• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "misschien mist ze haar broer heel erg, dat is haar enigste familie" leg ik snel uit. "maar als het goed is woont hij ook in Spanje of ik snap ze niet" grinnik ik. "en dan natuurlijk mensejs van school, maar dat spreekt voor zich. Maar we moeten wel even kijken hoe het met Emily gaan doen want ik ka nhaar niet bij mijn vaders doen omdat mijn ene vader uit het ziekenhuisi s en aan het revalideren is maar we kunnen Burt en Carole er ook niet meer opzadelen." mompel ik meer in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op, 'neem haar mee' zeg ik.
    Ik zak wat onderuit en kijk haar aan..


    El Diablo.

    Rachel
    "als Finn meegaat wel, kun je dan regelen dat Logan ook mee mag?" vraag ik zacht aan hem. Als Logan niet mee mog zou ik gegarandeerd niet gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Als ik wil kan ik de hele school meenemen' lach ik.
    'Past wel in me verjaardagscadeautje' lach ik, en laat een foto zien op de tablet..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schiet in de lach "geven ze je dat als cadeau?" verbaasd kijk ik hem aan.
    "ze zullen wel veel geld hebben dan" lachend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Tuurlijk, elke Smythe krijgt zoiets als ze 19 zijn geworden' lach ik.
    'Ach ja, op je 17e krijg je een sportauto, op je 18e een appartement, op je 19e een villa' som ik op, 'en het huis van mijn oma is 4 keer groter dan deze' mompel ik..


    El Diablo.

    Rachel
    ik grinik 'luxe hoor' grinik ik. Emily werd weer wakker en glimlacht naar me, een gevoel van blijdschap trok door me heen. Ik pakte haar en zet d'r op mijn schoot. Ik sms Logan m3et de vraag hoe het daar ging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Mwah, valt wel mee' zeg ik.
    Ik vond het niks speciaals...


    El Diablo.

    Logan Hudson

    Toen ik zag dat Bella weer bij positieven was, ging ik maar weg zodat ik iedereen hun privacy kon gunnen. Ik was nu buiten, omdat Rachel weer eens een 'aanval' kreeg. Ik ontving een sms'je van haar en las het. 'Het gaat beter, Ibabella is weer bij positieven gekomen. Logan.' sms'te ik terug,


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Lachend kijk ik hem aan, "bij jullie is het normaal" ik pak uit de tas Ems flesje waaruit ze gulzig begint te drinken
    ik smste terug dat ik kwam en zei gedag tegen Sebas. K zept Em in de buggy em zag gem al staan

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    'Tja' lach ik..


    El Diablo.

    [Ik moet gaan, heb morgen een grote toets dus ik ga leren.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    ) ik ga ok bye


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik voelde me meteen weer schuldig, ze kon dit altijd zo snel bij mij. Ik sloeg slapjes mijn armen om haar heen en zuchtte vermoeid. 'Zullen we het er een andere keer over hebben?' vroeg ik aan haar. 'Je kan beter maar weer iets uitrusten, ik denk dat dat je goed doet.' zei ik naar waarheid. Ik was echt bang, dat als we er over zouden praten, dat ik dan echt uit mijn vel kon schieten. En dat wilde ik niet.

    Kurt Hummel

    Er vormde ondanks alle stress en kopzorgen weer een glimlach op mijn gezicht door wat hij zei en omdat hij lippen in mijn nek plaatste en daar kusjes gaf. Automatisch stak ik mijn kin een stukje in de lucht, zodat hij er beter bij kon en genoot ik daarvan. 'Jij weet ook altijd precies wat je moet zeggen of doen om mij beter te laten voelen.' zei ik naar waarheid, terwijl ik verliefd glimlachte en genoot van zijn kusjes. Ik liet mijn handen nu onder zijn shirt glijden en streelde zijn gespierde bovenlichaam. 'Je bent zo gespierd.' zei ik dromerig en genietend van hem. Ik kon gewoon elke seconden van de dag van hem genieten. Hij is zo perfect. Hij kon op één of andere manier gemakkelijk mijn zorgen wegnemen en me zorgeloos laten voelen. En dat was normaal gesproken echt moeilijk, maar voor hem was het zo makkelijk.

    Will Schuester

    Ik zoende haar nu liefdevol terug en zag dat ze me diep aankeek, met haar prachtige blauwe ogen waar je gemakkelijk in kon verdrinken. Ze was gewoon echt prachtig en ik kon gewoon niet geloven dat we een relatie hadden. Het was gewoon te mooi om waar te zijn. 'Ik hou echt van je, Emma. En ik laat je nooit meer gaan.' zei ik naar waarheid.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij zei en knikte zwakjes. ‘Oke, is goed’ zuchtte ik en stond op en duwde zijn armen van me vandaan. Ik was gewoon niet mezelf op dit moment en voelde me gewoon niet lekker in me vel. Ik ging weer in bed liggen en draaide me rug naar hem toe. Ik wou echt zo niet doen tegen hem, hij had zelf ook dingen aan zijn hoofd. Misschien was ik gewoon niet goed genoeg voor hem en kon ik beter weggaan. Wat moest hij nou met mij, ik was een wrak een emotionele wrak en misbruikt. Ik had helemaal geen waarden meer en Finn had er gewoon genoeg van met mij. Ik kreeg stekende hoofdpijn en sloeg de dekens stevig om me heen. Ik voelde me zo ellendig.

    Blaine Anderson:

    Een ondeugende glimlach verschijnt er op mijn lippen en ik hield hem teder maar stevig vast. Ik drukte hem nu tegen de muur en hield hem dicht tegen mij aan. Zijn handen voelde ik op mijn bovenlichaam die aan het strelen waren, waardoor ik kippenvel kreeg. ‘Kurt, ik kan gewoon niet van je afblijven’ zeg ik zachtjes en fluisterend in zijn oor. Ik drukte zachtjes mijn onderlichaam tegen de zijne, waardoor ik zachtjes kreunde. Mijn lippen streelde zijn blote warme huid in zijn nek en af en toe gaf ik een licht kusje of beet ik er zachtjes in. Met mijn handen dwaalden af naar beneden en legde op zijn kont en kneep er zachtjes in en duwde zijn onderlichaam tegen het mijne. ‘En jij bent toch zo heerlijk voor mij’ zeg ik zachtjes en ging door waar ik mee bezig was.

    Emma Pillsbury:
    ‘Will’ zeg ik lief en zoen hem hartstochtelijk. ‘Ik hou ook van jou en laat je ook nooit meer gaan. Ik wil alleen maar jou, jij bent mijn prins en mijn ware liefde’ zeg ik glimlachend en verliefd. Ik knuffel hem teder en laat hem weer los. ‘Zullen we verder wandelend?’ vraag ik verliefd en kijk hem met mijn ogen aan en knipper met mijn ogen. Ik was zo blij dat we een relatie hadden. Ik hoopten ook dat we een gezin konden vormen en gingen trouwen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake
    Verveeld liep ik richting het parkje om rond te kijken. Al snel zag ik Rachel voorbij gelopen met een kinderwagen maar negeerde haar voor een keer
    Een stuk verderop zag ik een jongen staan volgens mij van school "heey dude" roep ik grijnzend naar hem. Hij leek me wel iemand om mee bevriend te raken. {Sebas}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan