanna Lockwood

    Ik glimlach naar hem en kijk even naar het andere meisje dat er ook bij zit. Ze zegt niet heel veel. Ik kijk weer naar Danniël. 'Ik ben Eleonora' stel ik me maar voor. Hij weet denk ik niet meer wie ik ben. Ik glimlach lief naar hem. 'Weet jij wat de bedoeling is van vanavond?'


    ~

    Assassin schreef:
    [Nou, hij is wel een leraar die vaak gekampeerd heeft en gaat jou Mary Sue leraar dan even alle boomstronken verplaatsen? :'D Veel plezier ermee.]


    [Misschien kan dat ook iets vriendelijker?]


    ~

    Roww schreef:
    [Owhjah, ik waarschuw alvast.. Er zijn mensen die het irritant vinde ndat we off-topic praten..
    Sorry maar ik vind dat juist irritant, en zeurderig. Sorry xd
    Ik ben het gewoon gewend om off-topic te praten,,]


    [Dit vooral. Ik probeerde helemaal niemand te beledigen of zo, maar alleen een beetje advies te geven. Je moet je niet zo enorm aangevallen voelen trouwens. Ik bedoel dit niet rot tegen over jou, maar al jou karakters vinden het leuk om erg onrealistisch te doen en die van mij de hele tijd af te kraken.]


    Your make-up is terrible