• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    [en de solo's gaan naar rachel!!!xD]
    Rachel
    Ik knik even, hij was vast niet lang gebleven na alles.
    "zullen we gaan wandelen ?" vraag ik zacht. Dan konden we in het park alles eruit praten wat ons dwars zat
    en weer verder gaan met schone lei. Ik wist toch dat ik een keer alles moest zeggen, natuurlijk zou ik het morgen weer
    met Mrs. Pillsburry erover hebben en over alles maar nog. Logan was mijn grootste steun,
    niet alleen door mijn vriendje te zijn, maar hij zei lieve dingen over me wat me beter liet voelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde om wat hij zei, dat ik mooi was en glimlachte zwak. ‘Ik vind het echt lief van je, Damian’ zeg ik gemeend en lief, doelend dat hij me wilde opbeuren en afleiden. Als gebaar van dank leg ik mijn hand op zijn hand en glimlachte lief. Vervolgens haalde ik hem weg en dronk verder van mijn drinken. 'Maar het is andersom' zeg ik zachtjes, doelend dat ik gewoon niet waard was en dat hij beter verdiende dan ik. 'Misschien is het moeilijk te geloven wat ik nu zeg, maar ik heb echt vreselijke dingen meegemaakt en..' zeg ik trillend, maar halvewege stopte ik met praten en zuchtte. 'Ik ben op dit moment gewoon een wrak' zeg ik nog steeds trillend en voelde mijn ogen vullen met tranen. Ik schaamde me nu zo erg tegenover Damian. Ik wou alleen zijn en alles op een rijtje krijgen en het kwam natuurlijk niet door Damian, hij wou me alleen helpen en maakte blijkbaar zich zorgen om me. Ik voelde me echt een wrak en kon niet meer mezelf zijn.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet niet of hij dat nog aankan' zeg ik naar de waarheid over Finn. 'Hij voelt zich al ellendig en dan hoort hij ook nog dit. Maar aan de andere kant, ik vind wel dat hij het moet weten, anders komt hij er toch vroeg of laat achter' zeg ik serieus en kijk hem aan. Hij zat al een tijdje in zijn kamer en kwam er dus niet uit. 'Anders ga ik dalijk wel naar hem toe' stel ik zuchtend voor en hoorde wat hij voor de rest zei. Ik glimlachte lief en streelde zijn wang. 'Binnen twee jaar' zeg ik gemeend en dromerig. 'Ik wil inderdaad dat je mijn achternaam draagt en het past perfect. Blaine en Kurt Anderson' zeg ik verliefd en gelukkig en zoen hem ook liefdevol terug. 'En natuurlijk de huwelijksnacht en de huwelijksreis, maar daar verzorg ik natuurlijk zelf er voor' zeg ik zwoel in zijn oor. Ik had stiekem al gekeken naar landen waar we naar toe konden en hij dacht dat we gewoon hier onze huwelijksnacht door gingen brengen, maar eigenlijk wou ik het op onze huwelijksreis en had al ideeën er voor. Dat we dan gelijk na onze bruiloft weg gingen en de avond al daar waren. Ik ga hem de mooiste avond uit zijn leven bezorgen. Ik gaf kusjes overal op zijn gezicht en zuchtte gelukkig. ‘Ik hou van je, Kurt’ zeg ik verliefd en gemeend.

    Emma Pillsbury:

    Ik bloosde toen hij dat zei en glimlachte lief. 'Dat doe ik met veel plezier' zeg ik gemeend en voelde me gelukkig dat hij mijn hand vast hield. We liepen samen naar zijn huis en je hoorde mijn hakjes op de tegels kletsen. Uiteindelijk kwamen we er en Will deed de deur open, waarnaar hij me eerst binnen liet. We liepen in zijn hal en deed onze schoenen en jassen uit. Ik liep gelijk naar zijn woonkamer en glimachte. Ik was wel eens een keer hier geweest, maar nu dat Will mijn vriend was. Ik ging op de bank zitten en trek hem mee en knuffelde hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik lag allang op mijn kamer na te denken over wat ik allemaal had gedaan. Het drong nu eigenlijk pas tot me door en op dat moment voelde ik me alleen nog maar ellendiger. Ik wilde dat allemaal echt niet tegen haar zeggen! Ik was het wel zat, maar ze kon er niets aan doen. Zuchtend stond ik op van mijn bed en zag ik dat ik een sms'je had. Ik las het en zuchtte, ik zou er later wel op reageren. Ik kon nu totaal niet nadenken. Met tegenzin liep ik naar beneden toe en zag ik Kurt bij Blaine op schoot zitten. Ik zag ze een beetje lachen en dat deed me goed. 'Het spijt me dat ik bestwel snauwde tegen jullie, het was echt mijn bedoeling niet.' zuchtte ik spijtig. 'Ik wist niet wat me bezielde, en ik wilde ook niet zo te keer gaan tegen Bella. Ik hoop echt dat ze me kan vergeven.' zei ik waarna ik mijn ogen neersloeg. Ik voelde me zo rot en er zou niet veel meer bij kunnen voordat ik zou instorten. Ik was blij dat Kurt het in ieder geval goed opvatte en glimlachte zwakjes naar hem. Ik nam plaats op de zetel naast ze en zuchtte. 'Hebben jullie nog iets gehoord van haar?' vroeg ik aan ze.

    Damian Furioso

    'Je hoeft je echt helemaal nergens voor te schamen,' zei ik gemeend tegen haar, en ik keek haar geruststellend aan. 'Ik zie aan je, dat je iets traumatisch hebt meegemaakt en het is menselijk dat je jezelf niet bent. Maar geef het tijd, het lijkt soms alsof niemand je begrijpt maar uiteindelijk willen de mensen om je heen je alleen maar helpen. En vroeg of laat zouden ze je er ook echt overheen helpen. Ook al lijkt het soms zo onwaarschijnlijk. Probeer optimistisch te zijn en te geloven.' zei ik bemoedigend tegen haar. 'Ik weet natuurlijk niet wat je hebt meegemaakt, maar je moet je er echt niet voor schamen.' zei ik. Hiervoor had ze haar hand op de mijne gelegd en begonnen mijn wangen langzamerhand rood te kleuren. Ze was echt leuk en vanbinnen kreeg ik een warm gevoel. Ik kon nu echt niet verliefd worden op haar! Ze was nog languit over haar ex heen en het was nog maar net uit. Ik moest niet verliefd worden op haar.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg kippenvel door wat hij zo zwoel fluisterde in mijn oor en meteen gingen mijn gedachten uit naar de huwelijksnacht en de huwelijksreis. Hij was degene die dat wilde regelen en ik delegeerde dat natuurlijk graag aan hem. Ik had geen idee wat hij wilde doen met de huwelijksnacht, en ik vermoedde dat hij een hotel zou boeken in Lima. Vast heel simpel, maar ik vond alles best met hem. Zelf had ik wel heel veel ideeën voor de bruiloft en de ceremonie. Ik keek hem lief aan, nadat hij kusjes op mijn gezicht gegeven had. 'Blaine, ik hou ook van jou,' zei ik gelukkig tegen hem. 'Je bent voor mij de aller mooiste en de aller liefste. En natuurlijk wil ik zo snel mogelijk met jou trouwen.' zei ik waarna ik mijn armen nu om zijn hals sloeg en hem weer knuffelde. 'Ik kan niet wachten om aan onze toekomst te beginnen, samen.' zei ik naar waarheid. 'We gaan ooit hele mooie kindjes adopteren,' zei ik glunderend van geluk, ik hield van kindjes. Ergens vond ik het wel jammer dat we geen eigen kindjes konden krijgen. Dat zou echt geweldig zijn, een kindje van Blaine en mij alleen. Maar jammer genoeg was dat gewoon niet mogelijk. Er was wel een mogelijkheid, maar dat was geen leuke mogelijkheid. Namelijk een draagmoeder, dan zou het of Blaine's kindje kunnen worden of het mijne. Maar dat voelde zo dubbel omdat het dan ook iemand's anders kind was. Maar toch was deze keuze niet alleen aan mij, maar ook aan hem. 'En we krijgen allebei een droombaan. Ik wil graag een broadway ster worden, maar ook iets met mode doen.' vertelde ik gelukkig, ineens drong het tot me door dat ik nog nooit geweten had wat Blaine nu eigenlijk graag wilde worden. 'Wat wil jij eigenlijk graag?' vroeg ik, waarna ik zijn mooie krullen streelde en hem verliefd aankeek. We hadden het eigenlijk altijd over mijn toekomst, maar nog nooit over de zijne. Het was eigenlijk best beschamend dat ik niet eens wist wat hij wilde worden. Iets later kwam Finn binnen en bood hij zijn excuses aan. Ik keek hem geruststellend aan, omdat ik ook weleens zoiets had met Blaine. 'Het is niet erg, we begrijpen het.' zei ik naar waarheid, Blaine en ik hadden beiden ook weleens zoiets gehad.Toen ik ineens Finn's vraag hoorde, keek ik snel naar Blaine. Moeten we het hem nu vertellen of niet?

    Will Schuester

    Ik knuffelde haar terug en glimlachte lief naar haar. 'Dat vind ik gewoon zo leuk aan jou, dat je behulpzaam bent. Het is echt een prachtige karaktereigenschap en dat bewonder ik echt aan je.' zei ik naar waarheid tegen haar. 'Ik hou echt van je, Emma.' zei ik naar waarheid, en zoende haar teder op haar lippen. 'Wil je misschien iets te drinken?' vroeg ik vervolgens uit beleefdheid aan haar.

    Logan Hudson

    Ik knikte en liep met haar door het park heen. De natuur deed me even goed en zette mijn gedachten op een rijtje. Er was een fijne stilte tussen Rachel en mij waardoor ik ook even bijkwam.

    [Zoveel. Karakters. :') ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Dubbelpost -.-]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 20:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    we liepen naar hdt park En er was een fijne stilte. Je kent ze wel, gewoon beide nadenken overt iets en wandelen. Ik duwde de wagen voor me uit en glimlachte naar Emily die wat geluiden maakte. Na een poosje gingen we bij het meer zitten op een bankje en zuchtte ik. Ik wist dat we erover moesten praten naar nog keek ik er niet naar uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Mwah, gaat wel' zeg ik..


    El Diablo.

    (Ik moet gaan! Morgenavond reageer ik op je post en je mail! (: Alvast slaaplekker en tot morgenavond! <3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake
    Ik grinnik "heb jij ook mooie talenten net als je broer of niet?" lachend kijk ik hem aan
    Snel neem ik nog een slok bier, in dat geval leek ik weer wel op mijn broer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Naast dansen en zingen niet'
    Ik neem nog een slok-


    El Diablo.

    Jake
    Ik glimlach "dat is ook leuk, ik zing alleen. owja en uitgaan dat is ook een hobby"grijns ik even.
    "zeg ken jij trouwens een Noah Puckerman?" vragendk ijk ik hem aan. Ondanks alles wou ik mijn broer een keer zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik.
    'Tuurlijk' zeg ik, 'inclusief zijn niet zo geheime crush op Rachel' grijns ik..


    El Diablo.

    Jake
    Ik begin te lachen, heel hard.
    " heeft, Puck... Ow Gogh Rachel!" Lachend keek ik hem aan
    " ik dacht dat mijn broer wel een betere smaak had" lachend kijk ik rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ik weet alles' grijns ik.
    'Daar heet ik Sebastian Smythe voor' zeg ik, en grijns breed.


    El Diablo.

    Jake
    Lachendkijk ik hem aan " serieus mijn broer als ik hem zag chicks dit chicks dat maar intussen tijd op Berry' vallen" ik schud even lachend mijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Tis mij ook een raadsel' mompel ik.
    Ik zak wat onderuit en kijk rond...


    El Diablo.