• Een groep leerlingen gaan op kamp met hun leraar. Wat ze niet weten is dat in het bos waar ze kamperen mythische wezens en halfgoden rondlopen. Zij slapen 's nachts in de meest luxueuze boomhut, de leerlingen in tentjes. De wezens proberen hen te belemmeren daar te kamperen. Maar er zijn ook wezens die zo ver mogelijk bij de leerlingen uit de groep wegblijven.
    Just one more thing:
    Try to stay alive in tests. The Mythic Creatures will bully you till the end.



    MENSEN
    Leerlingen (max. 15):
    Eleonora Luanna Lockwood - Stuttgart
    Gereserveerd - Lovelydemon
    Arya Raven Hale - Khione
    Blyss Felice Hide - xSpookje
    Mila Smith - TheseWords
    Rosali Amalia Black - Roww
    Matt Jason Hartley - xSpookje
    Jay Black - TheseWords
    Daniël Bryan Hudson - Roww
    Jason Greg Host - Roww



    Leraren(max. 2):
    Liam Peyton Holmes - Assassin
    Nathaniel Dannis Edwards - Roww



    MYTHISCHE WEZENS
    Halfgoden:

    Felice Lily Firze | Zeus - xVanilla
    Elena Pyralis Miller | Helios - Mismi
    Aurora Viridia Magnae | Poseidon - xVanilla
    Alec Marcus Sherwood | Apollo - SupahBaby
    Mason Virgo Magnae | Poseidon - xVanilla



    Mythische wezens:
    Sony Aileen | Watergeest - RememberYoux
    Stephani Johnson | Vampire - Roww
    Grace Valentine Flair | Mermaid - xSpookje
    Ashton | Demon - Khione




    Invullen:
    Rol: (wat ben je? Halfgod-graag aangeven welke Griekse god-, leerling, leraar, mythisch wezen-graag aangeven wat voor wezen-)
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    -Reactie min. 3 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door xVanilla of xSpookje. Als zij niet online zijn dan zal degene die het laatste bericht heeft gestuurd een nieuw topic aanmaken
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Om al het gediscussieer te voorkomen, het praattopic

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 20:03 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Danny Hudson
    Ik glimlachte licht "Achja, ik hoop dat we vanavond bij het kampvuur gaan zitten, lijkt me wel gezellig" Zeg ik dan waarna ik met mijn hand achter mijn oor krab,


    Little do you know

    Mila Smith
    'Zo te zien is dat wel de bedoeling' antwoordde ik, doelend op de stoelen die in het midden in een rondje stonden 'Tevens zullen we ook wel verplicht zijn met zijn allen te eten, dus dan kan je ook weer mensen leren kennen. Trouwens, zo erg zijn wij niet hoor. Eigenlijk zit je in een hele leuke klas. Als je tegen iemand praat, zal die persoon vast wel terug praten'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Danny Hudson
    Ik glimlach even "Ja, daar heb je vast wel gelijk in.." Zeg ik dan,
    Ik kijk even rond over het veld, "Ik hoop wel dat we af en toe iets leuks gaan doen zoals een spokentocht ofzo" Zeg ik dan "En dan dat de leraren ofzo spoken zijn? Meneer holmes hoeft zich daarvoor niet echt te verkleden" Zeg ik schouderophalend, ik begon me op mijn gemakt te voelen en verloor mijn verlegen image langzaam,,


    Little do you know

    [What about Jason?
    :')]


    Little do you know

    Mila Smith
    Toen hij begon over een spokentocht keek ik hem heel even verbaasd aan, maar toen hij zei dat meneer Holmes zich niet hoefde te verkleden om op een spook te lijken schoot ik in de lach. 'Inderdaad' antwoordde ik lachend. Zo erg was deze jongen nog niet...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Danny Hudson
    Ik glimlachte toen ze om mijn grap moest lachen,
    Het was leuk als mensen om me lachten, maakte me niet uit om welke manier of welke reden. Ik vond het zelfs niet erg als mensen lachten als ik viel, ik lachte altijd mee,,


    Little do you know

    Felice Lily Firze
    Ik spring uit de bomen en loop terug. Ik knal tegen een jongen op. 'Sorry,' mompel ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jason Host
    Ik draai me om naar de persoon die zojuist tegen me aan botste, mijn boze uitdrukking verzachtte meteen toen ik zag dat het een meisje was "Geeft niet hoor, schoonheid" Zei ik met een lichte grijns.


    Little do you know

    Felice Lily Firze
    Oké, hij noemde zojuist schoonheid. 'Waar kom jij vandaan?' vraag ik hem. Ik laat mijn blik snel langs de tenten gaan. Niks bijzonders.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jason Host
    "Ik kom uit een stadje" Zeg ik schouderophalend,
    "Ken jij de omgeving hier misschien? Want ik wil graag zwemmen.. Dus ik vroeg me af of hier ergens een meertje is?" Ik kijk haar aan met een speelse grijns,


    Little do you know

    Felice Lily Firze
    'Tja, ik weet wel waar er een meer is. Ik wil het je wel laten zien.' Ik loop naar het meertje, zoals ik wel vaker deed als ik alleen wilde zijn. Ik zet de electriciteit aan bij mij en iedere keer als ik mijn voet verzet verschijnen bliksemschichtjes tussen de grond en mijn hiel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik ga ff wat eten]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Haha ja ik wilde net ook wat gaan eten, maar wat ik op brood wil is er niet. dus ik moet wachten :')
    Eetse (:]
    Jason Host
    Ik loop glimlachend achter haar aan en als het meer inzicht komt glimlach ik breed "Dit water is, helemaal niet vies of modderig? Wat je juist zou verwachten van een meer in het bos.." Zeg ik verwonderd. Ik kijk het meisje aan "Ik ben trouwens Jason" Zeg ik met trots "En jou naam is?" Vraag ik met een scheve grijns.


    Little do you know

    Felice Lily Firze
    'Dit water is, helemaal niet vies of modderig? Wat je juist zou verwachten van een meer in het bos..' hoor ik hem zeggen. 'Ik ben trouwens Jason,' zegt hij en ik walg van de trots die ik hoor. 'En jou naam is?' vraagt hij me. 'Felice Firze.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jason Host
    "Mooie naam" Zeg ik met een scheve grijns.
    "Ik ga denk ik maar terug naar het kamp. Mijn vrienden zullen me wel missen nu" Ik grinnik zacht en ga met mijn hand door mijn haar,


    Little do you know