• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Na een poosje gaf ik het op ik was inet echt sterk al snel kwam Blaine die ons opzij liet gaan en hield hun uitelkaar.
    Waar sloeg dit op, het was niets voor Finn om zo te reageren.
    Ik zucht even en zwom uiteindelijk naar Kurt en sloeg een arm om hem heen.
    Gelijk voelde ik me vermoeid maar liet niets merken

    lizz
    toen blaine het had overgenomen zwom ik ook naar Kurt die geschokt stond toe te kijken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Blaine trok me naar achteren en ik probeerde mezelf los te krijgen om die Damian nog een paar keer goed op zijn bek te rammen. Wat hij allemaal zei, ging veel te ver. Ik zag hem nu schijnheilig doen bij Bella en werd nu nog bozer. 'Hij speelt het allemaal!' riep ik tegen Bella. Waarom ging ze naar hem toe en was ze bezorgd over hem? Het was allemaal zijn schuld! Hij zei die dingen over haar en over Kurt en Blaine! Ik probeerde nu met nog meer kracht om mezelf los te rukken, maar Blaine had me te stevig vast. 'Het is allemaal nep! Hij is achterbaks, Bella! Hij begon!' riep ik woedend, het leek nu wel even een kleuterklas. Maar het was de waarheid, hij lokte me gewoon uit! Hij zat er gewoon op te wachten totdat dit gebeurde, hij is echt doordacht.

    Damian Furioso

    Voordat we het wisten werden we uit elkaar gehaald door die homo. Daarvoor wilden die andere twee meisjes ons uit elkaar halen, wat mislukte. Ik zei en deed niks meer en keek naar Bella. Troostend sloeg ik mijn armen om haar heen. 'Ik heb niks, maak je geen zorgen.' zei ik geruststellend tegen haar. 'Hij is gewoon jaloers op onze vriendschap, Bella.' zei ik zuchtend tegen haar. 'Hij zei dat ik uit jouw buurt moest blijven en dat jij van hem was. Daarna viel hij me aan.' loog ik met een stalen gezicht. Dit was niet waar, maar ik zou het allemaal slim spelen.

    Kurt Hummel

    Rachel en Lizz renden snel naar de vechtende jongens toe. Ik bleef op een afstandje staan omdat dit niet goed voor Emily was. Ik had haar nu in mijn armen, dus ze was mijn verantwoordelijkheid nu. Ze begon te huilen omdat ze merkte dat er iets niet pluis was. 'Shhh, rustig maar.' suste ik haar. Blaine haalde Finn en Damian uit elkaar en nu liep Bella naar Damian toe en probeerde ze hem te sussen. Blaine deed hetzelfde bij Finn, maar hij probeerde zich nog steeds los te rukken. Dit was echt helemaal niets voor Finn, om zomaar ineens iemand aan te vallen. Op dat moment kwamen Rachel en Lizz terug en had ik Emily eindelijk stil gekregen. 'Dit is echt helemaal niets voor Finn.' zei ik verbaasd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "weeje ik ken die jongen niet maar ik heb het gevoel dat hij een spelletje speelt" mompel ik in gedachtes.
    Ik keek rond maar zag nergens Logan.
    Ik begon me zorgen te maken.
    "ow Kurt Emily komt binnenkort logeren" glimlach ik even.

    Lizz
    Ik schudde even mijn hoofd.
    "kom we gaan met haar zitten" stel ik even voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Meteen keek ik iets blijer naar Rachel. 'Echt waar?' vroeg ik waarna ik blij naar Emily keek en een kusje op haar voorhoofd drukte. Daar was ik zo blij mee, dat ze een keer bij ons kwam logeren. Ik zou dat echt geweldig vinden! Ik hoorde wat Lizz zei en liep met de meiden mee naar onze handdoeken. Ik ging zitten en plaatste Emily op mijn schoot, ze speelde met mijn vinger en stak hem in haar mond, wat toch schattig was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat de beiden jongens zeiden en ik hoorde dat Finn echt boos was. Ik was zo door de war en zuchtte. 'Gelukkig is er niets met je aan de hand' zeg ik opgelucht tegen Damian en draaide me om naar Finn. 'Finn, je kan me niet opeisen en ook niet dwingen om weer een relatie met je aan te gaan' zeg ik terleurgesteld en streng. 'We hebben niets met elkaar, accepteer dat eens Finn.' zeg ik zuchtend en verdrietig. 'Je bent al de hele tijd jaloers, ik ben niet stom, Finn. Ik heb het heus wel door dat je de hele tijd jaloers kijkt en dat daarom net naar ons toe kwam en wou 'plagen'' zeg ik en met het woord 'plagen' deed ik aanhalingstekens met mijn handen. 'Word eens volwassen, Finn' zeg ik nu boos en kijk hem terleurgesteld aan. Ik wist echt niet wie ik moest geloven, maar Damian had gewoon gelijk hij was jaloers op onze vriendschap en hij kon het niet hendelen dat ik gewoon een goede vriend had.

    Blaine Anderson:

    Ik hield nog steeds Finn stevig vast en ik hoorde wat Bella allemaal zei en zuchtte. Natuurlijk geloofden ik Finn eerder dan Damian. Hij was echt achterbaks en ik kijk hem nu aan. Ik kijk hem waarschuwend aan, doelend dat hij niets meer moest doen bij ons. Ik zweer je als hij wat zou doen bij Bella of Finn of al helemaal bij Kurt. Hij ging eraan hoe dan ook. Ik suste nog steeds Finn en maakte me nu zorgen om wat Bella allemaal zei tegen Finn. Dit kon hij echt niet meer trekken.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik knik en liep mee in gedachte.
    Ik sloeg de handdoek om me heen omdat ik het koud kreeg en droogde emily een beetje af.
    Ik gaf haar een kus en keek even naar haar. straks wou ik nog even met Emma prate

    Lizz
    vrolijk liep ik mee en ik begon te lachen door emily.
    de handdoek legde ik op me zodat de plekken mi nder zichhtbaar ware


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik stopte nu met mezelf los te trekken en luisterde naar wat Bella zei, ik voelde me als verlamd. Geloofde ze me gewoon niet? Ze kende mij langer dan hem en ze geloofde hem gewoon en het was nu allemaal mijn schuld! Ik keek haar pijnlijk aan en voelde me echt teleurgesteld, waarom geloofde ze me niet? Ik zei niks meer en ik keek haar alleen maar pijnlijk aan. Kort daarna draaide ik me om en liep ik weg van haar. Ik had het alweer gezien, ze was verliefd op hem. Ze voelde niks meer voor mij en het was allemaal duidelijk voor mij, ze koos voor hem. Ik had verloren, zoals altijd. Zuchtend liep ik naar het strand en trok ik mijn shirt aan. Ik zag dat Emily nu haar handjes uitstak naar mij en kierde. Ik zuchtte en aaide haar haartjes even. 'Wat moet ik hier anders doen, ze kiest toch zijn kant.' mompelde ik boos, maar vooral gekwetst tegen Kurt. Nu liep ik weg door de boulevard. Ik wilde nu echt even alleen zijn om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.

    Kurt Hummel

    Ik keek naar Blaine, Bella, Finn en Damian die nog praatten. We konden hier niet verstaan wat ze zeiden, maar zo te zien was Bella boos op Finn. Kort daarna liep hij onze richting op en trok hij zijn shirt aan. 'Ga nou niet weg,' zuchtte ik. Als hij wegliep zou het echt niets oplossen. Maar zoals altijd luisterde hij niet naar mij en liep ik weg. Ik zuchtte en keek naar Emily, die pruilend voor zich uitkeek omdat Finn weg was.

    Damian Furioso

    Ik bekeek de situatie en grijnsde zonder dat Bella het zag, omdat ze boos werd op Finn. Ik zag Blaine's blik naar mij en keek hem even dodelijk en dreigend aan, doelend op dat hij zich er niet mee moest bemoeien of dat hij anders problemen zou krijgen. Bella zag dit allemaal niet en troostend wreef ik over haar arm heen. Finn liep nu boos en gekwetst weg en ik zuchtte, als teken dat ik het zogenaamd heel erg vond. Maar eigenlijk vond ik het juist net goed. Ik won altijd, en ik verloor nooit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zucht even "gunt nou serieus niemand elkaar geluk, wat een klootzak is het" mompelik.
    Ik keekeven naar Emily en stuurde Logan eens sms met de vraag waar hij was.
    Ik voelde de pijnlijke momenten van de vorige keer weer komen en liep snel een stuk weg richting de huizen.
    Er was hier teveel gebeurd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Verdrietig keek ik naar Finn en hij keek me pijnlijk aan en liep weg. Ik voelde dat Damian over mijn arm wreef als troost en zelf zuchtte. Ik voelde me zo rot en zo in de war. Ik was echt terleurgesteld om Finn, hoe hij deed. Natuurlijk hield ik van hem, maar volgens mij had hij nu de indruk dat ik niet meer verliefd op hem was. Ik was nog wel verliefd op hem, maar ik wist niet zeker hoeveel meer. Damian vond ik nu ook heel leuk. Ik keek op, omdat Blaine iets zei en ik kijk hem in de war aan en hij keek nog naar Damian en liep ook weg. 'Het is allemaal mijn schuld' zeg ik zachtjes en zo voelde dat ook. Nu had ik alles verpest en ik voelde me echt rot. Waarom moest dit nou gebeuren.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte om Finn die wegliep. En ik zag hoe Damian erop reageerde en Bella zag het niet. Ik zag zijn blik nu tegenover mij en ik maakte een blik van -Ik-ben-niet-bang-voor-je- blik. Ik kijk hem daarop nog waarschuwend aan en kijk naar Bella. 'Bella, als ik jou was. Wist ik al gelijk met wie ik een relatie wou' zeg ik neutraal, doelend dat ik dan gelijk Finn had gekozen. Ik keek nog naar Damian en glimlachte vriendelijk, doelend dat ik hem gewoon wou helpen. Ik keer mijn rug naar hun toe en liep naar Kurt toe, waar hij met Emily, Lizz en Rachel zat. Ik zag dat Finn richting boulevard liep en liet hem even met rust. Zuchtend ging ik zitten en ik zag dat Emily pruilend keek. 'Prinsesje, niet huilen' zeg ik teder en pakte Emily van Kurt over en knuffelde haar stevig 'Papa komt heus wel terug voor een mooie meid zoals jou' zeg ik lief en ze kierde weer vrolijk. Ik hield haar teder tegen me aan en ik keek naar Kurt. Ik had hem nog belooft dat ik alleen naar hem keek en met hem flirtne. Ik bekeek hem top tot teen en flirterig knipoogde ik naar hem. En lachte lief.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ete omg eindelijkstage plek(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    Ik negeerde Blaine verder nog, omdat hij wegliep en keek naar Bella. Ik keek haar spijtig en meelevend aan en wreef nog steeds troostend over haar arm. 'Het is niet jouw schuld. Jij kan er niks aan doen, dan zou het nog eerder mijn schuld zijn. Probeer het voor nu even van je af te zetten en denk even aan jezelf en niet aan anderen.' zei ik tegen haar, mijn blik veranderde nu in bezorgd. 'Je moet even tijd nemen voor jezelf, Bella.' zei ik naar waarheid tegen haar, waarna ik haar wang streelde.

    Kurt Hummel

    Even later kwam Blaine terug en haalde hij Emily uit mijn handen en troostte hij haar, met succes. Rachel was weer boos weggestormd en Lizz was er nog. Het was vreemd, maar hoe vaker Rachel boos weg stormde, hoe normaler het werd voor mijn gevoel. Blaine bekeek me nu van top tot teen en knipoogde naar me, waardoor ik begon te blozen. Nerveus trok ik mijn blouseje weer aan en knoopte het dicht. Waarom werd ik hier nou weer nerveus van? Ik had dat gewoon altijd als hij met me flirtte. Dan werd ik nerveus en moest ik altijd giechelen. Oké, soms leek ik echt teveel op een meid. Ik keek nu weer naar Blaine blies een luchtkusje naar hem toe, waardoor ik vervolgens weer moest lachen. Hij was echt zo lief en betekende echt de wereld voor mij.

    Logan Hudson

    Ik was heel even weggelopen toen iedereen aan het zwemmen was om ijs te halen voor Rachel en mij, maar toen ik terug wilde gaan zag ik Rachel weer boos weglopen en snelde ik achter haar aan. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik aan haar, waarna ik haar een ijsje gaf, hopend dat het haar iets blijer maakte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Je hebt gelijk' zeg ik zachtjes en sla mijn armen om hem heen en zucht zachtjes. 'Bedankt, Damian' zeg ik dankbaar tegen hem en plaats een kusje op zijn wang. Hij was echt lief en hierdoor versterkten mijn gevoelens voor hem. Ik voelde me helemaal warm van binnen en opeens vergat ik Finn en keek hem zwak glimlachend aan. Hij was echt bezorgd om mij en wou gewoon dat ik gelukkig was. Waarom kon Finn dat niet voor mij zijn? Tegenover hem voelde ik me ellendig, maar voor de rest voelde ik me opgelucht. 'Wat zullen we nu doen?' vraag ik en kijk hem lief aan. Ik wou Damian wel beter leren kennen en misschien konden we echt gewoon goede vrienden worden, maar misschien iets anders. Ik moest denk ik gewoon over Finn heen komen en anders wist ik het niet. hoe ik dat zou doen. Ik hield ziels veel van hem.

    Blaine Anderson:

    Ik vangde zijn luchtkusje op met mijn lippen en glimlachte flirterig terug. Ik vond het echt zo schattig, als ik flirten en hoe hij daarop reageerde. Hij bloosde dan altijd zo lief en giechelde nerveus. Ik had gewoon gemerkt hoe ik een hele grote deel invloed op hem had en wat ik allemaal bij hem los kreeg. Op een goede manier natuurlijk. Ik bekeek hem nog steeds en had een idee gekregen, wat ik hem helemaal kon laten smelten. Ik stond op en gaf Emily weer aan Kurt en gaf hem een knipoog, doelend dat hij nu alleen naar mij moest kijken. Ik rende het water in en nam een duik in de zee. Vervolgens kwam ik naar boven en ging daarna weer naar de strand lopen. Ik kwam uit het water en ik beet speels op mijn onderlip en kijk hem met een twinkeling aan. Mijn haar zaten in de war en glinsteren in de zonlicht door het zeewater. Mijn zwembroek zakte een beetje af, zodat je mijn onderbuik heel goed kon zien en de rest van mijn bovenlichaam. Ik wist nu dat Kurt ging bezwijken en liep gewoon rustig naar hun weer toe. Ik had ook heus door dat andere meiden op het strand me verlekkerd aan keken, maar ik negeerde die en vang de blik van Kurt op. Ik wou alleen maar hem en niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "heey daknje" glimlach ik dankbaar.
    ik zucht even "die gast waar Finn boos op werd veretrouw ik gewoon niet, Finn zou nooit iemand zonder eden aanvallen." mompel ik en ga op een bankje zitten en lik aan het ijsje.
    "het is gewoon hier is de vorige keer alles mis gegaan en ik ben telkens kei moe" ik pak Logans hand en geef hem een kus

    Lizz
    Ik schiet in de lach door Blaine en fluit even grijnzend naar hem.
    Als hij geen homo was had ik best op hem kunnen worden.
    "dus jou liefdesleven gaat goed?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    'Je hoeft me niet te bedanken, ik help je maar al te graag. Ik wil gewoon dat je gelukkig bent.' zei ik naar waarheid, en ik was er van overtuigd dat ze met mij gelukkig zou worden in plaats van met Finn. 'Ik ben hier niet echt bekend, maar misschien kunnen we een boottochtje doen of zo.' stelde ik voor, dat was romantisch en zo kon ik er voor zorgen dat zij mij nog leuker vond. 'Jij bent hier vast bekender dan ik.' knipoogde ik naar haar. Ik hield echt van Bella en had heel veel gevoelens voor haar. Ik ging echt niet zomaar opgeven.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg Emily weer en drukte haar zachtjes tegen me aan, waardoor ze vrolijk kierde en met mijn blouse speelde. Blaine knipoogde en ik begreep de hint. Ik keek nu alleen maar naar hem en zag hoe hij de zee in dook en er vervolgens weer uitkwam. Toen hij uit het water liep, keek ik hem zwijmelend en verlekkerd aan. Ik vond hem gewoon zo mooi en alles wat hij deed had een groot effect op me. Hij maakte ook dingen in me los en zorgde ervoor dat ik zelfverzekerde werd en minder snel angstig was of wat dan ook. Ik keek nog altijd naar Blaine, alsof ik een lekker stuk chocolade voor me zag liggen. Maar Blaine was veel beter dan chocolade en veel lekkerder. Ik merkte niet eens de meiden op die naar Blaine keken en had alleen oog voor hem. Ik stond op, met nog steeds Emily in mijn armen en liep naar hem toe en zoende hem hartstochtelijk op zijn lippen. 'Wat doe je toch met me, Blaine?' vroeg ik glimlachend en een tikje verlegen aan hem. Ik knuffelde hem, tot hoe ver dat lukte met Emily. Het kon me niets schelen dat mijn blouse nu nat werd, ik wilde alleen maar hem. Ik hoorde toen dat Lizz floot en draaide me speels om naar haar. 'He's mine.' grapte ik waarna ik me weer toe keerde naar Blaine en hem gelukkig en verliefd aankeek. Blaine haalde gewoon het beste in me naar boven, en dat was een moeilijke opgave. 'Ik hou van je, tijger.' zei ik lachend, waarna ik hem speels aankeek. 'Rawr.' bracht ik uit, waarna ik begon te lachen. Ik kon onmogelijk sexy doen.

    Logan Hudson

    'Maak je geen zorgen om Finn, hij heeft gewoon even tijd alleen nodig. En ik snap dat je dat zo bedenkt, maar dat hoeft niet. Je hebt mij nu en er gebeurt niks tussen ons.' zei ik geruststellend tegen haar, waarna ik mijn ijsje begon te eten.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:11 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Je bent echt lief Logan" zeg ik zacht.
    Als mijn ijsje op is geeuw ik even.
    "wil je nog naar het strand of willen we iets anders doen?" vragend kijk ik hem aan terwijl ik nog een geeuw onderdruk.

    Lizz

    Lachend kijk ik naar Kurt maar zo snel als die kwam verdween die niet meer.
    Er waren op Kurt na 2 jongens die me aandacht gaven, Mitch en een van de pesters zodat hij mijn geheimen kon weten.
    "ik eh ga ijs halen" mompel ik en snel loop ik naar de ijsman toe.
    "een grote bak chocoijs met lepels" snel betaal ik en loop terug tot ik een te bekende stem hoor.
    Jeffrey.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan