• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk hem aan en was er helemaal stil van. Voorzichtig stond ik op en liet de woorden binnen dringen. Ik voelde me gekwets en kijk hem vervolgens pijnlijk aan. Het was gewoon nu allemaal helder voor me en ik knikte dat ik het begreep. Ik voelde me benauwd worden en het leek wel dat de muren op me af kwamen. Vreselijke steken in mijn hoofd kwamen er en ik zuchtte. 'Het is uit' zeg ik emotieloos en kijk hem weer aan. 'Nu heb je tijd voor je dochter en hoef je niet meer voor mij te zorgen en dan ben je ook van mij af' zeg ik en met die woorden loop ik snel weg. Ik pak snel mijn tas, waar alles in zit en loop naar de gang, waarnaar ik mijn jas en schoenen aan deed. Ik hoorde Blaine's stem, maar ik rende snikkend de deur uit, zodat niemand me meer kon volgen. Ik had keihard gerend, zodat niemand me kon inhalen en wou gewoon alleen zijn. Uiteindelijk kwam ik in de stad terecht en plofte snikkend en hijgend aan op een bankje.

    Blaine Anderson:

    Ik hoorde nog wat Kurt zei en ik hoorde daarna Finn tekeer gaan tegen Bella. Ik hoorde wat Finn allemaal zei en maakte me zorgen om hem en natuurlijk om Bella. Maar Finn wist op dit moment niet wat hij zei en hield ziels veel van haar. Maar ik wist dat hij het ook spuugzat was en moe was. Ik zuchtte net als Kurt ook gekweld en luisterde verder. Het werd even stil en hoorde dat Bella wat zei, maar we konden het niet verstaan. Daarna stormde iemand naar beneden en zagen we dat Bella was. 'Bella!' riep ik naar haar, maar ze rende al weg naar buiten. 'Shit!' vloek ik tegen mezelf en kijk Kurt bezorgd aan, doelend wat we nu moesten doen. Achter Bella aan gaan of nu voor Finn er zijn.

    Emma Pillsbury:

    'Will' zeg ik helemaal ontroerd en glimlachte gelukkig. 'Je maakt me elke keer sprakeloos' zeg ik glimlachend en zoen hem terug. 'Voor mij ben je dat ook!' kirde ik helemaal gelukkig en sloeg mijn armen om zijn hals. Ik kon mijn gevoelens nu helemaal niet meer beschrijven, ik was gewoon zo gelukkig met hem. Ik wou heel graag met hem trouwen en kinderen krijgen en samen oud worden. Nu hadden we gelukkig een leeftijd dat het nu kon. Ik was zo blij!


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik keek haar na en meteen voelde ik pijnlijke steken door mijn hart. Ik stortte mezelf neer op bed en begroef mijn gezicht in het kussen. Ik voelde me zo ellendig en had gewoon even rust nodig. Ik moest gewoon echt even met rust gelaten worden en kon helemaal niet helder meer denken. Het was alsof alles er nu in één keer uitkwam. En bij mij kwam het er altijd uit als woede. Ik hoorde dat Kurt en Blaine binnen kwamen. 'Laat me met rust.' zuchtte ik gefrustreerd. Ik had echt stekende hoofdpijn en ik had het allemaal gewoon even niet meer. Ik wilde gewoon alleen zijn.

    Kurt Hummel

    Ik keek Blaine nu ook aan, met een radeloze blik. Ik wist ook niet wat we nu moesten doen. Sowieso moest ik er zijn voor mijn beste vriendin. Ik rende snel naar de voordeur en opende het, maar ik zag Bella nergens en zuchtte gekweld en sloot de deur weer en liep naar Blaine. 'Ze is al weg, ik heb geen idee waar ze kan uithangen.' zei ik pijnlijk en bezorgd. Ik maakte me zo'n zorgen om haar, nu. Ik pakte mijn mobiel en belde haar terwijl ik met Blaine naar Finn's kamer toeliep, waar hij op bed lag en zuchtend naar hem keek. Ik wist echt niet wat ik moest doen, het was voor hen beiden moeilijk. Ik snapte Bella natuurlijk ook en ik begreep ook niet waarom jongens altijd maar tijd voor zichzelf nodig hadden. Het kwam vast omdat ik me meer kon inleven in meisjes dan in jongens. Ik begreep wel dat het gewoon teveel werd. Zuchtend hoorde ik de telefoon overgaan en hoopte ik maar dat ze opnam.

    Will Schuester

    Ik moest glimlachen om haar en zoende haar weer. 'Dat is mijn bedoeling, je bent schattig als je sprakeloos ben.' zei ik naar waarheid en ik keek haar vertederend aan. 'Eigenlijk ben je altijd schattig.' lachte ik, waarna ik haar rode haren achter haar oor streek. Ze was ook zo schattig als ze kirde van geluk, ik wilde haar echt oprecht gelukkig maken. Daar streefde ik voor.

    Damian Furioso

    Ik zwaaide mijn beste vrienden van school nog uit, en liep nu in mijn eentje door de stad. Ik had nog steeds mijn sportkleding aan, en nog steeds was ik een beetje bezweet. Samen met mijn vrienden had ik een stukje gejogd en soms deed dat me echt goed. En vooral met mijn vrienden was het ook gezellig. Ik maakte altijd snel vrienden, en ik was populair. Maar voor populariteit was er altijd wel een prijs om te betalen. In de verte zag ik een meisje zitten, ze was echt gruwelijk knap. Volgens mij was dit echt het knapste meisje dat ik ooit gezien had. Ik jogde naar haar toe en ging bezorgd naast haar zitten. 'Gaat alles wel goed?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik bekeek haar nu goed, ze was volgens mij Spaans want zo'n uiterlijk had ze. Ze had mooie bruine haren met een slag er in en een jurkje aan, die haar schattig stond. Maar ze leek zo verdrietig en dat brak me. Ik kon er nooit tegen om vrouwen te zien huilen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten, ik weet niet of ik terug kom. Je ziet me wel verschijnen. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Is goed, smakelijk!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    'en Em dan ?' vragend kijk ik hem aan. Ik kan finn er moeilijk mee opzadelen maar ik kan ook moeilijk zeggen dat hij haar niet kan zien een tijd lang' ik zucht even . Jake ik grijns 'vet hoor lachend kijk ik hem aan

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 21:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hijgde zachtjes uit en veegde mijn tranen weg. Opeens zag ik iemand naast me zitten en keek ik de jongen aan. Hij had zwart haar en bruine ogen. Ik zag dat hij gejogd had en dat hij een beetje zweette, wat toch aantrekkelijk was. En hij zag er heel goed uit. Ik hoorde wat hij zei en zuchtte zachtjes. Ik hoorde opeens mijn telefoon gaan, voordat ik iets kon zeggen tegen de jongen en pakte mijn mobiel. 'Kurt' stond erop en ik drukte hem weg en stopte hem vervolgens weer in mijn tas. 'Het gaat wel' zeg ik zachtjes en staarde voor me uit. ik voelde me ellendig en volgens mij zag die jongen dat ook. Dus ik betwijfelde of hij me wel zou geloven. Het was gewoon uit tussen mij en Finn, wat mijn hart gewoon brak. Hij was mij gewoon zat, gewoon helemaal zat. Zijn woorden kon ik nog steeds horen en het deed vreselijk pijn.

    Blaine Anderson:

    Ik hield Kurt vast en keek ook samen met hem naar Finn. We stonden in de deuropening van zijn kamer en ik maakte me zorgen om hem en Bella. Ik hoorde wat Finn zei en zuchtte. 'Finn, je weet dat we er zijn voor je' zeg ik bezorgd en doelend tegen hem dat ik helemaal voor hem was. 'Als je ons nodig hebt, roep ons maar' zeg ik bezorgd, maar streng. Ik deed de deur dicht, zodat hij even alleen kon zijn en nam Kurt mee naar beneden. Ik wachtte ook maar geduldig tot Bella opnam. Ik hoopte het maar en ging wat onderuit zakken. Ik legde mijn hand op Kurt's been en streelde zachtjes, waarnaar ik voor me uit keek. Waarom gebeurde dit nu weer? Finn en Bella waren de leukste koppels en ze hielden ziels veel van elkaar. Ik hoopte niet dat ze zelfmoord ging plegen. ik keek bezorgd naar Kurt en trok hem op mijn schoot en hield hem dicht tegen me aan.

    Emma Pillsbury:

    Ik bloosde om wat hij zei en glimlachte lief. Ik knuffelde hem stevig en liet hem niet meer los. 'Jij bent echt lief, Will. Je bent geweldig' zeg ik zachtjes en gemeend. Ik gaf hem een kus op zijn wang en kijk hem diep aan. Ik pak zijn hand en samen wandelde we verder. Ik genoot heel erg van hem en de natuur om ons heen. Hier begon osn leven samen en ik kon niet wachten om al samen te wonen en met hem te trouwen en kinderen krijgen en samen oud worden. Ik wou hem ook gelukkig maken. 'Ik wil jou ook gelukkig maken, Will' zeg ik gemeend en verliefd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Dat zul je toch echt met Finn moeten overleggen, hij is de vader en niet ik.' zei ik met een zwakke glimlach. Finn en zij moesten hier uiteindelijk zelf uitkomen en hier een beslissing voor maken die hun beiden geschikt leek.

    Kurt Hummel

    Bella nam niet op en nu werd ik nog bezorgder en stuurde ik haar een sms'je. 'Bella, we maken ons vreselijke zorgen om je. Je weet dat we niet zonder je kunnen en we niet willen dat er iets met jou gebeurt. Kom alsjeblieft terug, of laat tenminste weten waar je bent. Ik ben er voor je, ik ben er gewoon altijd voor je. Ik wil niet dat je denkt dat je dit alleen moet doen. Blaine en ik willen je helpen, maar liet iets weten. Kus Kurt.' Ik borg mijn mobiel op en keek bezorgd naar Blaine en liet mijn hoofd tegen zijn borst aan rusten. 'Wat als ze zichzelf iets aan doet?' vroeg ik gestrest, waarna er direct tranen ontstonden in mijn ogen. Die gedachten was ondragelijk en het leek alsof ik helemaal gek aan het worden was hier. We konden geen seconden rust hebben, terwijl ik daar zoveel nood aan had. Rust, zorgeloze rust en vooral zonder problemen. 'Ik weet niet meer wat we moeten doen, Blaine.' zei ik radeloos, waarna ik mijn gezicht in zijn shirt begroef en zachtjes begon te snikken. Wat als er iets gebeurde met haar? Ik kon dat echt niet verdragen, ze was mijn beste vriendin. En Finn, die deed ook zo anders nu. Waarom was alles zo ingewikkeld en kon de oplossing nooit eens simpel zijn?

    Will Schuester

    We wandelden verder en weer genoot ik van de natuur en alles daarom heen. Maar het meeste genoot ik nog van Emma. Ze was echt gewoon bloedmooi en zo lief altijd. Ik moest lief lachen om haar en keek haar aan. 'Maar je maakt me al gelukkig, Emma,' zei ik naar waarheid. 'Zielsgelukkig.' Ze had mijn leven weer compleet gemaakt. Zonder haar wilde ik echt niet meer verder gaan, ze was alles voor mij.

    Damian Furioso

    Voordat het mooie meisje iets kom zeggen, ging haar telefoon af. Ze weigerde het gesprek en zei dat het wel ging. Ik kon zo zeggen, dat ze zich vreselijk ellendig voelde. 'Ik zie zo dat het niet gaat.' zei ik bezorgd tegen haar. Nu maakte ik me echt zorgen, ik kon echt niet tegen huilende vrouwen. 'Ik weet dat het vreemd is, aangezien we elkaar niet kennen, maar ik maak me zorgen om je.' zei ik, waarna ik mijn hand op haar schouder legde als gebaar van troost. Ze was echt mooi en ik vroeg me af wie ze was. Ik wilde echt meer weten over dit meisje.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 8:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "en misschien is het ook iwel lekker voor hem. dat hij even tijd voor hem en Isa heeft." \ik pak mijn mobiel
    Finn, Sebastiaan nodigde ons weer voor vakantie uit met iedereen. Ik weet niet of jij mee gaat maar Logan en ik willen graag. Als het zou kunnnen zou ik graag Em meenemen. Maar aangeizen ik niet weet wat jij doet.... We hebben het er straks wel over. R en verstuur het sms'je.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik was even alles vergeten en kijk hem nu verbaast aan. We kenden inderdaad elkaar helemaal niet en nog was hij bezorgd om mij. Nu huilde ik niet, maar hijgde nog wel een heel klein beetje door het rennen. Ik had niet echt een geweldige conditie en ik trilde helemaal. ik veegde nog mijn laatste tranen weg en ik kon zeker zeggen dat mijn ogen rood waren. 'Dat is heel lief van je' zeg ik zachtjes en schor en kijk hem dankbaar aan. 'Het is uit met mijn nu ex- vriend' zeg ik zachtjes en staar naar mijn handen. Ik voel dat ik een smsje heb gekregen, dat zal vast wel Kurt zijn. Ik beantwoorde hem later wel, nu wou ik gewoon rust en alleen zijn. Ik kijk in mijn ooghoeken naar de jongen en vond hem wel heel erg knap en je zag ook zo dat hij echt gespierd was. Op zijn gezicht stond bezorgdheid en dat stelde me gerust. Dalijk nam hij me mee en ontvoerde hij me ook nog, maar ik zag aan hem dat hij oprecht bezorgd was.

    Blaine Anderson:

    Ik kreeg nu ook tranen in mijn ogen door Kurt en drukte hem dicht tegen mij aan. Ik wreef over zijn rug en probeer hem te sussen. 'Heey, rustig Kurt. Het belangrijkste is dat wij nu niet instorten en goed nadenken' probeer ik hem te sussen en het klonk streng. Ik veegde zijn tranen weg en pakte zijn gezicht, zodat hij me moest aankijken. 'We moeten rustig blijven, want anders heeft Bella er ook niets aan. En we moeten er zijn voor Finn' zeg ik streng, maar natuurlijk lief. Ik zoen hem zachtjes en streel zijn wang. Ik hoopte heel erg dat Bella niets zou doen en dat ze Kurt's smsje las en weer terug kwam. Ik maakte me vreselijke zorgen om haar. Ze was ook mijn beste vriendin, maar natuurlijk niet zo erg als Kurt. Maar het kwam goed met ons. Met iedereen, we moesten gewoon erin geloven en positief blijven. Met mijn hand ging ik door zijn haar en streelde de plukken die in zijn gezicht komen weg. 'Hoe kan ik er verzorgen dat je niet meer gestrest bent' zeg ik lief glimlachend en druk hem nog dichter tegen mij aan. Ik kon zijn zorgen niet wegnemen, omdat het Bella was, maar ik kon wel dat hij niet meer gestrest was.

    Emma Pillsbury:

    Ik glimlachte gelukkig naar hem en ging dichter tegen hem aan lopen. Hij was geweldig, nee perfect voor mij alleen. Ik hield ziels veel van hem en alleen maar van hem. 'Ik wil je nog gelukkiger maken dan je nu bent' zeg ik lachend, maar meende het wel. Misschien was dit wel heel kort om dit te zeggen, maar hij maakte mijn leven zo veel beter en compleet. We hebben net pas met elkaar, maar het lijkt gewoon dat we al jaren wat hebben. Ik voel me gewoon mezelf op dit moment en hij kan die gevoel alleen geven. Hij was mijn ware liefde en ik was zo gelukkig.

    (Heb je trouwens nog mijn mailtje ontvangen? (: )

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 11:21 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    Ik keek haar spijtig aan en wree troostend over haar schouder heen. 'Ik weet hoe het voelt, het is in het begin zwaar.' zuchtte ik waarna ik haar lief aankeek. 'Maar het wordt minder, geloof me maar.' zei ik naar waarheid. Ik kon me niet voorstellen dat er een jongen was die haar pijn deed. Ze was echt prachtig en ze leek me een heel lief meisje. Ik wreef nu met mijn hand over haar rug en merkte dat haar ademhaling heel snel was en dat ze trilde. 'Kan ik je misschien trakteren op een drankje zodat je bij kunt komen?' vroeg ik lief aan haar.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en stopte meteen met snikken. Hij kon me gewoon altijd snel geruststellen. Ik drukte nu mijn lippen op de zijne en zoende hen hartstochtelijk. 'Door er gewoon te zijn.' zei ik al een stuk rustiger. Mijn stress ebte langzaam weg door hem. Natuurlijk maakte ik me vreselijke zorgen, maar in ieder geval werd de stress minder. 'Jij weet echt precies wat je moet doen om me beter te laten voelen.' zei ik zacht en naar waarheid. Als hij iets zei, stelde dat me echt gerust. Ik knuffelde hem nu stevig en slaakte een zucht van opluchting.

    Will Schuester

    'Dat komt helemaal goed,' zei ik lachend en verliefd tegen haar. Ik hield echt zoveel van haar en ik kon nu meer zonder haar. Ze ging dichter tegen me aan lopen, wat ik nog fijner vond.

    Logan Hudson

    'Wie weet,' zei ik glimlachen tegen haar. Ik kon natuurlijk niet in hun hoofd kijken, dus ik zou niet weten wat se wilden.

    [De laatste die ik binnen gehad heb was om 21:46 en die heb ik als het goed is beantwoord. Ik zit nu trouwens in de les en heb zo weer een tussenuur. ;p ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kijk hem aan en twijfelde even. Zou hij dit echt menen? Hij was lief voor me en hij trooste me. Ik denk niet dat hij me pijn zou doen en trouwens we waren in de stad. Als hij wat zou doen ging ik gillen. Ik knikte zwak en kijk hem zwak glimlachend aan. 'Graag' zeg ik zachtjes en we stonden op. We liepen naar een restaurantje en gelukkig was het op een plein waar toch redelijk veel mensen waren. We gingen aan een tafeltje zitten en moest toch even Kurt smsen. 'Kurt, ik ben veilig! Ik ben in de stad. Wil gewoon even alleen zijn. Ben niet van plan om zelfmoord te plegen, ik wil jou ook niet kwijt en Blaine. Ik kom strakjes wel weer naar jullie toe. Het is uit tussen mij en Finn en ik wil hem echt niet meer. Ik ben er klaar mee met hem. Hou van je en Kus Bella' sms ik naar Kurt en druk op verzenden. Een ober kwam en we bestelden drinken. Ik zuchtte zachtjes en kijk hem aan. 'Dankje' zeg ik dankbaar en ik was vergeten dat ik mezelf niet had voorgesteld. 'Ik ben Isabella Elizabeth Espinoza, maar noem me Bella of Isa. Is veel makkelijker' zeg ik zwak glimlachend.

    Blaine Anderson:

    'Omdat ik je lieve, slimme, eigenwijze, sexy, gespierde, knappe, aardige, grappige, geweldige verloofde ben' somde ik lachend op en zoen hem harsttochtelijk terug. 'Ik wil gewoon niet dat mijn schattige, prachtige verloofde zich gestrest voelt en zich zorgen maakt' zeg ik bezorgd en gemeend. Ik knuffelde hem terug en had hem in een baby houding. Ik bekeek hem verliefd en eindigde bij zijn blauwe prachtige ogen. 'Je bent echt prachtig' zeg ik dromerig en verliefd. 'Niemand kan aan jou tippen, Kurt. Je bent prachtig, ik vind je prachtig. Vergeet dat nooit. Ik hou zoveel van je. Jij bent mijn licht in mijn leven. Ik kan niet zonder je' zeg ik gemeend en verliefd. Ik druk hem nu nog dichter tegen mij aan en zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik deed een stukje mijn mond open en tikte met mijn tong tegen zijn lippen aan om hem te openen. Hij was alles voor me.

    Emma Pillsbury:

    We hadden een tijdje nog rondgelopen samen en het was heerlijk. Ik genoot heel erg van de natuur en al helemaal van Will. 'Moet je nog lessen geven?' vroeg ik lief en kijk hem afwachtend aan. Ik hoopte het niet, dan konden we misschien naar huis gaan samen. En dingen plannen samen en nog meer van elkaar genieten.

    (Dat klopt! :') Maar ik heb niets meer ontvangen. XD Ik heb helemaal geen bericht meer ontvangen van je, Paint! Oke, is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach even "hoe gaat het nmet isa"
    Ergenz voelde ik me best laf tegen.over Isa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damian Furioso

    We liepen naar een restaurantje op het plein en bestelden. Ik zag daarna dat het meisje iets met haar mobiel deed en daarna stelde ze zichzelf voor. 'Ik ben Damian Furioso, maar noem me Damian.' zei ik met een vriendelijke glimlach tegen haar. 'Het is echt leuk om je te ontmoeten.' zei ik naar waarheid, ik hoopte echt dat ik haar een beetje van haar verdriet af kon helpen. Ze was zo schattig en bloedmooi. Ik snapte niet dat die jongen haar liet gaan, dan was je gek. 'Als je erover wilt praten mag dat altijd, wie weet lucht het op en ik ben goed in luisteren.' zei ik naar waarheid waarna ik haar aankeek met een geruststellende, zwakke glimlach. Ergens was ik wel blij dat ze vrijgezel was, ik wilde dit meisje echt heel graag leren kennen.

    Kurt Hummel

    Er sierde weer een glimlach rond mijn lippen, en mijn wangen kleurden nu rood. Ik keek naar hem toen hij me allemaal zei en raakte ontroerd. Ik wist er echt niets op terug te zeggen, ook al zou ik dat willen. Voordat ik nog iets terug kon zeggen voelde ik zijn lippen weer op de mijne. Hij zoende me hartstochtelijk en ik voelde dat hij met zijn tong tegen mijn lippen aantikte. Ik opende nu ook mijn mond en vond met mijn tong de zijne. Mijn hand legde ik op zijn wang en streelde ik zachtjes. Toen we onze zoen beeindigden keek ik hem hopeloos verliefd aan. 'Je bent perfect en echt alles voor mij, Blaine. Ik kan niet wachten om met je te trouwen.' zei ik naar waarheid tegen hem. Ik bekeek zijn mooie, knappe gezicht en glimlachte ziels gelukkig. Ik kon op sommige momenten nog steeds niet geloven dat ik hem mijn verloofde mocht noemen.' Mijn wangen waren nu echt nog steeds rood. Ik genoot ervan om in zijn armen te liggen. Ineens hoorde ik dat ik een sms'je had en opende ik hem. Ik las het en voelde me ergens opgelucht en liet het ook aan Blaine lezen.

    Will Schuester

    'Ik moest alleen nog wat voorbereidingen doen voor de Sectionals, maar verder hoef ik niks te doen. Dat kan morgen ook wel.' zei ik glimlachend, doelend op dat ik tijd voor ons wilde vrijmaken. 'Heb jij nog veel te doen?' vroeg ik aan haar.

    Logan Hudson

    'Ik weet het niet, ik ben daar niet zo heel lang geweest.' zei ik naar waarheid tegen haar.

    [ Wat stom! Ik had hem echt verstuurt. D: Nou, ik schrijf hem vanmiddag als ik thuis wel opnieuw, is dat goed?]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2012 - 13:39 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Aangenaam Damian en dat vind ik ook' zeg ik met een zwakke glimlach en doelend dat ik het ook leuk vond om hem te ontmoeten. Ik hoorde wat hij zei en mijn glimlach verdween en kwam er een verdrietige blik voor in de plaats. 'Dat vind ik heel lief van je, maar het is nogal een lang en een emotienele verhaal en je zou het niet geloven' zeg ik zuchtend. 'Het is nogal zwaar om het te vertellen' zeg ik pijnlijk en er werd drinken voor ons neergezet. Ik bedankte hem vriendelijk en dronk een paar slokjes van mijn drinken en zuchtte zachtjes. 'Sorry, ik ben niet echt een goede gezelschap voor je' zeg ik eerlijk en kijk hem aan. Ik vond hem echt knap, zelfs knapper dan Finn. En volgens mij was hij ook gespierder dan Finn, maar het nam niet weg. Dat ik ziels veel van Finn hield. Damian was knap en lief, maar Finn had iets wat me compleet maakte en Damian was soort van een tussendoortje. Waarom dacht ik hier nu aan, ik was gewoon heel erg in de war en het brak me dat Finn dat allemaal zei. Ik staarde nu naar mijn handen en zuchte.

    Blaine Anderson:

    We hoorden samen zijn mobiel gaan als teken dat hij een smsje had. Kurt begon hem eerst lezen en daarna gaf hij zijn mobiel aan mij, zodat ik het kon lezen. Nadat ik het gelezen had zuchtte ik opgelucht en glimlachte. Het ging gelukkig goed met haar en hopelijk kwam ze naar ons toe strakjes. Alleen het was uit met Finn en ze wou hem niet meer. 'Het is tussen Finn en Bella. Ik denk niet dat Finn blij mee is als hij deze smsje ziet' zeg ik bezorgd, doelend op dat Bella hem niet meer wou en dat ze met hem helemaal klaar was. 'Ik maak me echt zorgen om Finn' zeg ik bezorgd en zuchtte. Ik hield Kurt nog steeds stevig vast en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Waarom gaan we niet eerder trouwen?' stel ik serieus voor en kijk hem aan. 'Kurt, ik wil echt bij je zijn en ik kan ook niet wachten om met jou te trouwen en jou als mijn echtgenoot te mogen noemen' zeg ik lief en gemeend. 'Finn en Bella moeten het gewoon bijleggen, ze houden ziels veel van elkaar' verzucht ik verder en sloot even mijn ogen.

    Emma Pillsbury:

    'Nee, nu niet meer zoveel. Ik heb de meeste afspraken al gehad wat echt belangrijk waren en nu heb ik het heel rustig' zeg ik glimlachend en ook doelend dat ik nu gewoon veel tijd voor hem heb. Ik knuffelde hem en zoen hem zachtjes. 'We kunnen ook samen bij mij thuis Sectionals bespreken en praten welke liedjes ze kunnen doen en wie de solo's krijgen' stel ik glimlachend voor. 'Je weet dat ik heel graag wil helpen' zeg ik lief en kijk hem afwachtend aan.

    (Natuurlijk is dat goed en ik heb hem gekregen! Ik ga hem nu beantwoorden. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Damian Furioso

    'Je hoeft er niet over te praten, als je dat niet fijn vindt. Ik kan me voorstellen dat je soms liever afleiding zou willen, dan er over te praten.' zei ik, waarna ik een slok nam van mijn drinken en haar deze keer onderzoekend aankeek. 'Maar je moet wel weten dat ik je echt wel zou geloven. Waarom zou zo'n mooi meisje zoals jou ergens over liegen?' vroeg ik verbaasd aan haar. Ineens besefte ik wat ik zei en schraapte ik een beetje ongemakkelijk mijn keel. Ik wilde niet dat ze dacht dat ik nu al achter haar aan zat of zo. 'Ik snap niet dat die jongen jou zo gemakkelijk zou laten gaan, als ik hem was zou ik echt voor zo'n meisje zoals jou vechten.' zei ik gemeend. Isabella was prachtig en zo lief, ik kon me echt niet voorstellen dat iemand haar niet zou willen. ik vermoedde daarom ook dat zij het uitgemaakt had, waarom zou een jongen haar niet willen? 'Ik kan niet oordelen over wat er is gebeurt, maar ik denk dat die jongen jou helemaal niet waard is en dat je veel beter verdient.' zei ik, hopend dat ik daar een beetje opbeurde. 'En ik vind het juist wel gezellig, met je.' zei ik geruststellend tegen haar.

    Kurt Hummel

    Ik keek verdrietig toen hij over Finn en Bella begon en zuchtte even. Ze hielden van elkaar, waarom moesten ze dan zo nodig uit elkaar gaan? Ik vond het een vreselijke situatie waarin we niets konden doen. 'Ze horen gewoon bij elkaar, en Finn gaat hier zeker niet blij mee zijn.' zuchtte ik. Ik stopte mijn mobiel weg en keek vervolgens weer op naar Blaine. 'Moeten we het aan hem vertellen, als hij naar beneden komt?' vroeg ik aan Blaine. Ik wist niet of hij het aankon, maar aan de andere kant konden we het ook moeilijk verzwijgen. Ik haatte zulke dilemma's altijd. Ik hoorde wat hij zei over het trouwen en glimlachte meteen ziels gelukkig. 'Wanneer zou je dan het liefste willen trouwen?' vroeg ik aan hem met een brede glimlach. Ik zou er zeker geen bezwaar op hebben om eerder te trouwen met hem. Ik wilde gewoon dat Blaine mijn echtgenoot was en dat ik zijn achternaam droeg. 'Kurt Anderson, klinkt best goed, niet?' vroeg ik glimlachend aan hem, waarna ik hem liefdevol kuste en even weg droomde over de bruiloft. Ik had al zoveel ideeën, ik had zelfs schetsen liggen op mijn kamer over hoe de trouwlocatie in het bos moest worden. Ik had zelfs al een beetje rond gebeld voor de catering. Blaine en ik moesten nog steeds chocoladetaarten gaan proeven en andere dingen. Ik werd echt helemaal gek van voorpret van het huwelijk. En oja, het vrijgezellenfeestje moest er ook nog komen.

    Will Schuester

    'Dat klinkt als een veel beter idee dan het in mijn eentje te doen,' gaf ik glimlachend toe, en gaf haar een kus op haar wang. 'Laten we maar lopend naar mijn huis gaan, ik woon maar tien minuten hier vandaan.' stelde ik glimlachend voor aan haar. Ik hield haar hand in de mijne en samen liepen we richting mijn huis. 'Ik waardeer jouw hulp echt, je hebt altijd zulke goede ideeën, Emma.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.