• Morgenochtend zal Q een tijdje down zijn ivm het invoeren van het nieuwe design!

    Hoelang gaat dat duren
    Moeilijk te voorspellen. Waarschijnlijk heb ik een uurtje nodig om de laatste belangrijke dingen veranderingen te maken en alles over te zetten. Daarna zal ik op alle (!) pagina's wat kleine dingetjes moeten veranderen, maar daarvoor hoeft de site niet meer down te zijn.

    Een nieuw design? Wat is er mis met het oude?
    Verandering is altijd suf, maar dat is het huidige design ook :) Het oude design is al meer dan 5 jaar oud en is aan vervanging toe. De techniek erachter is zwaar verouderd en staat nieuwe functies in de weg. Het nieuwe design zal een stuk sneller en flexibeler zijn. Het past zich bijvoorbeeld netjes aan op een tablet of mobiel.

    Ik wil geen vernieuwing!
    Dat zeiden ze in 2004 ook en toen zag de site er zo uit:
    http://web.archive.org/web/20041130074955/http://www.quizlet.nl/


    Dit is mijn signature...

    Ben erg benieuwd!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Assassin schreef:
    Deze is helemaal niet 5 jaar oud. 3/4 jaar geleden was er nog een andere hoor. D: Ik weet nu al dat ik de komende maanden ga vloeken op het nieuwe design tot ik eraan gewend ben. Maar, blijkbaar is het wel echt nodig.

    Inderdaad. Dat was en groene en volgens mij was het logo iets moet verschillende tinten groene blokjes. =P

    Ik heb het allemaal al gezien, dus het is geen verassing meer. :Y)

    Mosby schreef:
    Hmm ik ga weer overal verkeerd klikken denk ik dan. Ik klik al mis als er een knop bijgekomen is. c:
    Maar ik ben zeer benieuwd. Blijven de "standaard templates" dan bestaan of verdwijnen die dan?

    Die verdwijnen. Maar je kan er zelf maken zoals nu.

    Rutger neemt zo goed als alles over. Dus ook templates. =)
    Het zit gewoon in een nieuw jasje. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yoda schreef:
    Veel plezier met wennen morgen, mensen 8D

    Fuck you! :Y)
    Nou, ik ben blij dat ik een halve dag heb morgen, kan ik lekker veel tijd spenderen aan het wennen van Q.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zo erg wennen vind ik het helemaal niet. Okay, sommige dingen zitten net iets anders, maar over het algemeen is het redelijk hetzelfde. Vind ik dan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    (...)
    Die verdwijnen. Maar je kan er zelf maken zoals nu.

    Rutger neemt zo goed als alles over. Dus ook templates. =)
    Het zit gewoon in een nieuw jasje. ^^
    Dus moeten we dan nieuwe maken of kunnen we ze gewoon opnieuw instellen. Ik vond het even verwarrend, sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het design dat er nu is toch wel mooier dan die uit 2004!

    En ik ben benieuwd naar het nieuwe design, veranderd er trouwens nog iets aan de template's?


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    (...)
    Die verdwijnen. Maar je kan er zelf maken zoals nu.

    Rutger neemt zo goed als alles over. Dus ook templates. =)
    Het zit gewoon in een nieuw jasje. ^^

    Mooi, dan hoef ik nooit meer op die klote Orleans template te kijken want die was ik werkelijk beu gezien :'D
    Komt er een nieuw logo ook? c:

    ben nog maar net op Q, maar ben hartstikke benieuwd!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Mosby schreef:
    (...)
    Mooi, dan hoef ik nooit meer op die klote Orleans template te kijken want die was ik werkelijk beu gezien :'D
    Komt er een nieuw logo ook? c:
    Haha, ik ben die ook beu gezien. Je had hem maar niet zo mooi moeten maken. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 18:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kyoshi schreef:
    Nou, ik ben benieuwd!


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mosby schreef:
    (...)
    Mooi, dan hoef ik nooit meer op die klote Orleans template te kijken want die was ik werkelijk beu gezien :'D
    Komt er een nieuw logo ook? c:

    Ik ga niet teveel verklappen hé. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik ga niet teveel verklappen hé. :Y)

    Ik zelf vind verraden of er een logo is niet erg, want dan willen ze dat ook weten en vertellen we het lekker niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:02 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het ziet er echt goed uit, al zal het wel wennen worden. *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."