• A twisted fairytale

    Beeld je een wereld in waar alles mogelijk is, waar sprookjes op magische wijze tot leven komen en jij er een grote rol in speelt.
    Dat je een pion bent van een hoger doel, opgejaagd door duistere dingen in een poging je weg naar de vrijheid te vinden.
    In deze RPG, komt een groep mensen vast te zitten in de magische wereld vol raadsels, gevaren en bloedstollende gebeurtenissen.
    Omgetoverd tot levende sprookjesfiguren, proberen ze te achterhalen waarom ze vast zitten en hoe ze weer terug naar hun eigen leefwereld kunnen.
    Niets is echter wat het lijkt en niet iedereen is zo betrouwbaar als ze laten uitschijnen.

    Een RPG op basis van de gebroeders Grimm, Hans Christian Andersen en Disney gemaakt door Merrow en Mohawk.


    Regels:

    - Er geldt een minimum van 10 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - De voorkeur gaat uit naar het schrijven in de hij/zij/ik vorm verledentijd
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 5 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Er bestaan geen perfecte personages
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Afwezigheden melden
    - Alleen Merrow of Mohawk maken de topics aan


    Meedoen:

    Het is de bedoeling dat je een eigen personage creëert, afkomstig uit de gewone wereld. Deze komt terecht in Fairtalia en schrijvende weg wordt ontdekt dat ieder personage een bestaand sprookjesfiguur voorstelt.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:

    Fairytale:
    Uitleg:


    Bij Fairytale schrijf je zowel het sprookje als het exacte sprookjesfiguur. Bij uitleg leg je uit in hoeverre jou personage overeenkomt met het sprookjesfiguur. Dit kan door middel van bijvoorbeeld uiterlijke trekken, karaktereigenschappen, gedragingen, enzo zijn.



    Personages:

    Vrouwen: 10/10
    MerrowKierra Ashford – Puss In Boots
    MohawkScarlett Jane Hunter – Rapunzel
    Semele - Marlaina Ferryn Chevalier - Ariël
    AgentP - Emma Lynn Smith - Sneeuwwitje
    Appelboompje - Katherine Pierce - Roodkapje
    Porcelaneous - Melaney Kacia - Megara (Hercules)
    Rider - Sunita “Sunny” Evelynne Cleveland - Pocahontas
    RememberYoux - Jillie Jo Knight - Tinkerbell
    Curlies - Mikayla Evelynn Carter - Assepoester
    Tortura - Aisha Nadya Ripoll Esmeralda

    Mannen: 8/10
    Sindarin - Fynn Sion Rhine - Peter Pan
    AgentP - Dylan Bjorn Green - Woody (Toy Story)
    Sindarin - Jason Barnes - Beest (Belle en het beest, Prins Adam)
    Tortura - Bai Donghai Wong - "BD Wong" - Li Shang (Mulan)
    Twilightzone - Ryan Levitt - Jim Hawkins (Treasure Planet)
    Realist - Andrew Eric Parker - Prins Eric (De kleine zeermeermin)
    DreamerN - Tristan Mylan Diamond - Jager (Sneeuwwitje)
    Realist - Reservatie - Prins Caspian (Narnia)
    Xerces - Korey Pio Wittingh - Pinokkio



    Klik hier voor de Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben al bezig met een post voor Tristan, maar het vlot niet echt aangezien ik al zo'n 200 keer als t-rex dood gegaan ben :'D Altijd leuk spelletjes spelen met de kleine. Maar ik ben er dus wel mee bezig tussendoor (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Is het bos trouwens kwaad- of goedaardig? En speelt dit alleen af in 't grote bos of is er ook nog een dorpje of iets anders? Want dan weet ik wat meer en heb ik wat meer ideetjes voor de posts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Hey, ik wil even zeggen dat ik me uitschrijf. Sorry voor het ongemak, maar ik heb net een 4.5 gekregen voor Latijn dus dat is mijn 2e toets waar ik gebuisd op ben terwijl ik er nog maar 3 gekregen heb --' Het spijt me, maar school gaat voor.

    [Isuzu > Tortura]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Iemand voor Jillie Jo ? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Porcelaneous schreef:
    Is het bos trouwens kwaad- of goedaardig? En speelt dit alleen af in 't grote bos of is er ook nog een dorpje of iets anders? Want dan weet ik wat meer en heb ik wat meer ideetjes voor de posts.


    In eerste instantie speelt het zich af in het bos. Er huist inderdaad een kwaad in het bos -in heel sprookjeswereld - dat schuilgaat onder de naam Nightshade. Dit is een zwarte mist die dus alles op zijn pad voor dood achterlaat en ieder sprookjesfiguur dat het tegenkomt zijn/haar storie veranderd waardoor het dus meer happy crappy ever after is in plaats van ze leefden nog lang en gelukkig. Het verhaal wordt dus zeg maar herschrijven, maar dan in de negatieve vorm voor het personage.
    Verder dan het bos hebben ik en Mohawk nog niet echt besproken, maar ik vermoed dat er wel meer is dan alleen bos XD Hier kom ik nog op terug, tenzij Mohawk me voor is.

    N4I5 schreef :

    Hey, ik wil even zeggen dat ik me uitschrijf. Sorry voor het ongemak, maar ik heb net een 4.5 gekregen voor Latijn dus dat is mijn 2e toets waar ik gebuisd op ben terwijl ik er nog maar 3 gekregen heb --' Het spijt me, maar school gaat voor.


    Hier is alle begrip voor (; Er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen dan rpg'en en ik zeg ook altijd tegen iedereen first things first. Suc7 met alles en ik hoop echt dat je de volgende toetsen beter maakt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hoe graag ik hier ook aan zou willen meedoen en hoe awesome ik het idee en de personages ook vind, ik ga er toch niet aan meedoen vanwege school en omdat ik de tijd ervoor niet heb en ik wil een rpg niet verwaarlozen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Hoe graag ik hier ook aan zou willen meedoen en hoe awesome ik het idee en de personages ook vind, ik ga er toch niet aan meedoen vanwege school en omdat ik de tijd ervoor niet heb en ik wil een rpg niet verwaarlozen.

    School gaat inderdaad nog altijd voor :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nog rollen nodig?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    nog rollen nodig?


    Nog drie jongens als het goed is.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik nog een jongen reserveren? Ik dacht aan Prins Caspian van Narnia het is een dinsey sprookjes prins las ik op internet :3

    Realist schreef:
    Mag ik nog een jongen reserveren? Ik dacht aan Prins Caspian van Narnia het is een dinsey sprookjes prins las ik op internet :3

    Works for me :)
    Ik zet je erbij...
    Zelf ben ik aan het overwegen om ook nog een man aan te maken, maar ik twijfel nog wat omdat ik geen figuur in mijn hoofd heb.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oké ik ga proberen pinokkio te doen.


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Xerces schreef:
    oké ik ga proberen pinokkio te doen.

    Zet je er dadelijk bij, ik ga eerst eten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn excuses dat ik nog niet gepost heb. De afgelopen week is heel hectisch geweest, en ik heb in alle stress geen tijd noch inspiratie gevonden. In de regels staat minstens 1 keer per week posten, en die deadline heb ik nog net niet overschreden, maar ik wilde het toch even laten weten. Nu ga ik mijn best doen om de RPG door te lezen en up-to-date te geraken (om het zo maar even te zeggen).

    Edit: @Mohawk: Wat dacht je van Robin Hood? Ik zat er zelf over te twijfelen, tussen hem en Merida. Ik had namelijk dit plaatje, en ik vind het awesome. xD

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 17:28 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!