• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 18:33 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik kijk op.
    'Sup' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte vermoeid toen Bella zo deed en draaide nu ook met mijn rug naar haar toe. Ik was zo moe van alles, ik wist dat het niet haar schuld was, maar ik kon het gewoon niet meer. Ik verstopte mijn gezicht in de kussen, zodat het leek alsof ik even verdwenen was uit de werkelijkheid. Ik kon dit echt niet meer, ik hield van Bella en wilde niks liever dan haar beschermen, maar het ging niet meer.

    Kurt Hummel

    Hij duwde me tegen de muur en door al zijn handelingen moest ik redelijk hard kreunen. Hij maakte me altijd zo snel opgewonden. Ik streelde nog steeds verlangend zijn bovenlichaam en ontdeed zijn shirt van zijn bovenlichaam. Vaag drong het niet tot me door, dat we gewoon beneden waren. Ik wilde alleen maar Blaine en alleen kon ik aan mijn verlangens voor hem denken. 'Ooh Blaine,' zei ik zachtjes en al opgewonden. Ik had nu al een stijve gekregen door wat hij allemaal deed en zei. Deze keer plaatste ik mijn lippen in zijn nek en maakte ik een baan van kusjes naar beneden. Ik drukte kusjes op zijn sleutelbeen en nu op zijn gespierde buik. Hij was echt zo lekker en deed me iedere keer zo gemakkelijk verlangen maar meer. Nadat ik hem daar zachtjes kusjes had gegeven ging ik weer naar boven en drukte ik overal kusjes in zijn gezicht.

    Will Schuester

    'Je bent alles voor me, Emma. En dat ga ik je eht nog laten blijken.' beloofde ik haar. Ik hoorde wat ze daarna voorstelde en knikte. Ik sloeg mijn arm losjes om mijn schouder en liep samen met haar verder door het park. De frisse lucht en natuurlijke omgeving deed mij echt goed. En wat mij nog het meest goed deed, was Emma. 'We zouden hier vaker moeten komen.' zei ik naar waarheid.

    Logan Hudson

    Rachel kwam naar me toegelopen met de kinderwagen. Ik glimlachte zwak naar haar en boog me over naar Emily en streelde zacht haar wangentje


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [sorry interniet viel uit enzo]
    Rachel
    Ik glimlach even om Emily die vrolijk begint te kraaien als Logan haar wangen streelt.
    "sorry van net, ik kon het even niet aan." zeg ik zacht en kijk even naar de grond.
    "trouwens als we willen kunnen we met zijn alle naar Spanje op vakantie" glimlach ik

    Jake

    Grijnzend loopi k naar hem toe "jij was toch van school??" grijnzend kijki k hem aan. Ik pak een blikje uit mijn tas en houd het hem voor terwijl ik zelf
    het blikje bier open maak en een grote slok neem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik knik, en pak het blikje aan.
    Ik maak hem open en neem een slok..


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik "jake aangenaam" stel ik me snel voor.
    "kan het klooppen dat je ergens herkenbaar van bent?" ik dacht even na, hij leek op een voetballer van Real.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik voelde door de vering van het bed dat hij ook ging liggen en ik vermoedde dat hij ook met zijn rug naar me toe lag. In mijn hoofd was echt een warboel en ik kon niet meer helder nadenken. Op dit moment wist ik niet wat ik wilde of ik gelukkig was kon ik niet zeggen. Het was allemaal zo verwarrend en ik voelde niet eens de tranen die over mijn gezicht liepen. Ik hield van Finn, ziels veel en ik kon echt niet zonder hem, maar mijn gevoelens waren zo verwarrend ook voor hem. Ik was moe, moe van alles en vooral de zelfmoordneigingen. Het brak me van binnen en van binnen voelde ik me koud en dat niemand me begreep. Ik was mijzelf sowieso niet meer. Ik was het meisje niet meer, die vrolijk was of enthausiast was voor iets. Of de liefde voelde voor alles. Die sterfde zachtjes af en was er de stille, emotionele wrak in plaats gekomen. Ik wist niet of ík nog terug kwam en alles nog zo kleurrijk kon zien. 'Finn, zeg gewoon wat je wilt zeggen tegen me' zeg ik emotieloos en wacht geduldig af, wat hij zou zeggen. Ik had heus wel gemerkt dat hij wat wou zeggen hierover.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte door zijn handelingen en kreunde zachtjes. Ik hoorde dat hij kreunde door mijn handelingen en voelde dat hij al snel een stijve had. Aan zijn stem hoorde ik dat hij opgewonden was. Zelf was ik ook opgewonden geworden door zijn handelingen en had ook een stijve. Nu liet ik even zien dat ik de man in de relatie was, waardoor ik ontdeugend glimlachte. De handen die op zijn kont lagen gleden naar zijn bovenbenen en ik tilde hem op, zodat zijn benen om mijn middel sloeg en ik drukte hem redelijk hard tegen de muur, zodat hij niet zou wegglijden. Ik drukte mijn lippen op de zijne en zoende hem harsttochtelijk. Met één hand hield ik hem vast en met de andere hand pakte ik zijn shirt en trok het behendig uit. Ik kijk hem met mijn bruine ogen aan en wreef met mijn onderlichaam tegen de zijne, steeds harder. Mijn lippen zochten zijn naakte huid op zijn bovenlichaam en begon kusjes te geven op zijn sleutelbeen. Met mijn ene hand hield ik zijn beiden polsen vast, zodat hij niets meer kon doen en hield de polsen ook stevig vast.

    Emma Pillsbury:

    Ik hoorde wat hij zei en knikte instemmend. 'Zeker, het is hier echt mooi en sowieso is het leuk met jou' zeg ik glimlachend en ging dicht bij hem lopen. Ik voelde dat zijn arm losjes over mijn schouder hangt en ik voelde me nu echt gelukkig. Ik was zijn meisje en niemand anders. Ik had weer een relatie en ik was echt blij dat hij mijn vriend was. 'Ik hou van je, Will' zeg ik glimlachend en lief. Ik gaf hem een kus op zijn wang. En genoot van het park en van hem. De frisse wind deed me een beetje rillen en ik deed mijn jasje goed dicht, zodat ik het niet al te koud kreeg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    'Misschien als je ooit in Spanje bent geweest' zeg ik.
    Ach ja, altijd leuk om bij de beroemdste familie van Spanje te horen..


    El Diablo.

    Jake
    Ik knik even "familie van iemand van Real?" vragend en onderzoekend keek ik hem aan.
    Ik was altijd fan van Real geweest en geen voetbalwedstrijd had ik gemist.
    Grijnzend kijk ik hem daarna aan "Damon Smythe" mompel ik daarna.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik staarde naar mijn kale vensterbank voor het raam, buiten zag ik een vogeltje zich wassen in een regenplasje. Wat Bella zei drong er tot me door, en alsof ik niet meer helder kon nadenken zuchtte ik. 'Geloof me,' zei ik zuchtend terwijl ik naar het vogeltje bleef staren. 'Het is beter dat je dat niet weet, het is beter als ik gewoon mijn mond houd op dit moment.' zei ik naar waarheid. De gedachten die nu door me heen flitsten waren heel erg. Ik werd gewoon helemaal gek! 'Laat me gewoon met rust.' zuchtte ik gefrustreerd.

    Kurt Hummel

    Ineens tilde Blaine me op en drukte hij me stevig tegen de muur aan, ik zoende hem hartstochtelijk en verlangend terug. Ik wilde hem nu echt zo graag. Vervolgens wreef hij met zijn onderlichaam tegen de mijne aan, en voelde ik dat hij inmiddels ook al een stijve had. Ik werd alsmaar opgewondener en kreunde opgewonden. Hij wreef steeds harder, waardoor ik nu helemaal gek werd. Ik voelde zijn lippen over mijn naakte huid gaan waardoor mijn ademhaling automatisch al wat sneller werd. Nu hield hij met één hand mijn polsen vast, zodat ik niets meer kon doen. Hij kon nu alles met me doen wat hij wilde, en die gedachte maakte me alleen nog maar meer opgewonden. Hij wilde vast laten zien dat hij de man was in de relatie, wat ik alleen maar leuk vond. 'Blaine, je maakt me echt helemaal gek.' fluisterde ik helemaal opgewonden, naar waarheid. Hij maakte me echt helemaal gek van verlangen.

    Will Schuester

    'En ik hou van jou, Emma.' zei ik naar waarheid. Ik keek rond en zag nog meer verliefde stellen. Ik was blij dat ik daar nu bij hoorde en het meest prachtige meisje had die er maar rondliep. Ik vond Emma gewoon zo schattig, hoe ze liep, hoe ze praatte en hoe ze lachte. Echt alles vond ik mooi en leuk aan haar. Ze was gewoon geweldig en perfect voor mij. 'Ik ben zo blij met je,' zei ik naar waarheid en glimlachte lief naar haar. 'Je betekent alles voor me, Emma.' zei ik naar waarheid.

    Logan hudson

    'Met wie allemaal?' vroeg ik verbaasd. Ik keek van Emily naar Rachel en glimlachte weer zwakjes, misschien was dat wel wat we nodig hadden. Ik wist het echt niet, aangezien er zoveel gebeurt was de laatste tijd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik knik grijnzend.
    'Altijd handig, vooral omdat hij je onder school gewoon mee kan nemen naar Spanje' grijns ik, kijken of hij wist wat ik bedoelde..


    El Diablo.

    Rachel
    "ehm iedereen, van glee, ik had voorgesteld Mr. Shue, Mrs. Pillsburry en die spaans docent. Want we moeten wel blijven oefenen" ik glimlach even.
    "IK dacht, misschien is het voor Isa ook lekker, even eruit zijn en misschien haar broer zien" .

    Jake
    Ik grijns "nice, dus ik sta met het broertje van te praten" lachend kijk ik hem aan. "hij speelt trouwens wel erg goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ach ja, moet wel als sterspeler, captain en aanvaller' doe ik Damon na.
    'En ik heb nog wel meer beroemde mensen in de familie, mijn familie is namelijk enorm' grinnik ik..


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Dat schoot bij mij de verkeerde keelgat in en ik zat meteen recht en kijk hem boos aan. 'Ooh, dus meneer wilt rust' zeg ik snauwend en sla mijn dekens van me af. 'Een relatie is dat je met elkaar praat!' roep ik tegen hem. 'Nu doe je hetzelfde als Blaine, je duwt me van je af en je moet hoognodig rust. Ik heb rust nodig, Finn! Je weet niet wat ik door maak! Je weet niet eens hoe ik me voel!' schreeuw ik nu boos. 'Als vriend moet je er voor me zijn, maar je was er niet! Je was er niet voor me in die twee maanden! Ik had je nodig en je was er gewoon niet! Ik heb gesmeekt dat je me kwam redde, maar je kwam niet!!' schreeuw ik verstikt door tranen en tranen liepen over mijn wangen. 'Het breekt me, Finn! Het breekt me, ik ben moe van alles! Snap je dan niet, hoe ik me voel en jij wilt rust!' schreeuw ik en moest even op adem komen. Ik voelde allemaal steken in mijn hoofd komen en voelde me gelijk duizelig worden. 'Het komt niet goed!' Het komt nooit meer goed!' roep ik gefrustreerd.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte door zijn woorden en was van plan om hem op de bank te leggen en onze boxers uit te doen. Totdat ik Bella's geschreeuw hoorde en ik stopte met waar ik mee bezig was en luisterde naar haar woorden. Ik kijk nu toch redelijk bezorgd naar Kurt en liet hem voorzichtig los. 'Ik denk dat we een probleem krijgen' zeg ik zachtjes tegen Kurt en hoorde haar hele preek. Dat ging niet goed, want ik wist wat er nu zou komen. Finn zou helemaal door het lint gaan, want ik wist hoe hij nu moest voelen. Ik pakte Kurt's shirt, maar kwam nu achter dat het mijn shirt was die hij net al die tijd aan had. Ik glimlachte zwak en trok het bij hem aan en pakte nu mijn shirt en trok het ook aan. 'Ik denk dat we even moeten afwachten wat er nu gaat gebeuren' zeg ik tegen Kurt. En ging even snel ergens anders denken om mijn stijve te verminderen en niet meer opgewonden te worden. Wat een lastige opgave werd.

    Emma Pillsbury:

    'Ooh Will' zeg ik ontroerd en zoen hem zachtjes. 'Ik ben zo blij met jou en je betekent ook alles voor mij' zeg ik verliefd en naar de waarheid. 'Ik kan niet zonder je, jij bent mijn ware liefde' zeg ik en knuffel hem. Ik was zo gelukkig en zag ook andere verliefde stelletjes. Nu had ik ook een vriend en waren we een koppel. Net als hun was ik ook gelukkig en kon niet meer zonder hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    ‘Hoe kun je dat zeggen?!’ vroeg ik nu echt schreeuwend, nu zou ik echt compleet door het lint gaan. ‘De laatste tijd ben ik nergens anders mee bezig dan met jou! Ik vind nergens rust omdat ik me alleen maar druk maak om jou en dan geef je me dit?!’ snauwde ik terug. . 'Het is iedere keer weer hetzelfde verhaal!' schreeuwde ik woedend, ik wist echt niet wat me bezielde maar ik stond er niet zo bij stil. 'Iedere keer moet er weer wat gebeuren! Misschien kunnen we het beste allemaal dood zijn!' schreeuwde ik nu, niet-wetend wat mijn woorden allemaal konden aanrichten. ‘Is het zo raar dat ik even rust voor mezelf wil! Ik ben er de laatste tijd alleen maar voor aan het zorgen dat jij rust krijgt! Ik heb zelf niet eens rust!’ schreeuwde ik nu de hele tijd tegen haar, ik werd hier echt zo compleet gestoord van en ik was het helemaal spuugzat! 'Waarom doe je dit de hele tijd?! Weet je niet wat je allemaal aanricht? Je hebt het zwaar gehad, zwaarder dan ik me zou kunnen voorstellen. Maar denk je niet dat het zwaar is voor ons als we jou de hele tijd aantreffen met een mes! Ik kan het gewoon niet en ik wil het niet meer!' schreeuwde ik nu. Ik schopte uit frustratie de stoel om, die met een harde klap op de grond viel en keek woest naar Bella. 'Ik word helemaal gek van jou! Iedere keer ben je maar afhankelijk van mij! Ik heb zelf niet eens ruimte en ik ''stik'' zowat door jou! Dankzij jou heb ik amper tijd voor mijn dochter! Ik heb lucht nodig, maar dat gaat niet als jij de hele tijd boven mijn lip hangt!' schreeuwde ik weer. ‘Ik doe verdomme alles voor je! Ik zet verdomme mijn eigen leven aan de kant voor jou! Ik heb het gehad met je! Echt helemaal!’ schreeuwde ik snauwend naar haar. ‘Godverdomme Bella, open je ogen eens!’

    Kurt Hummel

    Ik luisterde nu met open mond naar de ruzie en keek even naar Blaine, dit zou zeker een probleem worden. Niet veel later hoorde ik Finn tekeer gaan en keek ik geschrokken voor me uit. Wow, ik had Finn echt nog nooit zo gehoord. Hij was ook wel eens een keer tegen mij uitgevallen, maar dit was echt stukken malen erger. Ik ging op het puntje van de bank zitten en sloeg mijn benen over elkaar, hopend dat mijn stijve wat minder werd. Dat was moeilijk, aangezien ik nog steeds naar Blaine verlangde. 'Dit gaat ze echt niet trekken.' zei ik bezorgd. Ik begon me echt heel veel zorgen te maken en zuchtte gekweld.

    Will Schuester

    Ik sloeg nu beiden armen om haar heen en drukte haar dicht tegen me aan. 'En ik hou van jou, je bent de vrouw waarmee ik wil trouwen, waar ik ooit kinderen mee wil krijgen en oud mee wil worden. Je bent prachtig en perfect voor mij.' zei ik naar waarheid, waarna ik mijn lippen liefdevol op de hare drukte en verder nog van haar genoot.

    Logan Hudson

    'Ik kan daar niet over oordelen, of het goed is voor Isabella. Haar broer woont trouwens niet in Spanje, maar in New York. Dat heeft Finn weleens aan me verteld.' vertelde ik aan Rachel. 'Wij kunnen in ieder geval wel gaan, ook als zij niet meegaan.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.